לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

We Will Rise


משעמם לי בחיים אז פתחתי בלוג. אחלה תיאור לא? XD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

הימים האחרונים..


עוברת עליי תקופה די מוזרה.

מצד אחד מוזרה, אבל מצד שני די כיפית

חוץ מהמבחן במתמטיקה שהוא אחד החשובים שהיו לי השנה בעוד יומיים, בלעכס.

אממ..אין לי ממש לספר, אבל אני אספר בכל זאת על כמה דברים שקרו בשבוע האחרון..

קודם כל, למדתי שיר מטורף לגמרי על הגיטרה של ACDC

בשבת האחרונה הייתה לי את אחד הלילות הכי טובים שהיו לי, נפגשתי עם גיל סיון ולב אצל גיל וראינו הטינה, אח"כ יצאנו לפגוש כמה וראינו את יותם, ובלילה הזה הספקנו לפרוץ ל2 בתים נטושים, לשרוף ארגז מקרטון באמצע זיו, לצעוק למכוניות ב3 בלילה "אני אוהב תותים", לצעוק לנהג מונית אני אוהב תותים, לפרוץ לתל חי ולמתוח שם אנשים בטלפון, אה כן, ולקבל מכה ליד העין עם קרש (סיפור ארוך..מי שצרךי לדעת יודעXD) ועוד..

בשישי גם היה לילה דומה לזה, רק שחזרתי ב6 בבוקר וב6 וחצי יצאתי לריצה עם אבא שלי כי הבטחתי לו. זה היה הזוי...

אממ..בגלל שזה היה פוסט קצר, אז כהרגלי, שיר.

 

Fade To Black/Metallica

 

Life it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free

Things are not what they used to be
Missing one inside of me
Deathly lost, this can't be real
Cannot stand this hell I feel
Emptiness is filing me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me, but now He's gone

No one but me can save myself, but it to late
Now I can't think, think why I should even try
Yesterday seems as though it never existed
Death Greets me warm, now I will just say good-bye

 

ליל"טD:

נכתב על ידי only daniel , 8/7/2008 20:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  only daniel

בן: 31

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לonly daniel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על only daniel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)