לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the life of : 547702


הייתי חייבת לשנות עיצוב, מקסימום אני יחזיר את הקודם, אבל לפי למצב רוח שלי.. לא יכולתי נפשית, לראות עיצוב שמח...

Avatarכינוי:  ^-^ טופזוש ^-^

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

דף חדש !


טוב... אז עוד יומיים תתחיל השנה החדשה...

אני מאוד מתרגשת... כי אני עדיין לא מכירה את הילדים..

רק מחר ! (יומגיבוש... )

ואני לא יודעת מה יהיה..

ואני קצת חוששת...

בינתיים יש לי מלא חברים בכיתה אחרת... ורק אצלינו.. אין !

חוץ מהחברות שבכיתה שלי... 3>

אבל אני יכיר =]

חר יומגיייבוש !!

אגב ,

מה עושים שם ?

ישלכם מוושג ?! כי לא אין !

חווחוו D:

...........................................................................................................................................................................................

 וכוולם לא לשכווח שהיום הממסייייבה D:

 בשבע וחצי =]

כווולם לבוא !!

מקווה שיהיה כיף..ופעם אחרונה... אולי..

שנתראה כוולם ביחד..

...........................................................................................................................................................................................

 

אז...

תגיייייבוו המוון =]

ואנייי אוהבת אותכככם מאוודיי D:

3>

טופפייפי !!

נכתב על ידי ^-^ טופזוש ^-^ , 30/8/2008 11:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיעמוום || פריקה || לימודים ...


שיעמוום!

טוב זהו הגיע לי עד כאן - עכשיו זה שבוע קשה במיוחד.. לכולנו ובמיוחד,

לי ,

וממש משעמם לי כי בימים האחרונים של החופש,

תמיד אינלי מה לעשותת !

אהמ אהמ נויי " חוחו.. עוד אחת שמתה משיעמום !

אז .. זה כל מה שהיה לי להגיד על זה.. ואני לא יחפור לכם..

 


מפריד שמשעמם לו ..

פריקה..

טוב אז נמאסתם עלי !!

אתם כל כך חשות את עצמכם מול כולם ,

ותאמינו לי שאני חושבת שלא לכולם זה טוב ..

ובמיוחד את, שהיינו חברות כ"כ טובות !!

זהו , זה נגמר בשבילך ? כאילו אני לא חשובה לך יותר ?

כי זה ככה נראלי .. !!

ואת נדבקת אליה כ"כ כ"כ שאת מושפפעת ממנה כבר עד מעל לראש,

מה שהיא עושה את עושה ..

והיא מנצלת אותך ואת אפילו לא שמה לב..

חושבת שאת החברה הכי טובה שלך ...

אני כבר למדתי לא לסמוך על אנשים !

כנראה שאת זה את עוד צריכה ללמוד!!

מקווה שאת מבינה מי את, ותנסי אולי להגיד סליחה או משהו..

למרות הכל אני 3> אותך !!

 


אני מפריד שנמאס לי ממך !

טוב..

אז בקרוב תתחיל שנה חדשה !!

עם מורות חדשות, מנהלת  חדשה, ילדים חדשים, מקצועות חדשים..

ואני קצת חוששת על מה שיהיה..

ואולי קצת מפחדת..

אני לא יודעת למה ..

אבל אני יודעת שיהיה טוב..

אז,

יום אהבה שמח לכולם, למרות שזה כבר היה ..

חוחו XD

 

אז אחרי הכל ,

יומטוב לכולם !!

 



עד הפוסט הבא, טופיי

 

תלחצו עלי  , ואל תשכחו לבוא בשלושים ואחד לאוגוסט , להנות ממבחר העזרים ולהגיב *-* 517692 זה המקום !

 

הייתי צריכה להוסיף את הקישור !!

כי אני... יקבל לינקוווקייי D:


 

נכתב על ידי ^-^ טופזוש ^-^ , 21/8/2008 13:10  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סופה של ידידות


אז זהו...

זה נגמר..

היום חזרתי מחולל... !!!!!!!!!!!

וזה היה קשה..

כי הודיעו לי שסבי נפטר ....

ואני הייתי בהללם...

האיש מאחורי כל המחלות, האיש הכי חמוד והנחמד הזה...

הלך לתמיד !

 

אני יזכור אותך סבא תמיד ,

ותדע שאני מאוד מאוד אוהבת אותך !!

ואני אתגעגע אלייך תמיד !

עכשיו מאוד קשה לנו !

 

טוב...

אז ביי,

 

טופז ...

נכתב על ידי ^-^ טופזוש ^-^ , 18/8/2008 21:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמח|| עצוב !


שמח...

היום נגמרה הקייצת !

ומחר אני טטטטסה לטיול בת מצווה!! יאיי מי!! אז אני לא יהיה פהה...

טוב.. אז הכל כבר מאורגןן ואניי מתה שיגיע כבר מחרר !!

מקווה שיהיה לי הכי כיףף שבעוולם !!!

3>> ייווו !

 

עצוב...

טוב.. אז לפני כמה ימיים החליטו לכרות לסבא שלי היקר את הרגל...

כי הוא היה נכה.. והיה לו שם דלקת ענקיית !

והוא לא יכל לדבר.. !!!

ומאז הניתוח, הוא לא התעורר....

ו.. חוששים ש...הניתוח לא הצליח.. והוא.. נפטר...

ואני כ"כ עצוובה כי אני אוהבת אותו כ"כ !!

וכל פעם שאני נזכרת בזה.. אני חשה תחושה לא נעימה.. והדמעות סוחפות אותי..

וכמובן שהוא אבא שלי אמא שלי.. והוא חשוב לה..!!!

ולכוולם !!

 

אז ה' בבקשה, אם אתה שומע אותי..

תשמור על סבא !

ועל כל המשפחה שליייי !!

 

3>> טופז...

נכתב על ידי ^-^ טופזוש ^-^ , 9/8/2008 21:18  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקייצת של השמוווציי !


טוב אז אתמול התחיל קייצת 2008 !!

ואתמול היה ממש חםם (לא רק לי ... (רועי, עינת, שי, עידן.. בקיצור לכולם ! )

ושהביאו לנו את האוכל אז היה על זה נמלים (רק על שלי?! ) חוחו ... XD

טוב.. אז שיחקנו והכרנו את המדריכים.. שקי (שקד) וספיר =]

והחלטנו לקרוא לקבוצה המלמש שזה: האלים המגניבים שאין להם שם.. משהו כזה..

ואז היו תחנות והיה ממממש חם אז החלטתי להיכנס ביחד עם רועי, עינת, עידן, ושי לתוך הקן.. כדי לנוח קצת !

ואמרו לנו לצאת, ואמרנו להם עוד שניה כי רצינו להיות שם.. וגם היה טיפה משעמם בתחנות.. כי הם היו קצת טיפשות.. (קצת? )

טוב.. אז אחרי כמה זמן אז אמרו לנו אם אתם לא יוצאים אז אתם לא יוצאים מחר לנחשונית (כאילו היום..) ואז יצאנו ואז מישהו בא אליינו לתחנה שלנו,

ואמרו לנו שבינתיים אנחנו לא יוצאתים לנחשונית, וכאילו שלא יצאנו.. הם לא יכולים להגיד לנו דבר כזה.. !

טוב אז היום.. היה ממש כיף בנחשוניתת!!

ישבתי באוטובוס ליד זיוי, והיה מצחייק XP   ושהגענו אז הייתי עם רועי ברק ניצן עידן יובל עמית שי ואני XD  

והלכנו לכל מיני מתקנים, וגם למגלשות ולבריכה ... ונהננו...!!

ו... הכוובעע שלי נררטב !! ולא רציתי שזה יקרה, אבל לא משנה, הוא כבר יבש =]

טוב.. והיו גם מלאא צרעות ודבורים ודבורות!

והלכנו למין גיפים כאלה ועליתי עם רועי... והיה ככזה מצצחיקק, כזה נתקענו בכוונה פעמיים!! וכמעט נפלנוו ואני ורועי מתפקקעים מצחוווקק...

ויובל נתקעה בנו והיה כייף XP

ובחזור באוטובוס אז ישבתי שוב עם זיוי, ומקדימה היה את דור ואיתי... ואם אתם יודעים דור הוא מגעייייל! הוא התחיל לקרוא לי מאמי (איוו) !!

והוא אמר לי שהוא רוצה ללקק אותי (שוב.. אייוו) אבל אני וזיו צחקקנו חוחוחו XD

ואכלנו באוטובווס מלאמלאמלא אווכל ייאאמי , במבה וממתקיםם!!
בקייצור נהנתי !

אני מחכה ליום רביעי כי ביום רביעי, יש את הטייול יומיים !!! יאיי !

ואני בטווחה שיהיה כיפפ =]

אולי טיפה הייתי עצובה, וזיו זה לא מה שאת חושבת.. אבל אני לא יגיד למה...

אוףף נראלי מחר לא יהיה הכי כיפ.. כי מחר יש משהו כזה, אולימפיאדה משוו.. טוב לא משנה ..

ומה הכי כיף?! שאנחנו הקבוצה ההכיי גדוולה !! של איזה 19 ילדייים!

והם כל החברים שלי.. חוץ מכמה ילדים בשם: איתי, דור... ואלה...

טוב אז.. אחרי כל החפירה הזאתת...

מי שלא בשמווץ מפסיד !

 

נתראה בשמווץ !!

 

ודרך אגב.. אני שוקלת לסגור את הבלוג... נכון שהוא עוזר לי, אבל אני חושבת שהוא גם לא טוב.. אני לא יודעת למה...

מקווה שתעזרו לי, ותנסו לשכנע אותי למה אני לא צריכה לסגור,

 

 


אני מפריד בשמווציי !!

 

 

3>> ותגייבו המוון !

טופזפז XP

נכתב על ידי ^-^ טופזוש ^-^ , 4/8/2008 17:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,722
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^-^ טופזוש ^-^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^-^ טופזוש ^-^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)