לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הלבד שלי



Avatarכינוי:  החיים מעבר למסכה

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

חזרתי , שבורה וחזקה ||מחזירה תגובות


 

 

הרבה זמן לא עדכנתי ..

היה לי טוב .. היה לי כל כך טוב..

תקופה מדהימה עברה עליי..

ורק בכמה ימים האחרונים הבנתי בעצם .

שכשטוב לי אני מרוכזת במה שקורה מסביבי

ושרע לי אני אך ורק סביב עצמי

אולי בגלל זה כל כך טוב לי שרע לי ...

 

פשוט פתאום בתוך כל האושר הזה ..

הבנתי שהכל כאן כל כך ריק

החברים שפה תמיד כדי לצחוק איתם,

לצאת איתם, לחייך איתם, לבכות איתם

לא פה כשבאמת צריך אותם ,

הריי זו לא חוכמה לעמוד לצידי ברגעים שהכל כאן טוב

שרע החברים נמדדים והבנתי שכל אלה

שהכרתי עד עכשיו כניראה לא באמת רואים משהו מעבר

אל עצמם ..וזה כואב לקבל את זה .

הכרתי חברים חדשים ולמדתי לא להישבר מול

כאלה שרוצים זאת.

אני חזקה , ואני יודעת שיש מי שאוהב אותי .

 

 

 

נכתב על ידי החיים מעבר למסכה , 10/9/2008 21:31  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחיים מעבר למסכה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החיים מעבר למסכה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)