לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Anna_Yo_Blog^^



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

כגמהצגכ


אתמול היה פשוט שלוטט:)))

 

באנו לדקל

אני ורוי הלכנו מכות (חח רוילהה לוב יו מוצ'ו מוצ'ו)

קיצר התלבשנו והלכנו לאולם ספורט.

 

רקדנו ת'רוסי הפדחני הזה...

והתלבשנו לקאובוי..

 

בלהקה של האמריקאים היה אחד מה זה חתיךך

אאממ מיכל ורוי חח

 

בסוף כזה כולם קופצים עליו ורוצים להצטלם איתו..

אנחנו הצטלמנו מלאא^^

 

אחרי שכל הקהל כר הלך הלכנו לבקש חתימותXD

אני מיכל רוי רוס וורד הכלנו לאיפה שהם מתלבשים

וביקשנו חתימה מהבלונדיני קוראים לו אריק

ואז ביקשנו מהחיתך אבל מרב טיפשותי שחכתי לשאול איך קוראים לו><

 

כשביקנו חתימה מהבלונדיני אז ורד כזה נדחפת לבקשה חתימה..

ואני אומרת לבלונדי: she is cow (למוגבלים : "היא פרה")

נקרענו שםם

 

בדררך הביתה רוס כזה מחכה את דורה הולכת

ומאשה כזה מסתכלת עלייה..  ^^"

 

היום בבוקר האמא החמודה שלי שאלה אותי אם אני רוצה לא ללכת לבצפר..

ואני עניתי... ששכןן

ואני בבביתתת יאיי===]]]]]] XD

 

תגיבווו בקשההה

 

נב: מיכל&רוס&ורד>>>> ביג קאו, סמול קאו, בינונישן קאו ובלונד קאו P=

נכתב על ידי , 15/6/2008 09:13  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,810
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לana shpas^__^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ana shpas^__^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)