לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האקדמיה לטמטום (;


הגיגים, מחשבות, תכנים והכל בתוך הראש של ילדות בנות 16

כינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

הופעות מאאגניבות (:


omg!

 

 

תנו לי להתלהב, יש שמועות שמטאליקה באים לארץ לפסטיבל הרוק בספטמבר! יאיי!!#$^&!!!!

 

וכמובן, הופעה של בלונדי ב-3.7 ברעננה (:


 

 

 

מי שלא רואה :http://www.youtube.com/watch?v=3Irqp91xxdY

 

 

 

[כן.. אני יודעת שזה לא קשור לכלום אבל הייתי חייבת לפרוק] זייקה.


 

נכתב על ידי , 26/6/2008 15:51  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אייסם, ורק אייסם


 

 

 השיחה( עם הבחור הערבי) הכי מוזרה שהייתה לי. לא נגעתי.

 

 

אייסם‏ (‏PM ‏04:19)‏ :

אייסם

אייסם‏ (‏PM ‏04:19)‏ :

מי אתה?

zayka (‏PM ‏04:20)‏ :

זאת בת!

אייסם‏ (‏PM ‏04:21)‏ :

לא אני בת

zayka (‏PM ‏04:21)‏ :

התכוונתי להגיד שאני בת!

אייסם‏ (‏PM ‏04:22)‏ :

את.ה בן או בת?

zayka (‏PM ‏04:22)‏ :

בת!

אייסם‏ (‏PM ‏04:23)‏ :

מי איפה

אייסם‏ (‏PM ‏04:23)‏ :

?

 

 zayka(‏PM ‏04:24)‏ :

אני שאלתי קודם!

אייסם‏ (‏PM ‏04:24)‏ :

לא אני

zayka (‏PM ‏04:24)‏ :

לא נורא

אייסם‏ (‏PM ‏04:24)‏ :

קודם

zayka (‏PM ‏04:25)‏ :

לא!

אייסם‏ (‏PM ‏04:25)‏ :

מי איפה את ?

zayka (‏PM ‏04:25)‏ :

קודם תגיד לי מאיפה יש לך את המס' אייסי שלי

אייסם‏ (‏PM ‏04:25)‏ :

 הזמנה נכנסת עבור צ'אט קולי ב- ICQ

קבל (ALT+A)   דחה (ALT+D)   מידע (ALT+I)

zayka (‏PM ‏04:27)‏ :

?? מה אתה עושה ??

אייסם‏ (‏PM ‏04:27)‏ :

?

אייסם‏ (‏PM ‏04:28)‏ :

ישלך mic?

zayka (‏PM ‏04:29)‏ :

לא, ותפסיק לשנות נושאים! תגידי לי מאיפה יש לך את המס' שלי

אייסם‏ (‏PM ‏04:38)‏ :

אני הגיד לך במיקרפון

אייסם‏ (‏PM ‏04:38)‏ :

*JOKINGLY* הזמנה נכנסת עבור צ'אט קולי ב- ICQ

קבל (ALT+A)   דחה (ALT+D)   מידע (ALT+I)

zayka(‏PM ‏04:38)‏ :

לא רוצה!

 צ'אט קולי ב- ICQ: המשתמש ביטל את הבקשה.

zayka (‏PM ‏04:38)‏ :

לא מאמינה לך

אייסם‏ (‏PM ‏04:38)‏ :

חח..

אייסם‏ (‏PM ‏04:38)‏ :

למה?

zayka (‏PM ‏04:38)‏ :

ככה ! כי אתה לא מגלה לי מאיפה יש לך את המספר שלי

אייסם‏ (‏PM ‏04:40)‏ :

בחית

zayka (‏PM ‏04:41)‏ :

לא רוצה@

אייסם‏ (‏PM ‏04:41)‏ :

יש לך מצלמה

zayka (‏PM ‏04:41)‏ :

מה לא טוב לך האייסיקו? אני שומרת מרחק

אייסם‏ (‏PM ‏04:41)‏ :

חחחחחחחחחחח...

zayka (‏PM ‏04:41)‏ :

ממש לא מצחיק, עם מה שמסתובב היום בחוץ.. עדיף לא להסתכן

אייסם‏ (‏PM ‏04:43)‏ :

נו@}-> (סמיילי של פרח, למי שלא הבין)

zayka (‏PM ‏04:43)‏ :

בשביל מה?

אייסם‏ (‏PM ‏04:51)‏ :

אני רוצה להכיר אתך אפשר?

zayka (‏PM ‏04:51)‏ :

לא (:

אייסם‏ (‏PM ‏04:52)‏ :

אז זה הו ביי

zayka (‏PM ‏04:52)‏ :

להת'!

אייסם‏ (‏PM ‏04:53)‏ :

מה זה להת'!

zayka (‏PM ‏04:53)‏ :

זה קיצור של להתראות.. אני עדיין מתאוששת, וכדי שגם אתם תוכלו להתאושש (אם אשכרה קראתם את הכל), אני ממליצה לקרוא שתי\ שני( את הבגרות שלי בלשון כבר עשיתי!) סיפורים, שממש מצאו חן בעיניי. http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=530957 של סופי המדהימה ! והשני : http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=550000 של לולה (: איזה שבוע.. איזה שבוע.. -הבגרות במת'? על הפנים. שאלון 005 (כן..אני חכמהP:) היה ממש קשה ורוב הסיכויים שהצלחתי לגרד אולי 20,וגם זה בקושי. -קיבלתי 80 במתכונת בג''ג

-השלמתי עם האקס הקודם קודם בדיוק אתמול, אלו היו בעיקר משחקי אגו-וכמובן שאני ניצחתי. -אין כמו 75 במתכונת בלשון -סיימנו (סוג של) בצפר!

 

 

אז מה הלאה? לומדים לבגרות בג''ג

נ.ב העבודה על הפנים. המנהלים חרא.

נכתב על ידי , 24/6/2008 18:03  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הופה סטופה! דניאל איז אין דהה האוס!


היייייייייי כאן דניאל! כן כן סוף סוף אני מעדכנת...!!

 

הייתם מאמינים שמחר היה אמור להתחיל החופש הגדול?! (ומי שמתחיל מחר שישמור את השמחה לעצמוXD)

 

אז ביום שלישי הייתה הבגרות באנגלית לי הלך סבבה (אני לא אספר איזה שאלון אני עושה כדי שלא תצחקו עלי!)

והיום הייה לי בגרות בביולוגיה שאני כבר התייאשתי מלהוציא יותר מ-60! (שאלתי את זייקה אם היא רוצה לעשות את הבגרות במקומי טוב נו, כי יש לה ציון מעולה בזה חח חנפנית שכמותי..)

 והיא אמרה שיש לה מספיק דברים לעשות חוץ מהבגרות..איזה חברה נשמה לא יכולה לעזור לחברה בשעת צרה!

בגלל הבגרות שהייתה,  אתמול היה  לי יום חופשי.. ומן הסתם ישנתי לי- ופתאום ב-7 וחצי הפלאפון שלי מצלצל והייתי באמצע חלום..(חח אני לא יפרט אותו אתם לא רוצים לדעת על מה חלמתיXD)

ומי זה אם לא זייקה?!

 

וזה מוביל אותי לשביתה...יום אחד אני הולכת לי בשלווה לביתה של זייקה.. וקצת שיחקתי לה בפלאפון (ז''א שמתי לה שעון מעורר על שבע בבוקר XDD).

 יום למחרת (אחרי ששמתי את השעון על 7) באתי אליה, שוב, והלכנו לקחת את אחשלה לחוג ובזמן שאנחנו מחכים לו היא אומרת לי:

זייקה:"בואנה דניאל, מישהו מזה מניאק שם לי את השעון המעורר על 7 בבוקר" דניאל:*בשיא הטבעיות* "אהה זאת הייתי אניXD" טוב שלא נקרענו שם מצחוק וכל ההורים הסתכלנו עלינו-לא נעים..

 

טוב אומנם החיים שלי לא זוהרים כמו של זו, ולא משוגעים אבל יש לי חלק נכבד בחיים שלה (בעיקר ביציאות המפגרות שתאמינו לנו אין לנו מושג מאיפה הם באות)

 

ולסיום איך אפשר בלי פינת הציטוטים!

.-דניאל:"זייקה את ילדה מבולגנת ולא מסודרת!!!" *אחרי חצי שעה* דניאל:"רגע מבולגנת ולא מסודרת זה לא אותו דבר?!"

 

-אחות של זייקה:"אם לא תעשי מה שאני אומרת לך תתעוררי עם מקל בתחת ולא תדעי מה לעשות" אחחח איזה אהבה יש במשפחה הזאת זה פשוט משהו...כולם אוהבים את כולם וכולם חיים בשלום עם כולם! הלוואי שכל המשפחות היו כאלה מאוחדות!!!

 

או לחלופין

 

אמא:"דניאל תסגרי את התריס!" דניאל:"למה?!" אמא:"בשביל מה את צריכה שהוא יהיה פתוח..?" דניאל:"כדי שיהיה חושך" (חח זה היה בלילה)

 

*אני לחברה טובה*:"לא צריך להגיד 200 פעם! בפעם העשירית כבר הבנתי!"

 

 

תגידו- מה אתם חושבים על ישראל בר-און?

 




 

שבוע טוב..! ובהצלחה לכל אלו שעוברים את הבגרות ביום שני במת'

נכתב על ידי , 19/6/2008 21:25  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,114
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzayka@danni אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zayka@danni ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)