לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ה-בלוג


ה-בלוג הכי טואוב

Avatarכינוי: 

בן: 27

ICQ: 420370405 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

עדכון.... סופסופ


טוב עדכון אחרי הרבה זמן שלא עדכנתי.....

הרבה קרה בזמן שלא עדכנתי:



1.התחלת כיתה ז' (וזה לא כיףף :( )

2.עברתי דירה לדרור 1 זה ביניין :( וזה שכונה חדשה אבל לא נורא....

3.הייתי בשוק הרבה פעמיםםם וקניתי הרבה דברים

4.קניתי מלא אולרים

5.צופים ויש מדריכה טובה ( מעיין שבו )

6.פגשתי את ליטל רוזנצוויג (מפורסמת וחברה טובה של דוד שליי)

7.טיול פתי"ש שהיה כיפפ מאוד

8.טיול שנתי שגם היה כייפפפי


ועכשיו איזזה באססה אני חולה כואב לי הגרון והראש....

יש לי פצע מעיפרון שנכנס לי לבשר

אני צריך לקחת תרופה שלוש פעם ביום..................

אבל לפחות אני לא הולך לבית ספר המזדיין הזה!!!!

גמרתי לראות את כל הפרקים את כל העונות של שנות ה-70!!!

איזה באסה אני כל כך אוהב תסדרה הזאת11111!!!!!!!!!

עכשיו הכל מהתחלההה...................................








היה כיפפ בטיול השנתייי אבל משעעעמם!!!!!!!




אני כל כך אוהב אותך?! אני מחכה לרגע הזהההה


 


תגיבו !

נכתב על ידי , 25/11/2008 08:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





274

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל$[=דבורי=]$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על $[=דבורי=]$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)