לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Dirty from within


רוצה לרזות, מקווה לעזרה ותמיכה 3>

Avatarכינוי:  fat reflection





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

דיכאוןן


איזה שבוע חראאאא

דווקא היה סוף שבוע ממש נחמד!

הייתי עם חברות וזה ונסענו לבאולינג חח:]

אבל.. לא יודעת

פשוט מיום ראשון אני מרגישה ממש רע כיאילו שום דבר לא הולך לי..:\

גם עליתי במשקל ועכשיו אני 58 אוווףףףףף

פשוט בחמישי ורביעי וגם ביום שישי בערב ההורים שלי ממש תקעו לי אוכללל והיה מלא דברים מטוגנים ואני כזאת פרהה

ואז פשוט ביום ראשון הרגשתי נורא בודדה ולא היה לי כח לכלום

אני לא יודעת אפילו למה אולי ביגלל שעליתי במשקל..

אבל פשוט לא יצאתי מהמטיה כל היום, גם לא אכלתי כל היום שזה טוב אבל אני גם היום מרגישה ממש ממש רעע

נראה לי שאני בדיכאון או משהו

גם ביגלל עמית וכל הקטע.. גם המשקל

כיאילו אוף!! זה כול כך מתסכל נימאס לי שכל החיים שלי סובבים סביב זה ואני לא יכולה להיות מאושרת סתם ככה ושאני תמיד יסתכל במראה ודברים כאלה ויחשוב אוף כמה אני מכוערת ושמנה!

זה כבר מעצבן  כי מצד אחד אני רוצה לחיות ולהינות.. ואני לא מצליחה לא לחשוב את כל המחשבות האלה:[

וכל פעם שאני מסתכלת במראה ודברים כאלה אני פשוט נכנסת לדיכאון ובא לי למותת

זה מעצבן אני רוצה להיות ילדה רגילה כמו כולם, שנראית בסדר ולא כל כך אכפת לה מיזה.. ושחיה את החיים שלה!

ועוד עכשיו חופש למה אני צריכה להרגיש כול כך רע?:[

אני רוצה לצאת להכיר אנשים ולעשות דברים אבל כל האנשים שאני מכירה לא מבינים אותי ומתרחקים ממני

ואני מרגישה כול כך רעע

 

אני מקווה שאולי אני ירגיש יותר טוב בהמשך השבוע..

אולי אני יצליח להתגבר על המחשבות השליליות ולהרגיש יותר טוב.

בינתיים שיהיה לכולם המשך שבוע יותר טוב משלי:\

בהצלחה

נכתב על ידי fat reflection , 21/7/2008 11:58  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfat reflection אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fat reflection ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)