לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Dirty from within


רוצה לרזות, מקווה לעזרה ותמיכה 3>

Avatarכינוי:  fat reflection





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

אני רוצה למותת


אני שונאת שבזמן האחרון כול הזמן המצב רוח שלי הוא רע..

אבל אני מרגישה ששום דבר לא מצליח לי!

קודם כול השבוע שהתחיל רע:\

ודווקא מהבחינה הזאת זה היסתדר כי לא היה לי תאבון וכמעט שלא אכלתי כלום כל השבוע

ועכשיו ביום שישי שהייתה ארוחה אז דחפו לי מלא אוכל וכאבה לי הבטן כול הלילה

והיום בצהריים גם אמא שלי הכינה מלאמלא אוכל! אוף:[

עליתי על המשקל לפני כמה שעות והייתי 59

אני כול כך רוצה למותתתתת

אני כבר לא יודעת מה לעשות אחרי שבקושי אכלתי כל השבוע חשבתי שאולי אני יוריד כי באמת לא אכלתי הרבה

ומה ביומיים העליתי שני קילו?

פשוט אני לא מצליחה שום דבר!

נמאס לי כבר לעמוד מול המראה ולהיכנס לדכאון מכול השומנים

נמאס לי כול הזמן רק לחשוב על זה שאני שמנה ולהרגיש רע אם כל דבר שאני עושה

וכל פעם שאני אוכלת להרגיש ממש אשמה ובחילות וכאבי בטן

אני פשוט מרגישה כול רע עכשיו

אתמול יצאתי לריצה בבוקר, מוקדם מתי שהיה לא חם וכשחזרתי פשוט כול השרירים שלי נתפסווו

ואני בקושי יכולה לזוז, בטח שלא לעשות ספורט או משהו כזה:\

אני כבר לא יודעת מה לעשות אני פשוט שונאת את עצמי כול כך.

 





בא לי להקיא רק כשאני חושבת על להסתכל על עצמי במראה

אם הייתי נראית ככה הכול היה נראה אחרת..

תודה על התמיכה בתגובות, זה באמת עוזר לי להרגיש פחות בודדה ממה שהייתי מרגישה אם לא היה לי אף אחד..

אני כול כך שמחה שיש לי תמיכה, באמת3>

תודה לכולם ובהצלחה

 

אני מקווה שהפוסט הבא שלי יהיה יותר אופטימי:\

שבוע טוב.

אני לא יאכזב את עצמי. עד שבוע הבא אני אחזור להיות 57 והלוואי שפחות

 

נכתב על ידי fat reflection , 26/7/2008 19:10  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfat reflection אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fat reflection ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)