לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Dirty from within


רוצה לרזות, מקווה לעזרה ותמיכה 3>

Avatarכינוי:  fat reflection





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

:] !


אני אופטימית!!

היום נשקלתי ואני שוקלת עכשיו 57!!

הורדתי 3 קילו מאז שההורים שלי התחילו לדחוף לי והגעתי ל60:[

אני כול כך מאושרת! כול כך פחדתי להישקל כי ידעתי שטחנתי מלא בשבועות האחרונים

אבל זה הכל ביזכות השיטה החדשה שקראתי בבלוג הזה

תודה מאמי אין לך מושג כמה עזרת לי!!3>

 

אתמול והיום אכלתי  ממש מעט, לא הקאתי!![חח לכל הדאגניות3>]

ועשיתי מלא ספורט, ברור שהשתדלתי לא לבלוע כשההורים לא מסתכלים

אתמול הייתי מהבוקר עד הערב אצל אדווה כי נפגשנו כמה בנות ועשינו כזה.. ערב בנות חחח

ואכלתי רק בבוקר כשההורים לחצו עליי מלפפון(שזה הרוב מים ודברים שלא מתעכלים!)

והיום אכלתי בערך 500 קלוריות אבל זה פסדר כי זה יום שבת ואז יש ארוחה משפחתית וחייבים לאכול..

אני אעשה יותר מאוחר ריצה ארוכה כדי לפצות על זה

וממחר שבוע חדש! שאני מקווה שיהיה כמה שיותר טוב לכולן

..וזהו! בנות, עבודה קשה מישתלמת, יש עוד דרך ארוכה אבל אל תוותרו לעצמכם זה שווה את זה!

 

אה וגם שלחתי לעמית סמס לפני יומיים, כיאילו ביום חמישי.. הוא אמר שהוא רוצה שניפגש לדבר..

:] אני שמחה שהוא רוצה לדבר איתי כי אולי בכל זאת נוכל לחזור להיות ידידים

אני פשוט לא חושבת שמישהו אי פעם באמת יאהב אותי, לא במשקל שאני עכשיו בכול מקרה:\

אבל זה טוב כי נורא התגעגעתי אליו!!

אז אנחנו ניפגשים ביום שלישי! אני מקווה שיהיה טוב... 

יואאו^^ היא כזאת מהממת3>

 

שבוע טוב ובהצלחה לכולם!

נכתב על ידי fat reflection , 12/7/2008 16:32  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפגרת




אני צריכה לעשות קעקוע של התמונה הזאת על היד אולי זה יזכיר לי להפסיק לאכול כמו פרה

תראו את התמונה הזו



הבטן שלה נורא שטוחה אני כול כך אוהבת שרואים את העצמות של האגן ולמרות שרואים שהיא ממש מכניסה את הבטן

הלוואי שהיו רואים לי ככה את הצלעות:[

אני חושבת שיש לה עוד עבודה, אבל זה חצי מאיך שאני נראית



בא לי לגזור את השומנים לשרוף אותם להוציא אותם עם סכין, אני בחיים לא יוריד ויהיה מושלמת

 

הנה מה שאכלתי היום..

 

בוקר:

יוגורט 0% שומן

מלפפון אחד

 

צהריים:

עוף צלוי..הרוב הבאתי לחתולה שלי אבל עדיין

4 עגבניות גדולות (מה עבר עליי?!)

 

ערב:

זה החלק הכי גרוע................

טוסט עם גבינה צהובה

ו4 קוביות שוקולד!!!

אני ירצח את אמא שליייי היא החליטה שכל המשפחה עושה ארוחת שחיתות ולא יכלתי להתחמק

היא הסתכלה על כל ביס שעשיתי ולא יכלתי לירוק ואין לי אומץ להקיא

יאק

אני נגעלת מעצמי

ואני במחזור אז אני לא יכולה לעשות ספורט

ברגע שהוא ייגמר אני עושה ריצה של 5 קילומטר וצמה יום שלםם

עוד מעט הולכת לישון אצל רותם מקווה שהיא לא תדחוף לי גם משהו לאכולS:

מקווה שהלך לכן יותר טוב ממני

נכתב על ידי fat reflection , 9/7/2008 20:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טינספו3>









איזה בטן מהממתתתת



אני חושבת שהתחת שלה קצת שמן:\ כיאילו יש לה כזה צמיג
אבל הגב שלה ממש דק ויפהה



 

אני מרגישה כל כך רע שאכלתי כול כך הרבה היום:\

בטח הגעתי לאיזה 900 קלוריות><" אוףאוף אני שונאת את ההורים שלי

אני מפחדת לחשב את הקלוריות כי זה בטח המווןןן

לפחות עשיתי ריצה היום של4 קילומטר ושכיבות סמיכה, בערך 30 אני רוצה לעבוד על הידיים שיהיו כמה שיותר רזות, כי עכדיו הידיים שלי כול כך שמנות

וכשאני מצמידה את היד לגוף זה כול כך רחב ומבחיל

הקאתי לפני חצי שעה בערך ואני עדיין מרגישה נוראי :[

אני מקווה שמחר יהיה יותר טוב...

קראתי בבלוג של מישהי שיטה חדשה שאני מקווה שתעבוד(תודה3>)

 

בזמן האחרו ןאני גם קצת מיתגעגעת לעמית:\

כיאילו אני כול היום חושבת עליו ועל דברים שהוא אמר לי וגם מצאתי פתק שהוא פעם היביא לי וכתוב "אני אוהב אותך מאמי"

הוא נתן לאדווה להעביר לי פעם ושמתי את זה אחרי זה ליד המחשב ועכשיו ראיתי את זה...

מאז שניפרדנו לא דיברנו ביכלל ואני חושבת אולי כדאי לי לנסות לדבר איתו..

 

טוב ממחר אני יתחיל כל יום לעשות 30 שכיבות סמיכה ולפחות 70 בטן

ואני אשתדל לרוץ כמה שיותר בלי שההורים שלי ישימו לבב:\

וזהו, אני יצליח לרדת!

בסופשבוע אני אשקל ואני מקווה שאני לפחות ירד את ה60 ><

 

בהצלחה לכולן

נכתב על ידי fat reflection , 7/7/2008 22:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfat reflection אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fat reflection ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)