לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הסגידה שלי לשלמות

**הבלוג לא מעודד הפרעות אכילה או אנורקסיה. הוא מיועד לתיעוד עצמי בלבד**

כינוי:  ..Sharon..

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008


הימים האחרוניםפשוט נוראיים בשבילי, אני לא יציבה בכלל ולא מרגישה שאני מסוגלת לעשות משהו אחד טוב עד הסוף.

אפילו פוסט אחד נורמלי אני לא מצליחה לעשות.

אני לא אשקר לכם, אני טוחנת בלי סוף ובוכה בלי סוף , מסתכלת במראה ורואה מה שאני ממש לא רוצה לראות ואין מצב שרק אני רואה את זה כי זה פשוט ברור לכל אחד!

אני נדחסת בג'ינס מידה 25 ושאני אומרת נדחסת אני ממש מתכוונת לזה... טוב נו ממש פלא אחרי שאת דופקת פיצות ובורקסים כל היום..מפגרת

אין מילה אחרת לתאר אותי...אה בעצם יש... פרה...

כל יום מחדש אומרת לעצמי "זה היום האחרון שאני אוכלת ככה" ויום אחרי זה אוכלת כפול 2..

יש כמה בנות ממש מקסימות פה, וגם באייסיקיו שעוזרות לי וזה אייכשהו מקל עליי קצת ומכניס בי מוטיבציה להמשיך ובעצם בזכותן אני מתחילה היום צום מעכשיו, השעה 2 ועשרה עד מחר בשעה 2 ועשרה ומשם נראה אולי אני אמשוך את זה עוד... אין מה לעשות אני תמיד הייתי נגד צומות, תמיד העדפתי לאכול כמויות קטנות ולהסתדר עם זה, אבל כנראה שאין ברירה ואני חייבת לעבור לתוכנית אחרת שבאמת תעבוד..

ומחר ב"ה אני מאמינה שאני כבר אעדכן אתכן במצבי.

 

אוהבת אותכן, שרון.

 

ומצטערת שהפוסט כל כך מבולבל ומבולגן, אבל זה ממש משקף את ההרגשה שלי כרגע

נכתב על ידי ..Sharon.. , 12/8/2008 14:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמאס לי!!


די אני לא יכולה כבר לסבול את זה... לא יכולה לסבול את זה שאני צריכה שעתיים וחצי לעמוד מול הארון שלי ולהוציא ג'ינס ג'ינס, אחד אחד ולגלות שכל אחד יושב עליי יותר גרוע מהשני... נמאס לי להרגיש שמנה.... נמאס לי לשים כל הזמן טייצים שגם הם גורמים לחלק מהשומנים לבלוט יותר.. די נמאס לי!!

למה אני לא מצליחה לרזות כבר למה זה לוקח כ"כ הרבה זמן???...:(

אני יודעת שלא עידכנתי דיי הרבה זמן, אבל תבינו אותי.. יש לי המון ימים כאלו כמו היום שאני פשוט צוללת לדיכאון הזה ולא יוצאת ממנו..ויש ימים אחרים שדיי סבבה לי ואני כמעט שוכחת מזה... לא יודעת מה יש לי אני דפוקה לגמריי ונמאס לי מעצמי....

בקיצור מה שחשוב זה שמהבוקר אכלתי רק לחמניה עם נקניק... אני מקווה שזה לא יותר מדיי קלוריות אבל זה גם לא משנה כ"כ כי חוץ מזה אני לא מתכוונת לאכול היום יותר כלום.....

 

 

:(((( ש מ נ ה :((((

נכתב על ידי ..Sharon.. , 11/8/2008 15:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





856
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל..Sharon.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ..Sharon.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)