לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג סיפור חיי




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

פוסט תמונות !! (:


התמונות הנורמליות שלי זין על לירון נתן





נכתב על ידי vani2009 , 31/10/2008 18:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט מעעעפפןןן


תמונה הרבה יותר יפה ממה שלירון שמה בבלוג שלה !!

מה אני אעשה סגרו לי דלת ברזל על היד ישבתי שש שעות בבית חולים כדי שמישהו שם יתייחס אליי מה עוד אפשר להגיד ??..

אה בעצם התמונה מסבירה הכל (נכון שזה ניראה כואב??)לפחות אני לא כמו לירון שמפרסמת תמונות של אנשים ואומרת את שמם ויורדת עליהם אני לא כמוך !!

נכתב על ידי vani2009 , 31/10/2008 17:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמעט החיים המושלמים


ברגע אחד חשבתי שהכל מושלם כאילו אין לי צרות אין בתוכי את הדברים הרעים שאיפיינו אותי פעם אבל כנראה שבלוג אחד שקראתי פשוט הפיל אותי על הרצפה פה בוכה כמו לא יודעת מה והבלוג הזה שייך לבנאדם הכמעט הכי קרוב אליי גם עכשיו אני בוכה אולי ההרגשה להרגיש מאוהבת במישהו עשתה לי כל כך טוב אבל מעצבן אותי שהיא לא סיפרה לי את זה עד עכשיו .

ואני חייבת להגיד לכם שאונס???

יכול לקרות לכל אחד או אחת ממכם לי זה עוד לא קרה ויכול להיות שזה יקרה כדאי להיזהר כי מבני אדם כאלה צריך להתרחק ואם כבר בני אדם אלה שאונסים הם לא בני אדם הם חיות פרא שמחפשים את הטרף שלהם את הבת או בן האדם הכי חלש ולטרוף אותו או להשפיל אותו עד שהוא ייכנע למוות .

ועכשיו לדברים קצת יותר שמחים(:

קודם כל אני רוצה לאחל לאפי המאמי מזל טוב עד 120 3>

החיים שלי כל כך מושלמים ואני כל כך מאושרת בזמן האחרון כי הדברים יותר ברורים הבנתי מי צבוע ומי לא אני כבר לא צבועה זהו אני החלטתי להגיד תאמת בפנים בלי בושה ככה זה ......

הבנתי שמה שלא יקרה אני תמיד אעמוד לצד החברה שלי ליד בנים ואני אעשה הכל כדי להגן עליה לא משנה מה יקרה .

החלטתי לקחת את עצמי בידיים וללמוד !!!!! כן כן הגרוזינית לומדת (הגיע הזמן...)

הסתפרתי עשיתי עגילים חידשתי את עצמי נפשית ..

החלטתי שהכל יהיה ברור לי מול העיניים בלי שקרים ,למדתי לזהות אנשים שמשקרים לי וזהו אני כבר לא אזרום עם השפלות דפוקות ומטופשות שנמאס לי לשמוע מתוך הרגל זהו אפשר להגיד שאני מוכנה לחיים האמיתיים חחחח אוי אני מנסה לחשוב עכשיו מה הקוראים שיקראו את זה חושבים כשהם קוראים את זה ...

יש מצב שהשתגעתי אבל הכל לטובה ...

 

 

נכתב על ידי vani2009 , 23/10/2008 17:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  vani2009

בת: 32

ICQ: 444168895 

תמונה




338
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvani2009 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vani2009 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)