לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עוד שעה יאיר הבוקר.



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

תעודה כאילו דה (:


טוב אז קודם כל את הסולו לא קיבלתי.

וזה לא ממש אכפת לי .. אחרי הכמעט מכות שהלכו שלשום.

איך המאמנת התעצבנה על כמה בנות.. שעושים של אפליות ופרוטקציות

ואחרי זה איך היא תיקח אותם "להופעות גדולות" וכאלה

לא יודעת כבר.. יש אפליות אין אפליות

מה שבטוח זה שאני יצאתי בסדר והיא אפילו אמרה לי את זה..


ולענייננו אנו..

תעודה

טוב.. הלכה בסדר. חוץ מ3 מורות שנתנו לי פחות מהממוצע וזה לא בסדר!

ואני אלך לדבר איתן מחר או בשניה הראשונה שאני אמצא אותן!

חוצפניות

טוב אז ככה:

אזרחות - 95 (ממוצע 98-מגיע לי 100! הולכת לדבר איתה.)

אנגלית - 85

ביולוגיה - 92

הסטוריה - 85

ספורט - 93 (היא לא נתנה לאפחד מעל 95 חוץ מהפרוטקציות אז לא אכפת לי )

לשון - 85 (ממוצע 88 - מגיע לי 90 - הולכת לדבר איתה)

מתמטיקה - 100  גאה בעצמי

ספרות - 98

פיסיקה - 100

צרפתית - 95 (ממוצע 98 - מגיע לי 100 - הולכת לדבר איתה)

תנ"ך - 75 הרס את הכל  שונאת אותה!


בכללי תעודה פסדר, ציפיתי ליותר.. הממוצע הוא 91 נקודה משהו..

זאת התעודה הכי גרועה שהייתה לי אבל היא דווקא בין הכי טובות בכיתה.

 

שיהיה לי בהצלחה בחציון הבא!

נ.ב - נראה לי שאני ממשיכה במדעים..  סוף סוף החלטתי.

 

לזונה הייתה חרא של תעודה - ואני בתוכי שמחתי כמו לא יודעת מה

מגיע לה, לא יקבלו אותה לשום תיכון! מוחעחעחע.

וזה אומר שהיא גם לא תהיה איתי בכיתה (?) הלוואי אמן!!

נכתב על ידי Tulz. , 24/1/2009 12:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חחחח


שורטי הזאת לסבית, למה היא שרה שהיא אוהבת מישהו?!

חח טוב כן היי..

עוד מעט יש לי סולו בחוג אמאמאמאמא אני מתרגששששששת ,

בא לי שזה כבר יגמררר ושאני אהיה מאחורי זה

אעעע שיהיה לי בהצלחה!!

אממ מה עוד?

טוווווווב היום היה לי המבחן האחרון לסמסטר! ואואואה הגיע הזמן

חוץ מהכתבה שיש לי אבל דייי זה לא נחשב.

הגעתי למסקנה שהייתי פסדר דווקא הסמסטר

חוץ מתנ"ך - שיש לי ממוצע 70 ואני לא יודעת למה, נוו המורה דפוקה


חיחי אני כזה באה, מתכוננת על הסולו... נכנסת לחדר ו.. אין לי מה לעשות!

יאו גאוני התגעגעתי לזה.

בעקרון עכשיו אני אחזור לשגרה  ואני גם אעדכן תבלוג שרק אני קוראת בו

מה? , תגידו שזה לא קווול 

*שרגא מסתכל.. מה שרגא?! קצת פרטיות!*

*יאיאי אני עם חולצה קצרה*

אני וחברתי הטובה רצינו ללכת להתלונן על הדיוות.

(טל - רק את תביני. טוב טל. סתמי)

אני מקווה שיהיה בסדר.

כי הן הרסו לי תחיים והן גם יהרסו תתיכון,,

ואני לא רוצה שזה יקרה.

בקיצור עושים עליהן אפליות עניינים.. חראות שונאת אותן !

ואת הדיווה שמנסה להדבק אליהן ובכלללל לא הולך לה XD

טוב זהו יהיה בסדר.


אפרופו תיכון, כן, התחילו לזיין תשכל על מגמות..

ואני מצהירה בזאת כי - אין לי שמץ של מושג לאן ללכת!

נדבר עם אמא, עם המחנכת, עם היועצת ויהיה בסדר.

בנתיים האופציות הן - מדעים , מחוננים , עיוני  ,? אולי קולנוע וטלויזייה ?! למרות שלא נראהלי.

 

שיהיה לי סופ'ש נעייים.

(אם היה פה עוד מישהו הייתי מאחלת גם ל ו

 

ושוב - תושבי הדרום - כולנו איתכם!

כן, אני וכל הפיצולים שלי! D=

 

נכתב על ידי Tulz. , 15/1/2009 15:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלחמה :(


אמרתי 31/12, הגעתי ב6/1.. נו אז מההה?! זה גם משהו..

נמאס לי מהמלחמה הזאת פשוט נמאס.

אני גרה בת"א אבל בכל מקרה אני פוחדת

כי אמרו שיהיו טילים ונהנהנה ופשוט לא בא לי!

אווווווף יהיה בסדר.. בכל מקרה, אלה שבדרום,תשמרו על עצמכם!

וגם החיילים שלנו.. וואי.. כבר 5 נהרגו.. יהי זכרם ברוך.

נכון דודה שלי שנפטרה? עשו עליה סרט.. ואמא שלי הלכה לראות את זה..

ואני לא כיייי > מבחן בהסטוריה

שלא נדבר בכלל על התקופה העמוסה הזאת של המבחנים

נמאס נמאס נמאס! מבחן יום אחרי יום?! אווווווווף

שבוע הבא למזלי זה כבר יגמר.

מה עוד? זה הכל..

אני שונאת ילדה אחת מהכיתה שלי, כ"כ בא לי שהיא לא תהיה איתי בתיכון, כ"כ בא לי!

בחיים לא סבלתי כ"כ הרבה מבנאדם אחד. אוף.

ד"א - אולי כבר אמרתי את זה אבל התקבלתי לכיתה שהיא יותר טובה מכיתת מחוננים.

ובואו נגיד שמטומטמים (אהמ הילדה אהמ) לא יתקבלו לשם.. הלוואי שהיא לא תתקבל! אהבלה שכמותה.

 

כל מה שאגיד זה - יהיה בסדר.

אךךך האופטימיות .. כפרה עליי.

(חיחי כפרה עיניים שערות ברגליים XD)

נכתב על ידי Tulz. , 6/1/2009 20:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Tulz.

בת: 30




177
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTulz. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tulz. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)