לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עוד שעה יאיר הבוקר.



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

יאוווווו =/


עוד לא נצלתי את החופשה בלי מבחנים, וכבר היא התחילה =/

היום היה לי מבחן בלשון מקווה שילך בסדר.

אוווף קיבלתי, ומחר יש לי טיול של"ח,, אני לא יודעת אם אני אלך.

חוץ מזה שזה איזור קצת מסוכן ממה שהבנתי

 

נמאס לי, אין לי כוח לכלום (איזה מחזורית אני היום, למרות שדווקא היום היה לי מצברוח טוב)

אני מקווה שאני אוכל לעדכן לפני, אבל שבוע הבא יש לי מבחנים לתיכון!

שיהיה לי בהצלחה

 

עוד מעט יש לי שוב סולו, והפעם בנוי, אני רק צריכה לעשות אותו.

אני מקווה שילך בסדר. ואם לא אז לא נורא , כרגיל

 

האח הגדול סלבס מתחיל עוד חודש ואפחד לא יודע מזה חעחע

מעניין איך זה יהיה, אבל שיביאו אנשים מעניינים!

אהה - סוף-סוף העבירו אותי מקוווווווום יייייייייאאאש

 

הכי חרא, שיש מצב שאני במחזור ביומולדת, כמו לפני שנתיים

ואם לא, אז יש מצב בפורים , לללאאאא אני לא רוצה 

 

בקיצור: זה פוסט עם מלא סימני שאלה לגבי העתיד,

המגמות, היומולדת, המבחן, פורים, טיול, סולו

ועל זה נאמר? אין סיבה לדאגה.

 

שבוע טוב

נכתב על ידי Tulz. , 2/2/2009 15:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  Tulz.

בת: 30




177
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTulz. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tulz. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)