לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My blog, My life.



Avatarכינוי:  Playboy Bunny (Kitty Girl) :P

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

פגיעה


לא רוצה להיפגע מהבנאדם הכי חשוב לי בעולם

אחותי

לא רוצה להיפגע ממך

ממש לא

את הבנאדם שאני הכי סומכת עליו בעולם

אבל

לפעמים את אומרת את הדברים הלא נכונים

או שאני סתם רואה אותם ככה

לפעמים בא לי להקשיב ולפעמים לא

נכון

אני נפגעת מזה אחרי

ואת תמיד אומרת שאת עושה הכל כדי שאני לא אחזור על הטעויות שלך

אבל אם זה מה שאני מרגישה לנכון

תני לי לחוות את הטעות על בשרי.

 

 

 

 

 

 

 

התגברתי, כוס אמא שלך.

נכתב על ידי Playboy Bunny (Kitty Girl) :P , 24/5/2010 00:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של וואו, כינוי. ב-27/5/2010 15:31
 



איכס איכס איכס


דאמ זה כזה מעצבן

מצד אחד, אני מרגישה את הצורך.

התמכרתי ואני כבר מרגישה שאני צריכה את הסיגריה ברגעים מסויימים

אני יכולה לעבור יומיים-שלושה (בלחץ) בלי לעשן,

אבל אז אני מתחילה להתחרפן עד שאני משיגה דרך לעשן (כלומר, קונה קופסה נוספת.)

מצד שני, זה כבר מגעיל אותי.

אני לא אוהבת את הריח,

יש לי בעיה עם להסתיר את זה שאני מעשנת (מההורים ומעוד אנשים מסויימים)

כשאני מסיימת סיגריה אני מרגישה שאני צריכה להוציא רוק ואת הטעם שיש לי בפה.

אז בשביל מה?

 

אוף. משתגעת.

וכבר אין לי כסף לכלום, 40 שקל בשבוע על סיגריות, שזה הדמי כיס השבועיים שלי.

 

ואני גם יוצאת

מוניות

שתייה

אוף :(

 

 

צצצררריייככככהההה כסף.

ולהפסיק לעשן ><"

נכתב על ידי Playboy Bunny (Kitty Girl) :P , 15/5/2010 20:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SWEET LOLITA ב-15/5/2010 20:54
 



לדף הבא
דפים:  

9,360
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPlayboy Bunny (Kitty Girl) :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Playboy Bunny (Kitty Girl) :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)