לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור ט’’ה


סיפור חמוד על כמה צפוי...טוקיו הוטל!!! מי שקורא מגיב!

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 297522582 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

פרק 45


הייי ..

פרק..

סורי..

 

פרק..בביל ליום אחד

 

''קאלי..אני עדיין אוהב אותה..''אמר מאט ועדי חייכה

''אבל היו אחרות..נכון?'' שאלה קאלי

''לצערי..ניסחפתי כמה פעמים עם מעריצות..''אמר מאט

''שלום ''ניכנסה עדי עם חיוך לחדר

''היי..כמה זמן את עומדת פה?!''שאל מאט בלחץ

''כמה דקות..''אמרה עדי

''מה?! למה לא אמרת שאת פה?! הקשבת לנו?!'' שאל מאט בלחץ ועדי חייכה חיוך עצוב

''אני אלך לכמה דקות לטום..''אמרה קאלי ויצאה מהחדר

''עדי? הקשבת לנו?''שאל מאט בדאגה

''כמה פעמים מאט? אה?'' שאלה עדי עם חיוך

''אני מצטער..גם אני לא הכי הייתי בסדר '' אמר מאט

''זה בסדר אני לא כועסת..זה קצת כואב לשמוע דבר כזה.מצד שני אתה צריך לראות דברים כאלה כל יום כי אני עם טום..אין לי סיבה לכעוס..גם ככה כל אחד צריך להמשיך בדרכו שלו ''אמרה עדי בעצב

''למה להמשיך?'' שאל מאט ונעמד מול עדי

''כי אני עם ביל ואני ממש אוהבת אותו..''אמרה עדי

''מה הסיפור הזה עם ההחלפות בגופות?'' שאל מאט

''קאלי סיפרה לך? מחר אני לא הולכת להיות אני..אם תירצה לדבר איתי תצטרך לדבר עם ביל..אני מתחלפת איתו כל יום בגוף..מחר אני יהיה בגוף של גבר..''אמרה עדי

''יענו מחר לא כדי לי להקרב לגוף שלך..''אמר מאט בגיחוך

''עדיף לך..ושלא תפלוט שום דבר על הנשיקה שלנו מול ביל בסדר?'' שאלה עדי

''בתנאי..''אמר מאט

''מה התנאי?'' שאלה עדי ונאנחה

''שתתני לי עוד נשיקה '' אמר מאט

''מאט די..אני לא יכולה..אני עם ביל..אני לא יכולה לבגוד בו '' אמרה עדי

''אז תיפרדי ממנו ''אמר מאט

''מאט אני גם אוהבת אותו..זה לא פשוט להיפרד ממנו..אני יודעת שיש לי עוד רגשות כלפייך..אבל אני כל יום יראה את ביל..אני לא יכולה לשכוח אותו ואני לא יכולה להיפרד ממנו ''אמרה עדי

''עד מתי תתחלפו בגופות? אה? מה אתם עכשיו הולכים להיות יחד כל החיים? עדי אהבה בסופו של דבר ניגמרת..מה תעשו אז? תתחילו לריב ולהשחיט אחד לשני את הגוף?'' שאל מאט

''הוא כבר עשה את זה '' אמרה עדי

''מה?! מה הוא עשה?!'' שאל מאט בכעס ועדי הרימה קצת את החולצה וחשפה את הקעקוע שהיה לה על הבטן של ביל

''איזה חצוף! הוא יודע שזה לא יורד! למה הוא עשה את זה?!'' שאל מאט בכעס

''עזוב זה סיפור ארוך..לפחות זה לא כאב לי '' אמרה עדי בגיחוך

''לכל קעקוע יש סיפור ארוך אה?'' שאל מאט

''ראית מזה?'' שאלה עדי בחיוך

''אוףף עדיי!!'' צעק לפתע מאט

''מה קרה?!'' שאלה עדי בלחץ

''אני כל כך אוהב אותך!!'' הוא צעק והרים את עדי באויר וסובב אותה כמה פעמים והיא צחקה ,הוא זרק אותה על המיטה ונישכב עלייה ככה שהפנים שלהם קרובים

''מאט אסור לנו '' אמרה עדי

''בבקשה עדי..אני חייב להרגיש את השפתיים המתוקות שלך '' אמר מאט בהתחננות ועדי הרימה עוד קצת את ראשה ועצמה את עינייה מאט הוריד את ראשו קצת ונישק אותה ,הוא הניח את ידיו על חולצתה והתחיל להעלות אותה

''חכה..'' אמרה עדי וזזה ממנו

''את עדיין בתולה?'' שאל מאט ועדי שתקה

''תאמת שלא..'' אמרה עדי ומאט הינהן בראשו בעצב

''מאט אני בעוד כמה דקות יתחלף להיות ביל..אני לא רוצה שהוא ידע על מה שקרה בינינו לא בעבר ולא היום..אני מצטערת '' אמרה עדי

''זה בסדר..זה לא כאילו חיכיתי משו כמו שנתיים כדי להיות איתך וזה לא כאילו שנתיים אחרי זה חיכיתי כדיי שתהיי מוכנה לעשות את זה איתי..עזבי..''אמר מאט ויצא מהחדר ,עדי נישכבה בחזרה על המיטה ועצמה את עינייה ,מאט חיכה 4 שנים בשביל הרגע הזה והיא הרסה לו אותו ,היא ניזכרה בכמה עבודה עוד יש לה לעשות וחזרה מהר לחדר של ביל וטום

''הייי ''היא אמרה בכניסה

''היי ''ענו התאומים וקאלי

''קאלי נכון תישארי איתי ותסבלי ביחד איתי את חברה שלי ואחי התאום?'' שאל ביל את קאלי

''מאט בחדר לבד?'' שאלה קאלי את עדי

''לא ,הוא יצא מהחדר אין לי מושג לאיפה '' אמרה עדי בעצב

''טומי..אני הולכת לחפש את מאט ואני יבוא בסדר?'' שאלה קאלי

''כן ברור..''אמר טום בחיוך וקאלי יצאה והתחילה לחפש את מאט ,היא הניחה שהוא בחדר של ג'יי ,החבר הכי טוב שלו

''ג'יי..פתח לי..''אמרה קאלי ודפקה אל הדלת

''לא אל תפתח לה '' היא שמעה את הלחישות לשווא של מאט ,ג'יי פתח את הדלת וקאלי ניכנסה לחדר ומאט השפיל את ראשו

'' תודה ג'יי הכנסת את האויב '' אמר מאט וג'יי חייך

''ג'יי תשאיר אותנו לבד..בבקשה..''אמרה קאלי

''אני במסדרון '' אמר ג'יי ויצא מהחדר

''השארתי אותכם לכמה דקות מה כבר קרה?!'' שאלה קאלי

''משו שאני ממש מצטער עליו..''אמר מאט בכעס

''מה קרה?'' שאלה קאלי והתיישבה לידו

''הכל היה ניפלא...כל פעם שאני רואה אותה אני מאושר..היא סיפרה לי שביל עשה לה בגוף קעקוע..כמובן שכעסתי..ואז נישכבנו על המיטה והתחלנו להתנשק ואז היא עצרה אותי..''אמר מאט

''למה היא עצרה אותך היא אמרה?'' שאלה קאלי

''כי ניסיתי להרים לה את החולצה '' אמר מאט בשקט

''מסביר הכל..''אמרה קאלי

''קאלי! אני חיכיתי שנתיים כדי לשכב איתה!חיכיתי שהיא תיהיה מוכנה לזה! היא ידעה שאני רוצה אבל אני מחכה לה! ועכשיו הגעתי וגיליתי שהיא הייתה עם הביל הזה! את מבינה מה עובר עליי?!''' שאל מאט בכעס

''אווךך מאט..תיראה מה עושה לה יום לפני ההופעה של החיים שלה'' אמרה קאלי

''מזתומרת הופעה? היא שרה?'' שאל מאט בבילבול

''לא ,מחר היא תיהיה ביל ויש להם הופעה בדיוק..הם עובדים ממש קשה בשביל ההופעה הזאת כדי שכלום לא יהרס..היא לא תשיר כמובן..זה יהיה פלייבק אבל אסור שהיא תפשל..היא ממש לחוצה ולומדת את המילים של כל השירים ומה צריך להגיד במעברים ואתה לא ממש עוזר לה להתרכז '' אמרה קאלי

'' עכשיו אני אשם!?'' שאל מאט בכעס

''לא מאט אתה לא מבין את הנקודה שלי! תעזוב אותה..דברים השתנו..אני כבר לא אוהבת את ג'יי...היא התאהבה מחדש...דיי תתגבר..תעבור הלאה '' אמרה קאלי

''על מי את עובדת?! את לא אוהבת את ג'יי כמו שאני נעל!'' (עדידס מוקדש לך XD ) צעק מאט

''מאט הוא בחוץ! אל תצעק את זה!'' לחשה קאלי בכעס

''ג'יי כנס!'' צעק מאט וג'יי פתח את הדלת בחשש

''אני עוזב אותכם לבד..רק שתדע ג'יי..היא מאוהבת בך..''אמר מאט ויצא מהחדר ,קאלי פתחה את עינייה בהלם ,היא כל כך כעסה על מאט באותו רגע

''יואו מאט אל תדבר איתי יותר בחיים שלך בסדר!?'' צעקה קאלי בכעס ומאט יצא מהחדר ,ג'יי נישאר בחדר

''זה בסדר..אני כבר יודע מה את הולכת להגיד..אני לא יאמין לו..אני ישכח ממה שהוא אמר..הוא שיקר כן כן'' אמר ג'יי

''הוא לא שיקר...אבל באמת תישכח ממה שהוא אמר '' אמרה עדי ובאה לצאת מהחדר

''את מאוהבת בי?'' שאל ג'יי ותפס בידה של קאלי

''אני עכשיו עם טום..''אמרה קאלי

'' אני מצטער אבל לי זה לא משנה '' אמר ג'יי והצמיד את שפתייו לקאלי וקאלי זזה מהר

''אולי לך זה לא מזיז..לי כן..אני גם אוהבת את טום ג'יי..''אמרה קאלי

''היום בבריכה לא ממש הראת לי את זה..''אמר ג'יי

''הייתי מבולבלת..''אמרה קאלי

''מה שתגידי..''אמר ג'יי ושיחרר את ידה של קאלי והיא הסתכלה עליו בעצב ויצאה מהחדר

*הלילה עבר בשקט ,כל אחד בחדרו..ההפתעה האמיתית קרתה בבוקר*

 

 

 

נכתב על ידי , 28/2/2010 15:07  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליטל כותבת סיפורי ט''ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליטל כותבת סיפורי ט''ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)