לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני החיים ומה שבאמצע.



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

הססססבוע האחרון ויותר מזה ^______________^


היי אנשים D:

וואי יש לי מלא מה לספר .. אז ככה:

 

יום ראשון:

אני הילה נעם אלון שחר ויובל נפגשנו והם הכירו לי את יובל .

היה ממש ממש נחמד ^____^

אח"כ הם הלכו לחוג של הילה ובדרך ליוו אותי הביתה.

 

יום שלישי:

נפגשתי עם יובל אחרי הבי"ס שלו ושקד ודקל ליוו אוי לפארק הדגים.

היה ממש ממש ממש כיף D:

כשחזרתי הייתי קצת במחשב ואז הלכתי לסיירות היה לנו פעולת ניווט

והיה גם אחד הכיפיים.

כשאמא שלי החזירה אותי הביתה החלפתי בגדים והלכתי לליאור דקל שקד ורון..

היה אחד המצחיקים XDDDDDD

אני ודקל השתגענו לגמרי וצחקנו מלאאא !

רון ניסה לצלם אותי מלא והוא הצליח :S

 

תמונות:

אני ודקל. D:

 

אני ודקל . O:

 

אני ודקל בתנוחה. XDDD

 

יום רביעי:

בהפסקה הינו בח'4 מלא מלא אנשים ואני מש ממש השתגעתי ואני ומורדו התחלנו

לראות דברים ביומן של נעם וזה היה ממש מצחיק כי זה יומן זבנג אז

אני השתגעתי והתחלתי לצייר שם כל מיני דברים ומורדו אמר שאני ממש לא בסדר ^^"

יש תמונה של מישי שעושה שק קמח למישו וזה נראה כאילו הוא ממש נהנה מזה ! אז...

ציירתי לו זין עומד :#

 

תמונות:

אלו האנשים.

 

ואיפה שאתם רואים כל מיני צבעים.. זה הזין ^________^

 

משו שממש אהבתי ביומן של נעם. יש ברווז DDDDDDD:

 

וזה מה שכתבו שם (:  [נעם זה נכון !@$%^&*]

 

-

 

לאיתי היה שרוך והוא ביקש ממני שאני אגזור אותו אז גזרתי למליוני חלקים

והוא עשה ממנו בנאדם.. אבל אל סתם ! בנאדם עם בולבול ^__^

ובמשך הזמן הזה אלונה העירה לנו אבל מי שם ?

ויצא לנו ממש חמוד XD

 

תמונות:

איזה חמוד ^____^ [הוא נראה כאילו הוא מחכה לזיון לא ? O:]

 

יום חמישי:

בהיסטוריה אני דקל שקד וליאור קיבלנו את הציון להצגה שעשינו

וקיבלנו 90 א 95 .. לא זוכרת.

ואחרי 2 שיעורים.. אכן ! הבי"ס התחרפן "קלות".

היו מלא סיפורים.. ילד הטריד מינית מוורה, מישו דחף שולחנות על מורה בהריון,

שברו לילד עם בעיות ת'משקפים, בקיצור.. מה לא ?!

היה לנו ביטול מתמטיקה . דווקא שמחתי D:

בינתיים אני סיון ולינור התאמנו על הריקוד שלנו לקומפו.. יצא ממש יפה ושקד הייתה איתנו

והיה אחד המצחיקים XDDD

היה לנו שיעור קצר כי נירית המורה לקלאסי הייתה צריכה למהר אז שיחררו אותנו ב- 15:30

והצלחתי לעושת פירואט טוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DDDDDDDDDD:

הגעתי הביתה התקלחתי אכלתי ולישון ^^"

 

 

יום שישי:

מבחן במו"ט על הבוקר \=

היא החזירה את הציונים של העבודות וקיבלנו [אני דקל ושקד] 95 D:

אני ודקל התחרפנו בשיעור אנגלית ואני שמתי דבק על השולחן ואז צבענו אותו

ועשינו פוגו טושים D: היה מזה מגניב . עד שאלונה העירה לנו >>

 

תמונות:





בערב עשיתי יומולדת עם המשפחה ... היה ממש כיף [וטעים]

ובסוף אז התחלתי להרגיש לא טוב ואחרי שכולם הלכו הלכתי ישר לישון

והתעוררתי ב- 13:00 ! ישנתי 14 שעות אנשים !@$%^& שיא חדש  |גאה|

סבא וסבתא שלי היו אצלנו כל היום כי יש אצלהם שיפוצים וראיתי איתם קונג פו פנדה - שוב D:

אח"כ באיזה שמונה אני שקד וליאור הלכנו לקניון כי שקד רצתה לקנות חצאית סקוטית

אבל בסוף היא לא קנתה כי לא היה במידה או בצבע שלה \=

אח"כ יובל בא ואז הלכנו לרון ולאיזה חבר ערס שלו שהם כל שניה קיללו אחד

ת'שני וזה היה אחד המצחיקים XD

מחקתי את כל התמונות שרון צילם אותי ביום שלישי שלא אהבתי

והוא לא שם לב.. עד שאמרתי לו ^^"

רון קילל אותי והציק לי כל הזמן בגלל שאני מתעצבנת מהר

ובסוף הוא חשב שאני לוקחת את זה ברצינות

אז הוא שאל אם זה בסדר ואמרתי לו שזה פסדר אבל שזה באמת מרגיז ואז הוא המשיך XD

 

 

יום ראשון:

הכנו חנוכיה מ-13:30 עד 16:00 ! [אני לפחות].

בשביל תחרות החנוכיות.

קניתי בגד גוף וטייץ ורוד חדש למגמה,

ספר של ווינטר בלו השישי *-*

וגרביים וקלמר של NICI.

 

 

יום שני - היום:

היה לנו צרפתית שעתיים אבל בתחילת השעה השניה אמרו לכמה ילדים

שצריך ללכת לאולם כי יש מן טקס אז הלכנו למרות שהמורה אמרה שאנחנו לא צריכים ללכת

ואמרו לנו בסוף לחזור לכיתות אז רק כמה בנות חזרו [ואני בינהן]

כי היא עשתה שיעור חזרה למבחן ולמדנו מספרים עד מיליון D:

וזה היה כמו שיעור פרטי כזה וזה היה ממש ממש כיף.

בהפסקה דקל והילה אמרו לי ולליאור שהם למדו לשיר "סביבון סוב סוב סוב" בערבית

ואני ממש השתגעתי אז כל ההפסקה סתם חירבשתי מילים בערבושית והתפקעתי מצחוק

והייתי מטורללת לגמרי XD

בשיעור השלישי לא היה תנ"ך והלכנו למופע כזה של דרום אמריקאים

שניגנו על מלא כלי נגינה מגניבים כאלה ודיברו בספרדית *-*

בסוף המופע אז הם הזמינו את כולם לרדת ללמטה ולרקוד איתם אז מלא טטניקים ירדו ללמטה

וכשהם ניגנו "הילה הילה הילה או או או" אז הם עשו פוגו וזה היה אחד המצחיקים

וגם במקרנה XD

בג"ג שמו לנו סרט מעאפן של ילדים יוצרים סרטים.

באמצע השיעור אומרים לכל הבי"ס ללכת לאמפי כי יש ת'תחרות חנוכיות .

אנחנו עבדנו על זה 4 שעות ולא זכינו בסוף  !@$%^& ארר !

בבוף שיעור היסטוריה הביאו לנו סופגניות.. ואני אכלתי 2 ! DDDDDD:

 

תמונות:

       

                                              האנשים הדרום אמריקאים המגניבים (H)

 


               
                                                       הבנים שעשו פוגו XD


המילים לשיר "סביבון סוב סוב סוב" בערבית XD

החנוכיה שהכנו XD

 

 

יאללה חפרתי מספיק ^^"

ביי אנשים (:

 

חג שמייייייייייייייייייח D:

3>

הילע ^___________________________________________________________^

נכתב על ידי , 22/12/2008 22:18  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,751
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילע D; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילע D; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)