לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תרגום שירים XD


כמשמעותו , אני מתרגמת שירים באנגלית D:

Avatarכינוי: 

בת: 26

ICQ: 488635240 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

3 שירים + משפטים משירים של Simple Plan ו- Three Days Grace


שלום ! D:

אז , סורי שלא עדכנתי הרבה זמן .

פשוט הייתי קצת עסוקה ופיצצו אותנו בעבודות לחופש - שזה אמור להיות חופש ולא ללמוד גם בחופש .

אבל שיהיה.

הדברים שיהיו בפוסט :

* 3 שירים שהם :

- Bumble Bee

- Britney Spears - If You Seek Amy

- Save You - Simple Plan

* משפטים משירים של הלהקות :

- Simple Plan

- Three Days Grace

עכשיו , בקשר ל-2 השירים האחרונים .

יש לי מה לומר על :

If You Seek Amy

המשפט הוא לא כמו שהוא אמור להיות - כאילו אם אתה רוצה לבקש את אמי .

הכוונה היא שאם תקחו אות אחרונה של כל מילה זה יצא :

Fuck Me

בערך - אבל זאת הכוונה .

אז לא היה נעים לי לכתוב את הפירוש - כאילו את המילים מילים XD

אז אתם תראו כבר מה כתבתי - אז שלא תחשבו שאני טועה היא פשוט נסתה להעביר את המסר בדרך מיוחדת .

עכשיו השיר של סימפל פלאן .

כמה ביקשו ממני לתרגם אחד מהשירים של סימפל פלאן - אז תרגמתי את Save You .

וזהו - תהנו מהפוסט , השקעתי המון !! D:

דבורה מבולבלת
-
דבורה מבולבלת קטנה מתוקה אני יודעת מה את רוצה ממני
דופ - אי - דופ - אי - דו דה דה
דופ - אי - דופ - אי - דו דה דה

דבורה מבולבלת קטנה מתוקה יותר מפשוט פנטזיה
דופ - אי - דופ - אי - דו דה דה
דופ - אי - דופ - אי - דו דה דה
 
הלב שלי קופץ בהתגברות
כשאתה הולך בחדר
אני הולכת בום בום בום ( המבין יבין ? XD )
אתה הולך זום זום זום
אתה הבובה שלי , הצעצוע שלי
חבר נחמד

אני רוצה להיות איתך עד הסוף
 
אני מביאה את הלב שלי והנשמה שלי אליך
לגרום לך לראות שזה נכון
אני כל כך מבולבלת , בייבי , אתה לא יכול לראות
בבקשה תבוא להציל אותי
 
דבורה מבולבלת קטנה מתוקה אני יודעת מה את רוצה ממני
דופ - אי - דופ - אי - דו דה דה
דופ - אי - דופ - אי - דו דה דה

דבורה מבולבלת קטנה מתוקה יותר מפשוט פנטזיה
דופ - אי - דופ - אי - דו דה דה
דופ - אי - דופ - אי - דו דה דה
 
אין כל כך הגיון , חחח זה שיר לשטיח ריקוד פשוט צריך להיות לזה קצב טוב XD
DDR = Dance Dance Revolution
זה לא השם של הזמרת חח XD
יש המשך אבל זה רק דופ אי דופ וכל זה ..
לפני השיר אני עורכת - אני משקיעה וכותבת למעלה אבל את אף אחד זה לא מעניין !
העיקר התרגום אה ?!
הנה תראו מה יש לי להגיד על השיר , תפסיקו לומר שיש איזה פאק אצלי כי זה היה בכל חור !
זה היה בחדשות , בעיתונים ( בארה"ב ) ואפילו ראיתי את זה בבלוג המעריצים הראשי של בריטני ספירס !

יש לי מה לומר על :

If You Seek Amy

המשפט הוא לא כמו שהוא אמור להיות - כאילו אם אתה רוצה לבקש את אמי .

הכוונה היא שאם תקחו אות אחרונה של כל מילה זה יצא :

Fuck Me

בערך - אבל זאת הכוונה .

אז לא היה נעים לי לכתוב את הפירוש - כאילו את המילים מילים XD

אז אתם תראו כבר מה כתבתי - אז שלא תחשבו שאני טועה היא פשוט נסתה להעביר את המסר בדרך מיוחדת .

ואת זה עוד כתבתי כשערכתי את הפוסט

תתחילו לקרוא את כל הדברים שלי אנשים - הם חשובים !



לשכב איתי - בריטני ספירס

-
לה לה לה , לה לה לה
לה לה לה , לה לה לה
הו בייבי בייבי האם ראית אמי הלילה ?
האם היא באמבטיה , האם היא מעשנת בחוץ ? הו
הו בייבי בייבי האם היא לוקחת חתיכה של סיד
בשביל הדרינק שאני אקנה לה
האם אתה יודע מה היא אוהבת ? הו
הו הו , ספר לי האם ראית אותה ? כי אני כן , הו
אני לא יכולה להוציא אותה מהמוח שלי
אני רק רוצה ללכת למסיבה שהיא מתכננת ללכת אליה
האם מישהו יכול לקחת אותי הביתה ?
אה אה , הי הי , אה אה הו
 
תאהב אותי תשנא אותי , תאמר מה שאתה רוצה לומר עלי
אבל כל הבנים וכל הבנות מתחננים לשכב איתי
תאהב אותי תשנא אותי , אבל אתה לא יכול לראות מה שאני רואה ?
כל הבנים וכל הבנות מתחננים לשכב איתי
תאהב אותי תשנא אותי , לה לה לה , לה לה לה
 
אמי סיפרה לי שהיא הולכת לפגוש אותי
אני לא יודעת איפה או מתי ועכשיו הם סוגרים את המעודון , הו
אני ראיתי אותה פעם או פעמיים אבל ילד היא מכירה את הפנים שלי
אבל זה קשה לראות כשכל האנשים עומדים בדרך , הו
 
הו הו , ספר לי האם ראית אותה ? כי אני כן , הו
אני לא יכולה להוציא אותה מהמוח שלי
אני רק רוצה ללכת למסיבה שהיא מתכננת ללכת אליה
האם מישהו יכול לקחת אותי הביתה ?
אה אה , הי הי , אה אה הו
 
תאהב אותי תשנא אותי , תאמר מה שאתה רוצה לומר עלי
אבל כל הבנים וכל הבנות מתחננים לשכב איתי
תאהב אותי תשנא אותי , אבל אתה לא יכול לראות מה שאני רואה ?
כל הבנים וכל הבנות מתחננים לשכב איתי

תאהב אותי תשנא אותי
הו , אז מה אתה רוצה ממני ?
הו , אבל אתה לא יכול לראות מה שאני רואה ?
הו , אז מה אתה רוצה ממני ?
לה לה לה , לה לה לה
 
אז ספר לי אם אתה רואה אותה
כי אני אחכה כאן לנצח
הו בייבי בייבי תשכב איתי הלילה
הו בייבי בייבי אנחנו נעשה כל מה שתרצה
הו בייבי בייבי בייבי
 
לה לה לה , לה לה לה
לה לה לה , לה לה לה
 
תאהב אותי תשנא אותי , תאמר מה שאתה רוצה לומר עלי
אבל כל הבנים וכל הבנות מתחננים לשכב איתי
תאהב אותי תשנא אותי , אבל אתה לא יכול לראות מה שאני רואה ?
כל הבנים וכל הבנות מתחננים לשכב איתי
 
תאהב אותי תשנא אותי , תאמר מה שאתה רוצה לומר עלי , כן
תאהב אותי תשנא אותי , אבל אתה לא יכול לראות מה שאני רואה ?
כל הבנים וכל הבנות מתחננים לשכב איתי
תאהב אותי תשנא אותי
 
הו , אז מה אתה רוצה ממני ?
הו , אבל אתה לא יכול לראות מה שאני רואה ?
תאהב אותי תשנא אותי
הו , אז מה אתה רוצה ממני ?
כל הבנים וכל הבנות מתחננים לשכב איתי
 
אוף השירים של בריטני היו פעם הרבה יותר ברמה , היו לה שירים ממש יפים כמו Sometimes , Someday , Everytime
זהו השירים עם ההגיון והשירים היפים כבר עבר זמנם
XD
להציל אותך ( Save You ) - סימפל פלאן

קחי נשימה
אני מושך את עצמי ביחד
רק עוד צעד עד שאני מגיע לדלת
את לעולם לא תדעי את הדרך שזה קורע אותי בפנים לראות אותך
הלוואי שיכלתי לספר לך משהו
שיקח הכל הרחק
 
לפעמים אני מבקש שיכלתי להציל אותך
ויש כל כך הרבה דברים שאני רוצה שתדעי
אני לא אוותר עד שזה יגמר
אם זה יקח אותך לנצח אני רוצה שתדעי
 
כשאני שומע את קולך
הוא שוקע בלחש
זה פשוט עור ועצמות
אין דבר שנשאר לקחת
ולא משנה מה אני יעשה אני לא יכול לגרום לך להרגיש טוב יותר
אילו יכלתי למצוא את התשובה
לעזור לעצמי להבין
 
לפעמים אני מבקש שיכלתי להציל אותך
ויש כל כך הרבה דברים שאני רוצה שתדעי
אני לא אוותר עד שזה יגמר
אם זה יקח אותך לנצח אני רוצה שתדעי
 
שאם את נופלת , מועדת
אני ארים אותך מהקרקע
אם תאבדי אמונה בעצמך
אני אביא לך את הכוח להחזיר אותה
תספרי לי שאת לא תוותרי כי אני אחכה אם תיפלי
את יודעת שאני אהיה פה בשבילך
 
אילו יכלתי למצוא את התשובה
כדי לקחת הכל הרחק
 
לפעמים אני מבקש שיכלתי להציל אותך
ויש כל כך הרבה דברים שאני רוצה שתדעי
אני לא אוותר עד שזה יגמר
אם זה יקח אותך לנצח אני רוצה שתדעי
הלוואי ויכלתי להציל אותך
אני רוצה שתדעי
הלוואי ויכלתי להציל אותך
טוב זהו בעיקרון D:
עכשיו נשאר רק המשפטים .
לא מזמן התחלתי לשמוע Three Days Grace והתאהבתי בשירים שלהם .
למרות שהם רוק ומטאל ואני לא מתה על זה - אבל עליהם כן חח XD
אז הכנתי משפטים של סימפל פלאן וטרי דייס גרייס , מתחת לכל משפט יהיה כתוב מאיזה שיר זה נלקח .
Addicted - Simple Plan
No Love - Simple Plan
Save You - Simple Plan
Animal I Have Become - Three Days Grace
Never Too Late - Three Days Grace
Pain - Three Days Grace
עדיין אי אפשר להזמין שירים !
הרשימה עצומה , ויש מלא שירים חח XD
הרשימה אולי תפתח עוד פוסט - 2 פוסטים . (:
מקווה שנהנתם ולקחתם משפטים D:
נוי 33>
שיר שנקשרתי אליו כל כך - הוא כל כך מדהים והמילים פשוט ..
אין מילים לתאר את השיר - אין .


עריכה [ 8.4.09 3:51 - כן בלילה ] :
לפני בערך 20 דקות סיימתי לראות את הסרט דמדומים ..
שמעתי עליו בכל חור והייתי חייבת לראות את הסרט - עד שמצאתי מקום להוריד בו ..
שבוע אני מחפשת אתר להוריד בו - שבוע !
לפני שבוע הורדתי מאיזה אתר - חכיתי בערך שעתיים , ואז מסתבר שלא רואים כלום !
האיכות - הכל היה מטושטש , רק את התרגום ראו טוב .
אניוואי - זה הסרט הכי יפה שראיתי אי פעם .
בכיתי בו יותר ממלך האריות כשאבא של סימבה מת ( שכחתי מה השם של האבא שלו , ראיתי את הסרט הראשון שהייתי בת 5 או 6 ואז נראה לי ראיתי עוד פעם בגיל 7 ) בכיתי בו הרבה יותר , אבל הרבה - לא היה כמעט קטע שלא בכיתי .
מי שלא ראה - אני מכריחה אותו לראות , ואם אתם לא אוהבים סרטי אימה - זה בקושי סרט אימה .
בכיתי הרבה בעיקר בסוף וגם כשהיא נפצעה וזה ( לא רוצה להרוס למי שלא ראה )
בכיתי בכל כך הרבה קטעים .
כמעט כל הסרט בכיתי - כמעט !
אדווארד ובלה כל כך חמודים D:
אתם חייבים לראות את זה - פשוט חייבים !



נכתב על ידי , 4/4/2009 11:42  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

8,621

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSongs Translation - תרגום שירים (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Songs Translation - תרגום שירים (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)