לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אינטרוספקציה.

בת: 14




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

הלוואי שיכולתי לשכפל את עצמי.


מסיבת גיוס, מסיבת יום הולדת, באולינג, דייט, מסיבת פרידה מאחי, תחקיר ביטחוני.

אני רק בן אדם אחד, איך אני מספיקה את הכל ביום אחד? 

אז נשאר הדייט שאני לא כלכך אופטימית לגביו, או יותר נכון לא כלכך אופטימית לגבי הבחור! ומחר ידידי המלומד מתגייס. 

 

החיים הם אטרף, אני מנסה לזרום עם החיים ולהיות ספונטנית.. אבל זה יוצא שאני עושה כלכך הרבה ביום אחד! לא נורא, אולי זה לטובה שאני מנצלת את הזמן עד הצבא כמו מטורפת.

אבל צריך גם שעות שינה.

לא משנה, שיהיה לי בהצלחה.!%#$!

נכתב על ידי אינטרוספקציה. , 3/8/2013 21:35  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הארנב הלבן ב-12/10/2013 09:30




3,526
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינטרוספקציה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינטרוספקציה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)