לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וידויה של נערה פשוט נערה


אם תהיתם גם בנות מדברות, חושבות ועושות על סקס ואני אחת מהן ואינני מתביישת בזאת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

רגע של פריקה(תרתי משמע)


איך שיצאת מהדלת פתחתי את הלפטופ
דפדפתי לאתר שלא היה לי צורך בו כבר הרבה מאוד זמן
ואוננתי
וזה לא כי אתה לא מספק אותי
זה כי רגע לפני שיצאת משכת לי בשיער ונשכת את הצוואר שלי
הורדת אותי על בירכי ופתחת את הרוכסן של המכנס
זה לא קשור לכמה זמן או פעמים עשינו סקס ב24 שעות האחרונות
אבל כשאני על הרצפה והשיער שלי בידים שלך
כשאני לא שולטת ברצונותי ומאולצת על ידיך ללקק ולמצוץ ולגעת ולדעת מה אתה אוהב
זה בכלל לא קשור לזה שאתה מלמד אותי על מה שאתה אוהב שאני עושה לך כל יום מחדש כבר חצי שנה
זה פשוט הרגע הזה שאני חסרת אונים מול רצונותיך וזכרותך
שאני פשוט רוצה לגמור גם כשאתה יוצא מהדלת וממהר חזרה לביתך

והיום מאוחר יותר כשאף אחד לא ישמע או ידע אני אסע אליך
ואחזיר לך באותו המטבע 
שלך.
הרה 
נכתב על ידי goddess hera , 1/6/2012 18:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  goddess hera

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgoddess hera אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על goddess hera ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)