לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של חננה


בלוג על ילדה שהחיים שלה לא ממש קלים.. והילדה הזאת היא אני. באסה לי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2009

חזרתי


אז סוף סוף חיברו לי את המחשב.. ועכשיו סוף סוף יש לי חדר חדש לגמרי!!! סוף סוף חדר שאני בחרתי ולא ההורים שלי [כי תמיד שנאי את הריהוט הישן שלי =/ ]

אני מרגישה הרבה יותר טוב, כל החופש לא עשיתי כלום ולפני שבוע התעוררתי והחלטתי שאני אעשה את כל מה שרציתי לעשות בחופש. לונה-פארק, מסיבה, העבודה לחופש במתמטיקה כמעט גמורה, אבל אחר  עבודה ללא הפסקה שעשיתי בימים האחרונים כדי להספיק הכל, החלטתי לקחת לעצמי יום חופש אחרי המסיבה אתמול.

 

נראה שהכל מסתדר.

אני כבר לא בריב עם החברה הכי טובה לשעבר [החלטנו שלא נחזור להיות כמו פעם, ואני לגמרי תומכת בזה], החברות הקרובות שלי סוף סוף גם מבינות למה רבתי איתה [נקודה לטובתי, חיחיחי..] ואני מרגישה שהתקרבתי לחברות האחרות שלי.

 

והדבר הכי חשוב - גיליתי את 'הסוד'

הבנתי שאם אתה רוצה להתקרב לאנשים, מה שאתה צריך לעשות זה... פשוט לחייך! האמת היא שאני לא מחייכת הרבה בחברת אנשים [אני חושבת שהחיוך שלי זוועה] אבל גם אם נוספים לי כמה קמטים בזמן שאני מחייכת [כמו לכל אחד האמת..] זה מאיר את כל הפנים, ואני אפילו מתרגלת מול המראה לחייך עם העיניים [כן, זה אפשרי, לא ראיתם "טופ מודל?"] שזה גם מחייה את הפנים וזה גם לגמריי סקסי ; )

אני מאוד מקווה שיהיו לי עוד חברות השנה, אני חושבת שהדבר היחיד שאני צריכה לעשות זה לשנות את הגישה שלי, לחייך יותר ולהיות פחות עוקצנית, אתם יודעים, יותר ידידותית, והכי חשוב - פשוט להרגיש טוב עם עצמי ולא להתבייש, ולא לפחד ממה שאנשים יחשבו עליי.

נכתב על ידי חננה בודדה , 26/8/2009 23:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  חננה בודדה

בת: 28

תמונה




695
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחננה בודדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חננה בודדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)