לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

לבלוב

והרי אני כן, אני כולי כן, אני כן כן אני מלא בכן
Avatarכינוי: 

בת: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2014

לחזור


 

הג'ט לג ממלא את לילותי. האומנות קוראת לי לחזור אליה. מזמן שלא התרגשתי, הייתי עסוקה בלשרוד. אתמול בלילה חויתי כמה רגעים של אושר. ילד בודד הופך למבוגר בודד, הוא לא יודע למלא את החסר. כמו איש בלי יד- קטוע איבר. קטוע ביחד. לילות הילדות היו מלאי השתוקקות. השתוקקות לביחד. לילות הילדות הפכו ללילות הבגרות. רק איתך אני חווה רגעים של ביחד, אתה מאמין? אתה שלא רוצה. אולי הפיצול מאפשר את הביחד. אנחנו צריכים להיות הרבה לבד כדי שנוכל לספוג כמה שעות של ביחד. אבל אני מודה לאלוהים שהוא נתן לי את ההזדמנות הזו להרגיש. תודה גם לך שאתה מאפשר. גם לך קשה אני יודעת. נסיעה באוטובוס לעיר רחוקה לא מוכרת , תמיד צופנת בחובה הבטחה. לחיים אחרים להרפתקאות להיזדמנויות לקרות. ילד בודד ישאר בודד לנצח. אולי איזה טיפול טוב יצליח לתת לו קצת להרגיש ביחד. שלוש שנים של טיפול הצליחו להחדיר לי כמה רגעים.

 




נכתב על ידי , 10/1/2014 02:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIzabbela אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Izabbela ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)