לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Only know you've been high when you're feeling low

Avatarכינוי:  מרי__פופינס

בת: 29

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

מודה לך כל רגע ...


'אלוהים אני מודה לך כל רגע,שהחזרת את הדופק לחיי ..

                         את הסדק בנשמה שלי רפאת העלמת מועקה בלילותי ..' 

 

זה לא היה מתוכנן,אבל כנגד כל הסיכויים זה קרה,אנחנו ביחד..  

אני לא יודעת בדיוק כמה טוב לי עם זה,ולא יודעת עד כמה אני מאושרת עם זה או כמה אני שלמה עם זה ..

אני כן שמחה שאנחנו ביחד אבל משהו קצת מוזר לי,אולי בגלל שיש עוד מישהו בתמונה - חבר שלו .. 

אני כן חושבת עליו ופרפרים עפים .. תחושה כזו טובה .. אהבה

' - אני יודעת שזכתי לאהוב - '

נכתב על ידי מרי__פופינס , 22/12/2013 18:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צעיר לנצח בדיוק כמו פיטר פן ..


כל אדם זה עולם בשלם,מתחת לכל חלקת אדמה יש סיפור,יש דרך,יש עולם .. יש בן אדם שהיה פעם חי .. זה כל היום להסתובב סביב חור שחור ובעיקר בלילה עם המחשבות נשאבים לתוכו .. זכרונות,רגעים,תמונות,שירים .. דמעות .. אתגעגע תמיד,אוהב תמיד,אשמע את קולך בראשי תמיד .. אבקר אותך עד יומי האחרון משישי לשישי .. בסוף ? ניפגש בגן העדן,נשב ביחד ונציק על כל האנשים,ואיך שהתגעגעתי נזכרתי ובכיתי בזמן שאת ישבת הסתכלת עליי וצחקת .. ❤
היה קשה לעמוד שם מעלייך,אדמה מכסה אותך.. פרחים יבשים טביעות ידיים שנגעו בחול לפני שנפרדו ממך .. קופסה קטנה כזו מקום לנר נשמה ושלט קטן ולבן עם השם שלך .. בעוד כמה זמן תעמוד שם אבן .. אני יודעת מעכשיו אתה תהיה חלק מהביקור שלי בשישי .. אבוא גם אלייך אדליק נר ואהיה בסוג של בועה .. של תחושה מוזרה של .. למה בכלל אני עושה את זה ? מלאך בשמיים מלאך צחור כנפיים ולראשו הילה .. מ ל א ך .. "האדמה פתחה את פיה לכבודך זו אחותך שם מעליך צועקת ובוכה... לא לא לא תחזירו לי אותו לא לא לא זה בכלל לא הזמן שלו .." 👼
זה לא נכון שהחיים נמשכים,תמיד אומרים את המשפט הזה והוא אף פעם לא נכון..כשמת לך מישהו החיים שלך כמו שהכרת אותם,הסתיימו.. המשפחה שלך עדיין שלך,אבל היא אחרת.. ההורים שלך אחרים,הסדר שבו אתם יושבים סביב השולחן, הדרך שבה אתם זוכרים את הטיול המשפחתי,עם האלבום של התמונות המצחיקות שהפך לאלבום זיכרון.... זה לא נכון שהחיים נמשכים,אנשים שואלים אותך שאלה פשוטה כמו "מה שלומך?", ואתה יודע שהם מתכוונים לומר "אנחנו יודעים" או "אנחנו כאן בשבילך". בכל פעם שאתה עצוב כולם קופצים כדי לעודד אותך, ואין לך איך לומר להם שאתה לא רוצה קבוצת תמיכה, אלא להיות שעה בשקט מתחת לשמיכה.. זה לא נכון שהחיים נמשכים,אפילו אתה לא ממשיך להיות כמו שהיית .... געגועייייים ❤❤❤
לא יכולה לעמוד מעלייך מעל אבן .. מעל אדמה שמכסה אותך המחשבה שזו שמיכת חייך,המחשבה הזו שזהו זה נגמר .. אתה לא תהיה בהמשך לעולם לא נוכל לדבר .. זה משגע אותי מחרפן אותי לא ברור לי,חוסר מחשבה של דקה שינה משהו לנצח .. להדליק נר נשמה להבדיל .. למישהו בגילי .. החיים שלך לא התחילו החיים שלך היו רק בהתחלה .. מה עם העתיד ? לא חשבת עליו ? חתונה.. משפחה .. ילדים .. איך זלזלת בחיים ? חשבת שתחיה לנצח ? אין לך או לכל אחד כוחות לחיות לנצח .. עם החיים לא משחקים אם רק היינו מדברים לפני זה היה יכול להיות אחרת אולי,המחשבות על זה רצות בראש .. אתה לא כאן .. וכן .. ילד,תשאר צעיר לנצח ..... פיטר פן ..



נכתב על ידי מרי__פופינס , 20/12/2013 21:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





909
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרי__פופינס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרי__פופינס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)