לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהראש שלי החוצה


כל מה שעולה לי בראש... מזמן כבר רציתי להוציא את זה החוצה... לכתוב.. לראות אולי זה שווה משהו... אולי מישהו חושב כמוני? אולי מישהו מרגיש שהוא כמוני.. אולי אני כמו כולם, או שכולם כמוני... לדעתי הבלוג הזה, אם אני באמת אכתוב בו, הולך להיות הכי מוזר והזוי בעולם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2004

הקטע הראשון...


אף פעם לא חשבתי שאני אגיע למסך הזה שאכתוב בו כל מה שעולה לי לראש... קוראים לזה בלוג..... ככה אומרים.. טוב.... שיהיה בלוג.... אבל הנה אני פה... כותב, מה שעולה לי לראש... לא חשבתי מה לכתוב... אבל  זה יכול לצאת לי בכמויות החוצה... אז בהתחלה אני חושב שאני אספר קצת על עצמי... אני בן 18 וכמה חודשים.... למעשה נולדתי בערב פסח... ככה שאני בן 18 וחצי לפי העברי.... לפי הלועזי עדיין לא... אבל למי אכפת? אני גר במושב קטן ליד אשדוד... המושב עצמו הוא מושב דתי, אני לא. אני בן למשפחה עם 5 ילדים, הורים גרושים ואבא נשוי בשנית. אני הבן האמצעי...

אני מנגן על גיטרה, תופים, פסנתר, קצת גיטרה בס ואולי בקרוב גם בסקסופון.... אומרים שאני מוזיקלי, אני חושב שלא... אני מצייר.... שחור לבן בעיקר, עם צבעים אני לא מסתדר... אולי זה קשור איכשהו להשקפת עולם שלי... שאני רואה הכל שחור ולבן? אולי לא... אני כבר לא יודע... אני מצייר כשאני מרגיש יצירתי במיוחד.... אני מנגן על גיטרה אחרי שאני שומע הרבה מוזיקה.... ואני מתופף כשאני עצבני במיוחד... משום מה הכי הרבה יוצא לי לתופף.... אני מנגן בפסנתר כשאני מרגיש שלו וטוב עם עצמי.... זה בדרך כלל קורה אחרי התיפוף הרועש.... ובבס אני מנגן כשאני מרגיש שיש לי קצב מסויים בראש ואני רוצה להוציא אותו על הבס.... אין לי חברה... אבל יש המון בנות ש"אוהבות" אותי... למה אין לי חברה? אולי כי אני ממש קטנוני... לא יודע.... הרגש שלי נהיה תפל כל כך... חסר משמעות... לפחות בעיני.... זה כמו מישהו שהוא שמן ועושה דיאטה נהיה רזה ולא שומר על זה ונהיה שמן שוב... וככה כל הזמן.... ככה זה אצלי... רק באהבה..... אהבתי, לא אהבתי, אהבתי, לא אהבתי... וכמו אותו בנאדם, בסוף הוא נראה כמו אקורדיון, ככה אני.. הרגש שלי נראה כמו אקורדיון...

 

בנתיים.... אני אלך לישון...

 

לילה טוב למי שקורא... [ומגיב...]

נכתב על ידי , 15/10/2004 23:50   בקטגוריות שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בן: 38

ICQ: 132650181  




306
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל/\/ סלאש \/\ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על /\/ סלאש \/\ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)