לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שרון כוסית אש.



Avatarכינוי:  Shirla

בת: 30

ICQ: 298141904 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

כ"כ הרבה זמן.


אז כ"כ הרבה זמן לא הייתי פה. ויש לי קצת לפרוק.

 

היה מוזר. כל כך מוזר.

לא יודעת מה עבר לי בראש, לא מבינה מה חשבתי לעצמי.

אני פשוט לא מוצאת מילה אחרת להגדיר את זה חוץ ממוזר.

 

זה מחמיא לי,

זה גרם לי להרגיש מיוחדת.

 

אפילו קצת התרגשתי.

 

מישהו יצא פה ממש נשמה. 3>

 

 

ואני בכלל לא עצובה.

אני מאושרת עד הגג. :)

 

אז המשך יום מעולה, ומי יתן ותיהיה לי עוד תקופה מטורפת בלי עידכונים.

 

הייתי קצת צריכה לפרוק את מה שעובר לי במוח, אני מקווה שזה לא ישפיע על המערכות יחסים שלי עם אנשים.

שירלי. 3>

נכתב על ידי Shirla , 21/3/2009 19:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רותמלהה ב-16/5/2009 15:40



12,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShirla אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shirla ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)