לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חי יהוה אל חי אלוהי העברים בבלוג הזה יש הכל בכל מכל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


חי יהוה אל חי אלוהי העברים

 

מפלגת העבודה לאן?

 

אחרי מלחמת העולם השנייה, חיפש השלטון הפולני מקור להכנסות, ולאחר הרבה ועדות וישיבות, התקבלה החלטה, והוקם בוורשה המבנה המפואר של בית הזונות הממשלתי.

 

 העיצוב בחדרים היה בסגנון בתי הזונות הצרפתים, עם ספות קטיפה, כורסאות מפוארות למנוחה, בכל חדר הייתה מיטת אפריון מפוארת, וחדר אמבטיה מפנק.

 

אחר כך בחרה ועדה מיוחדת את הזונות, הקריטריון לעבודה היה ותק, ונאמנות למפלגה הקומוניסטית.

 

אחרי שנה של פעילות הועדה בדקה את ההכנסות, אבל לא היו כאלה היו רק הפסדים קשים, הועדה ישבה על המדוכה, והחליטה שיש להחליף את השיש במבואה והמראות, וכך היה.

 

חלפה שנה נוספת ושוב הראה המאזן הפסד, שוב התכנסה הועדה והחליטה שיש להחליף את הריהוט, וכך היה.

 

חלפה שנה נוספת ושוב הראה המאזן הפסד, שוב התכנסה הועדה והחליטה שיש להחליף את הוילונות וכך היה.

 

חלפה שנה נוספת ושוב הראה המאזן הפסד, שוב התכנסה הועדה והחליטה שיש להחליף את האמבטיות וכך היה.

 

חלפה שנה נוספת ושוב הראה המאזן הפסד, שוב התכנסה הועדה והחליטה שיש לשכור מומחה מחו"ל ארכיטקט של בתי זונות, וכך היה הועדה הזמינה את  מתכנן בתי זונות צרפתי רב מוניטין.

 

המומחה בדק את כל ההתנהלות של בית הזונות, וקבע חד משמעית כי יש רק פתרון אחד צריך להחליף את הזונות.

 

מפלגת העבודה תקועה שנים רבות בהפסד, ואם היא רוצה להרוויח, שתחליף קודם את הזונות.

נכתב על ידי אפרים העברי , 18/1/2011 12:24   בקטגוריות אהוד ברק, אזהרה, אקטואליה, בושה, דעת הקהל, זונה,, חכי"ם, כישלון, ממשלה, העבודה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דו"ח של המרכז למודעין ולטרור (מל"מ) מבוסס על עדויות של "פעילי השלום" בספינה


חי יהוה אל חי אלוהי העברים

 

דו"ח של מרכז המידע למודיעין ולטרור(מל"מ), המבוסס על עדויות שנגבו מנוסעי הספינה הטורקית "מאבי מרמרה" לאחר שהובלו לנמל אשדוד, מלמד על כך שפעילי ה-IHH  האיסלמי-רדיקלי היו אלו שהובילו את העימות האלים נגד חיילי צה"ל על גבי סיפון הספינה.

 

הממצאים מוכיחים כי לא מדובר במשט הומינטרי, כי אם בפעילות פרובוקטיבית בלב ים - תוך סיכון חייהם של לוחמי צה"ל.

 

עוד עולה מהדוח כי האלימות נגד לוחמי השייטת לא הייתה בגדר פעולה ספונטנית, אלא פעולה מאורגנת ומתוכננת מראש, שבוצעה ע"י "גרעין קשה" של כ-40 פעילי IHH (מתוך כ-500 נוסעים על הספינה).

 

ההכנות של פעילי ה-IHH כללו השתלטות על הסיפון העליון, פעילי ה-IHH הקימו חמ"ל תקשורת ועברו תדרוך, הפעילים עלו לספינה בנמל איסטנבול ללא בידוק ביטחוני, בניגוד לשאר הנוסעים שעלו בנמל אנטליה לאחר בידוק מלא. הפעילים היו לבושים אפודים קראמיים ומסכות גז, מצויידים בכמויות גדולות של נשק קר שהוכן ואולתר מציוד שנמצא על גבי הספינה, בין היתר באמצעות מסורי דיסק שהביאו עמם להפלגה.

 

בנוסף נמצא כי ההכנות של פעילי ה-IHH כללו חלוקת אמצעי קשר בעת העלייה לספינה, השתלטות על הסיפון העליון, הקמת חמ"ל תקשורת ואף תדרוך שהועבר למחבלים כשעתיים לפני העימות עם לוחמי צה"ל. התדרוך הועבר ע"י מנהיג הארגון, בלנט ילדרים, שהיה על גבי הספינה ופיקד על אנשיו.

 

הגרעין הקשה הורכב מאזרחים טורקים שגויסו במיוחד למשימה, ביניהם התקיימה ההיררכיה ברורה על פי אזורי מוצאם בטורקיה ותפקידיהם. על גבי הספינה נשמרה הפרדה ברורה בין פעילים אלו לשאר אנשי המשט המתנדבים (לבגדיהם של חלק מהפעילים המגויסים הוצמד סטיקר עליו הכיתוב "אבטחה ביטחונית").

ההנחיות שהעוברו לקבוצת פעילי IHH היו שלא לאפשר לחיילי צה"ל לעלות על גבי הספינה ולהשליך את החיילים שהצליחו לעלות עליה אל הים. בולנט ירדרים, ראש ארגון IHH, נתן הוראה בסמוך להשתלטות ליצור שרשרת אנושית ולהפיל את לוחמי צה"ל חזרה לים באמצעות כסאות ומקלות. כאשר ספינות חיל הים, שהתקרבו אל הספינה השליכו תופסנים בכדי לעלות על הספינה, השליכו המפליגים את התופסנים החוצה.

 

כ-100 אפודים קרמיים ועליהם הדפס של דגל טורקיה נתפסו על הספינה, כמו גם 200 מסכות גז ומספר רב של רוגטקות. שמונה גרזנים שנלקחו מעמדות כיבוי האש שעל גבי הספינה. כמו כן נתפסו עשרות סכינים שרובם נאספו מהקפיטריות והמטבח שהיו על הספינה.

המחבלים השתמשו בשרשראות ומוטות ברזל שנוסרו ממעקות הספינה, אלות עץ, פטישים וכלי עבודה ואף פיזרו אומים על הסיפון העליון, כדי להקשות את תנועת חיילי צה"ל.

 

 

 

נכתב על ידי אפרים העברי , 9/6/2010 18:09   בקטגוריות אויבים, איום, אזהרה, אימה, אמת, אקטואליה, ארדואן, הולכת שולל, המשט לעזה, הקומנדו הימי, טרור, ימין ושמאל, כישלון, לוחמים, מוסלמי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המשט לעזה


חי יהוה אל חי אלוהי העברים

 

כה אמר יהוה אל חי אדון כל הארץ, ספר דברים פרק יט פסוק יד " לא תסיג גבול ריעך ".

ומתוך כך צריך עם לדעת כי על אחת כמה וכמה, לא תאפשר לאויבך להסיג את גבולך.

 

גבולות הארץ של עם הן חומות בצורות, גם אם אינן חומות פיזיות של ממש, ולכן כל המנסה לחדור לגבולות הארץ מבלי שהוזמן הוא אויב, ואת האויב העולה בחומה יש להשמיד.

 

המשט לעזה היה ניסיון לעלות בחומה, ולכן הספינות האלה היו צריכות להיות מוטבעות על נוסעיהן, ולא תהיה להם תקומה, ככה היה נוהג כל עם שהוא חפץ חיים, משמיד את האויב העולה בחומה, ללא היסוס, ללא התנצלות, וללא דובר צה"ל, או משרד החוץ.

 

לעם החפץ חיים, הגאה, ובוטח בצדקתו, ובכוחו, לא איכפת אם הוא יפסיד את המערכה הוירטואלית על אהדת התקשורת העולמית, אך לעם החפץ חיים יהיה אסון, אם הוא יפסיד במערכה האמיתית בקרב מול האויב העולה בחומה.

 

ינבחו המנהיגים של האומות האחרות, ותנבח התקשורת שלנו, והעולמית, ככל שינבחו,  עם החפץ חיים חייב לדעת להיות חירש כאשר הוא צריך לכך.

 

העולם, והתקשורת, מעריצים את המשוגע שאינו עושה להם חשבון והיורק בפרצופם, הם יתרפסו לפניו, יכשכשו בזנבם, ויעשו הכל כדי לרצות את המשוגע, כדי שלא יעשה גלים בביצת הרפש שהם שקועים בה עד פיהם.

 

כאשר אני בוחן את התנהגותו הרופסת של אהוד ברק, שר הנסיגות, וסר הביטחון, בפעולה נגד המשט לעזה, אני חש געגועים לא לקיסינג'ר, אלא רבין, כן יצחק רבין האיש שאני מתעב את זכרו, היה יודע מה היה צריך לעשות, הוא לא היה מהסס במצב כזה, והיה מטביע מיד את אלטלנה.

 

לסיכום: א) טוב להיות משוגע חי, מיפה נפש מת.

ב) לא פלא שדנה אינטרנשיונל זכתה בארוויזיון, כמוה, היא יצגה עם חסר ביצים.

ג) צה"ל שיצא למשימה עם ביצים, חזר עם שקשוקה, אז כל הכבוד לצה"ל, וכל הבוז למוח האנליטי סר הביטחון והנסיגות.

 

אפרים העברי       

 

נכתב על ידי אפרים העברי , 31/5/2010 18:14   בקטגוריות המשט לעזה, אהוד ברק, שר הביטחון, ספינות, מסוקים, צה"ל, מצור על עזה, הרוגים, פצועים, דעת הקהל, דובר צה"ל, חומות, אהבת הארץ, אחי לנשק, אקטואליה, ארץ אבותנו, ארץ -ישראל, ארצי, ביקורת, געגועים, השמדה, חילים, כישלון, מדיניות, מולדת, מות, עולם, עם-ישראל, צבא, קשיחות, קיום, הקומנדו הימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  אפרים העברי

מין: זכר




3,867
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , סקס ויצרים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרים העברי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרים העברי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)