לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Oneill_H&D


אוניל , עיצובים ועזרה 3+>

Avatarכינוי:  Oneill_H&D

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

פוסט 14 :]


שלוום : ]

הגעתם לפוסט 14 . מקוות שתהבו אותו

השקענו המוון !!!

יש לציין שהכל לשימוש אישי + קרדיט !

החלק של חוה :

* שירים להורדה

*כפתורים

* סטיילים

*תמונות לעיצובים

שירים להורדה :

שירים מדהימים שאני נורא אוהבת: ]

ררוצים שירים ? תבקשו בתגובות ואני ינסה למצוא לכם ♥

 

 

 

 

 

כפתורים :

הכל אני הכנתי ל-ב-ד . : )

טיילור סוייפט (30)

    

     

     

     

    

    

מירנדה קוסגרוב (30)

    

     

    

     

     

    

ריהנה(10)

סליחה על המיעוט

    

     

אהיומי אמיסקי (30)

    

     

     

     

     

     

 

סטיילים ~ תוצרת אישית

אין לשים בבלוגכם להורדה !!!!

 

הסטיילים על PSD כי משום מה הם משתבשים לי מתי שאני שומרת אותם כסטיילים .

תמונות לעיצובים

נדירות . שימוש אישי 3>

( אולי בשלט התמונות לא נראות משו .. אבל יש הרבה יותר וגם הן מדהימות באיכות מעולה ! )

החלק של יעל:

כפתורים

טקסטורות לכפתורים

תמונות להורדה

PNG להורדה

מדריך עשיית פאטרן-שטיח

חתימה להשלמה

כפתורים:

יפניות~

    

    

    

    

 

מים~

    

    

    

 

סושי~

    

    

    

 

טקסטורות לכפתורים:

Hosted by ImageHost.org

 

תמונות עיצובים להורדה:

Hosted by ImageHost.org

*85 תמונות נמצאות בחבילה עצמה*

 

PNG להורדה:

Hosted by ImageHost.org

 

מדריך עשיית פאטרן-לא להעתיק בבקשה!(: :

פתחו תמונה לא משנה איזה, אני פתחתי תמונה פשוטה..של ורד צהוב-

Hosted by ImageHost.org

בחרו בצלמית זו שבסרגל הכלים שלרשותנו-

עכשיו בסרגל הכלים למעלה בחרו בהגדרה זו-

Hosted by ImageHost.org

באותה הגדרה אפשר לשנות מספר אחוזים..שנו אותם ל100 פיקסלים על 100 פיקסלים כמו בתמונה-

Hosted by ImageHost.org

עכשיו לחצו בתמונה שלכם על החלק שאתם רוצים להפוך לפאטרן..לא משנה איזה, למשל אני פשוט לחצתי בפתיחתו של הורד-

Hosted by ImageHost.org

כעת, עשו במקלדת את פעולת ההעתקה (ctrl+c) ופתחו מסמך חדש כך-

Hosted by ImageHost.org

יפתח לכם חלון, אל תשנו כלום פשוט לחצו על OK..וכשנפתח לכם הדף.. עשו במקלדת את פעולת ההדבקה (ctrl+v) כמו שקרה לי פה-

Hosted by ImageHost.org

שוב בחרו בסרגל הכלים שלנו בצלמית זו- ושנו את האחוזים למעלה ל50 פיקסלים רוחב ו100 פיקסלים גובה.. כמו בתמונה-

Hosted by ImageHost.org

את פעולת ההתמקדות (הקווקוים) עשו בחלק הכי צדדי כמו בתמונה-

Hosted by ImageHost.org

ועכשיו עשו במקלדת את פעולת ההעתקה כמו שהוזכר מקודם (ctrl+c) ובטלו את הפעולה על ידי לחיצה במקלדת ctrl+d או  select->deselct כמו בתמונה-

Hosted by ImageHost.org

פתחו מסמך חדש כמו מקודם.. ועכשיו העתיקו אליו את מה שהעתקם, כמו מה שיצא לי- Hosted by ImageHost.org  כעת עשו כמוני-

Hosted by ImageHost.org

יופי, התמונה נהפכה.. עשו במקלדת ctrl+a ולאחר מכן ctrl+c ועברו למסמך המקורי שלנו והעתיקו את החלק לאותו מסמך ומקדו אותו כך שהחלק שליידו יהיה תואם כמו אצלי-

Hosted by ImageHost.org

 

עכשיו בחלון הליירים עשו לחצן ימני על השכבה הראשונה ועשו כמוני-

Hosted by ImageHost.org

בחרו עוד פעם בצלמית זו מסרגל הכלים- , ובאחוזים שנו את זה ל 100 פיקסלים לרוחב ו50 לגובה כמו בתמונה-

Hosted by ImageHost.org

 

ושוב לכו לצד הכי צדדי של התמונה כלפי הגובה..הינה כמו אצלי-

Hosted by ImageHost.org

במקלדת לחצו על פעולת ההעתקה  ואחר כך הקלידו במקלדת ctrl+d או כמו מקודם select->deselct ומיד אחר כך-פתחו מסמך חדש והעתיקו את החלק שהעתקם לשם, לאחר מכן סמנו כך-

Hosted by ImageHost.org

 

עכשיו במקלדת עשו את ctrl+a ואז ctrl+c והדביקו אותו במסמך המקורי שלנו ומקדו במקום הנכון כמו אצלי-

ועכשיו, נהפוך את זה לפאטרן..חזרו אחרי המהלך הזה-

Hosted by ImageHost.org

יפתח לכם חלון..תאשרו אותו. והינה לכם פאטרןD: ככה זה נראה על רקע..מה שיצא לי-

Hosted by ImageHost.org

יש בעיות? אני יענה בתגובות -.^

חתימה להשלמה:

דנה . משגיחה בעיר שלנו D:

עתליה

רינאל

טוני הנסיכה

מידן

צוות דיאן

פעם שעברה חווה העלתה את הלוגו של הילדה שהזמינה,

אז אם היא רוצה..הינה הרשימות^^"

*לחצי להגדלה*

2_28.jpg (76 KB) 3_4.jpg (77 KB) 4_17.jpg (79 KB)

5_28.jpg (78 KB) 6_6.jpg (80 KB) 7_12.jpg (78 KB)

8_2.jpg (79 KB)

 

נ.ב לכל הגולשים

אני ממש מצטערת, אתם בטח נורא כועסים עליי..

אבל החתימה ששמתי פעם שעברה להשלמה..בטעות מחקתי את התיקייה של פוסט 13..

וזה היה בפנים, ואני לא יכולתי לעשות את ההשלמות של החתימות

אז אני מקווה שלא תכעסו עליי..כי זה לא היה בכוונה, בטעות וכולם עושים טעויות

ואמ..זהו מקווה שתסלחו לי ואני מקווה שזה לא יקרה לי הפעם ^^"

החלק של סנדי:

*השלמות של הפוסט הקודם

*טקסטורות לכפתורים

*תמונות לעיצוב

השלמות של הפוסט הקודם

                                                          

טקסטורות לכפתורים

תמונות לעיצובים-נדירים

 איו להעתיק

                                                       
מ ב צ ע : )
-עתליה
-667585
-דנה
-682832
אגב ~ המפעל פתוח !
 
הודעה חשובה !
אלן פרשה מהבלוג כי אין לה זמן .
והיא בקושי על המחשב , אבל לא נורא
העידכונים ממשיכים כרגיל .
אולי היא תחזור בעתיד .. בכל מיקרה
רציתי להודיעה שאנחנו קצת מבואסות
שאין תגובות .. כמו שיש פעם ( 80 ויותר )
אנחנו משיקעות ופשוט .. לא יודעת
אבל ת'אמת שלא איכפת לי כמה תגובות יהיו
כי תודה לכל מי שמגיב ובאמת זאת דקה להגיב
ואני חושבת שאנחנו עושות הכל כדי
שיהיה יותר ויותר טוב , אז אנחנו נשמח אם תעריכו יותר
ותגיבו יותר . :) הפוסטים אני חושבת יוצעים ממש מושקעים
וגם הפוסטים הבאים יהיו ככה , הכל לטובתכם
אבל אנחנו מבקשות בכל זאת , תגיבו . אנחנו נשמח ממאווד !
נכתב על ידי Oneill_H&D , 22/5/2010 19:27  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

4,556
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOneill_H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Oneill_H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)