לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

השמש.


כינוי:  דפנה =]

בת: 33

ICQ: 234925739 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008


אני מרגישה מוחמאת (:

היה יום טוב שכזה. גיליתי שלקום בבוקר ולהגיד "איזה יום יפה היום" באמת עובד.

 

"יש אושר גדול בלא לרצות, בלא להיות משהו, בלא ללכת לאנשהו"

"מי שמחייך במקום לכעוס הוא תמיד החזק ביותר"

"חפש תמיד את הטוב בתוכך. התמקד בטוב הזה, הבלט אותו - כך תוכל להפוך אפילו דכאון לשמחה"

"אם אינך חש בשמחה, העמד פנים. אפילו אם אתה שרוי בדכאון, התאמץ לחייך, התנהג כאילו אתה שמח. והשמחה האמיתית...בוא-תבוא"

"עני ומרוצה הוא עשיר למדי"

 

נכון שתמיד יש לאן לשאוף להתקדם... אבל כרגע נוח לי. יכוליות שפתאום אניאראה שאני טועה וארוץ קדימה בכל הכוח... אבל הי - אני חיה את הרגע (: - משלימה את אחת המטרות שלי.

אתמול היה יום ספנוטני שכזה. טו בוא נלך לשם, טוב בוא ניסע לכאן... היה כיף (: היה נחמד לעלות על האוטו ורק אז להחליט לאן נוסעים. אני מתחילה לחבב את סגנון החיים הזה .

אבל בכל זאת יש לי קצת יותר מדי זמן פנוי... נמצא כבר דרכים למלא אותו. אולי כדאי להתחיל להשלים את שאר המטרות שלי?

 

שיהיה שבוע נפלא לכולם, קסום ככל האפשר ומלא בחיוכים :)

נכתב על ידי דפנה =] , 14/9/2008 21:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדפנה =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דפנה =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)