לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~! Never Lose Your Ness


בלוג בפתיחת סתיו !ENJOY YOURSELFֱ lets hope for a brand new better period ;)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011


עצוווב עצוב פשוט מה שקורה פה...

אני לא מאמינה ... O_O ואין לי כוח לזה...

בסוף אני אולי אתגעגע לא' וב' .. :S ואני ממש לא מתה לזה...

והחלומות האלה ..

הדבר הכי גרוע זה שידעתי שזה יקרה! אני פשוט חזיתי את זה כל כך מראש...

אני מתחרפנת... זה לא יוצא לי מהראש!!!

אני באמת מתחילה לחשוב שעדיף ביצפר. אני מתחילה לאהוב את הביצפר.

זה כבר באמת סימן רע... :/ 

הכי גרוע זה שאין לאן לברוח ... השינה שלי היא לרוב גרועה יותר מהמציאות, אז הכל פשוט ח-ר-א! 

 

מקווה מעומק הלב שהמצב ישתפר :/

כי אחרת, אני ממש מרגישה שאני מתקרבת יותר ויותר לקצה של הצוק הזה. 

נכתב על ידי , 19/1/2011 14:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRonchik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ronchik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)