לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לה לה לנד


כי צריך לדעת להנות :)

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: Facebook- שיראל שגב 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

מלכת היופי של ישראל


31.10

זה התאריך שמופיע בזימון שקיבלתי לאודישנים לתחרות מלכת היופי של ישראל.

 

אז מה אני עושה פה?

למה לא אספתי את עצמי הבוקר, ונסעתי לתל אביב לכתובת המדוייקת שניתנה לי, כדי להשתתף באודישנים לתחרות הכי נחשקת בישראל?

 

אני באמת לא יודעת...

 

 

נכתב על ידי , 31/10/2011 13:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אזעקות, טילים ומה שביניהם..


ביניהם? 45 שניות כניסה לממ"ד. זה מה שביניהם...

לא! אני לא חרדתית! אני מעוצבנת!
שבת- היום היחיד בשבוע שהחברות הכי טובות שלי, רכוש צה"ל בשאר ימות השבוע, פנויות להיפגש איתי.
אז עד שקבענו, התלבשנו יפה, התאפרנו ויצאנו להשוויץ... תפסה אותנו האזעקה!
אני מוכנה להודות שלמרות שאני גרה באשדוד, שהיא עיר שעברה די הרבה אזעקות, בחיים לא קרה לי שהייתי בחוץ והייתה אזעקה.


 


עד אתמול.אוף


 


זה היה ממש אבל ממש הזוי, רק נפגשנו והתחלנו להתווכח לאן הכי כדאי לנו ללכת, ואז פתאום -אזעקה! ישר רצנו לבניין הכי קרוב אלינו, שזה בניין די ישן, מהסוג בלי הממ"דים וכל הדיירים יוצאים לחדר מדרגות...


אז ישבנו שם ופתאום התחלנו להתפוצץ מצחוק, סתם ככה.


 


ואז שמענו את הבוום.


זה היה הבוום הכי חזק ששמעתי אי פעם, וכל הביניין התחיל לרעוד! זה היה הדבר הכי מפחיד שחוויתי, יותר מהאנקונדה בלונהפארק...


 


טוב. אז הטיל נפל על בית ספר, ממש ליד המתנ"ס השכונתי, ממש ליד הבית שלי, וליד הביניין המתפורר שאני וחברותיי נכנסנו אליו כדי לתפוס מחסה. 


 


מה שנחמד בכל העיניין, שהתרגלנו לזה כל כך, שאפילו שההורים החרדתיים שלנו התקשרו לכל אחת ואחת ודרשו ממנה שתחזור מיד הבייתה [כן, אפילו אמא שלי שברה את השבת בשביל זה], הדבר היחיד שהציק לנו זה שעד שאנחנו נפגשות, זה נהרס..


 


 

 

בכל מקרה, אין לי עבודה, אח שלי בבית כי אין לימודים (אוף) ואין עם מי לצאת, גם כי כולם בצבא, וגם כי לאף אחד אין אומץ לצאת כשיש אזעקות...

אז אם למישהו יש קישור טוב לפרקים של דקסטר, אני יודה לו כל חיי

 


 

נכתב על ידי , 30/10/2011 13:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

215
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe ShirelS אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the ShirelS ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)