לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לה לה לנד


כי צריך לדעת להנות :)

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: Facebook- שיראל שגב 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

20.11


התייאשתי. ממש הוצאתם לי את החשק לחיות..
אתם בטח שואלים- איך זה יכול להיות? מי הצליח במשימה הכה-קשה הזאת?


התשובה היא- הצבא.


כמובן! איך לא?


תנו לי לשאול אותכם שאלה היפוטתית: אם הצבא רוצה אותי בו, בכל השנתיים האחרונות שלי בבית הספר הוא יצא מגדרו כדי להראות כמה זה חשוב להתגייס, לשרת וכמה שזה מכובד וטוב ונותן משמעות לחיים וכל מיני בלה-בלה-בלה ושטויות...


בעוד שבבית אמא שלי עמדה על כך שאני יעשה שירות לאומי ויסגור עיניין.


אבל התעקשתי, ידעתי שכשאני יתגייס אני ימלא תפקיד חשוב מאוד שייתן לי קפיצה משמעותית לעתיד מזהיר וטוב ומסודר כלכלית, חברתית, מעמדית וכל מה שצריך כדי לחיות בכבוד במדינה כמו שלנו.


אז חשבתי!


עכשיו- קצת פחות מחודשיים לפני הגיוס. כשרוב החברות הכי טובות שלי, והכי חכמות שלי, ממלאות תפקידים חסרי כל שחר של פקידות רס"ר ואפסנאיות (משקי"ות לוגיסטיקה עאלק), ואחרי מיליוני פקסים ובקשות שכולן זכו לתשובה שלילית. אני מבינה שאין לי מה לעשות בצבא.


ככל שכיוונתי גבוה יותר, כך צחקו עליי יותר, שלחו לי מכתבי תשובה מוכנים מראש שכל מטרתם היא לומר "לא", או "אין לך מה להתאמץ, בכל מקרה ובלי שום קשר ליכולותייך בכל תחום, תהפכי למזכירה".


ואני מתוסכלת!!!


אז הנה השאלה ההיפוטתית שהתחלתי ולא סיימתי: אם הצבא כל כך רוצה שאני ישרת, למה הוא לא נותן לי לשרת בתפקיד שאני רוצה???


למה לעזאזל?


ובכן- אין תשובה הגיונית לכל זה...


למה לא הקשבתי  לאמא שלי ועשיתי שירות לאומי?


כל הביורוקרטיה הזאת של הצבא ממש ממש מתסכלת, מעצבנת, מוציאה אותי מדעתי!


וברגע אחרון של תקווה: למישהו יש עצות בשבילי? מה לעשות?


אני באמת לא יודעת כבר...


 


 

נכתב על ידי , 20/11/2011 13:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



15/11


אוקיי.. אז התחלתי לכתוב פוסט על הנופש בצימרים... אבל משומה זה נמחק לי ...
ומכיוון שקרו המון דברים מאז אתמול D: אני ידלג כי באמת אף אחד לא מעוניין בפרטים XD

 

אז אתמול מצאתי עבודה חדשה ^-^ בחנות בגדים של פוקס.
כאילו- אני יודעת שאני אמורה למכור לכם או משהו אבל ... אנשים! הבגדים שם מזעזעים! [טוב נו לא כולם... הרוב]

העבודה הזאת ממש מפרכת.. אני עובדת כולה 6.5 שעות כל יום, שזה הרבה פחות ממה שעבדתי בעבר, אבל הרגשתי עייפה יותר..

 

אבל צריך עבודה עד הגיוס, אני רק אומרת תודה!

שלשום התפללתי חזק שאני ימצא עבודה, ואתמול מצאתי!אז על זה אני אומרת תודה!

 

 

נכתב על ידי , 15/11/2011 10:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

215
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe ShirelS אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the ShirelS ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)