לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  DIPSLY H&D

בת: 25




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2015

הבלוג מוקפא


הבלוג מוקפא


כן, כמו שהבנתם מהכותרת, אני מקפיאה את הבלוג.

בטוחה שזה לא ישנה לרוב, בעיקר בגלל שאני מעלה פוסט בערך כל חצי שנה ובאופן כללי נכנסת לישרא לעיתים די רחוקות.

אניוואי, עכשיו כשהבלוג רשמית לא פעיל אני חשבתי גם לכתוב לכם למה.

לא נמאס לי מעיצוב, נמאס לי מישרא.

הרבה מכם מקסימים ונחמדים ממש, אבל יוצא לי לראות בזמן האחרון כאן דברים שמוציאים לי את החשק להיות כאן.

יודעים מה? אני אפרט. האתר נהיה הרבה יותר מדיי תחרותי. כל כך הרבה שמשתוקקים לתגובות ויעשו ה כ ל כדי להגיע למקום הראשון בחמים.

לעצב כי זה כיף? מה זה?

זאת התחושה שאני מקבלת מהרבה מאוד בלוגים כאן.

עיצוב כדי לצאת מידי חובה, עיצוב כדי להיות מפורסם בישרא.

שאני לא אתחיל בכלל לדבר על העתקות מבלוגים אחרים.

בקיצור, אני לא רוצה להפוך לכזאת. לא רוצה שהבלוג שלי יהפוך לכזה. אני רוצה לעצב כי אני נהנית לעצב, ולהכין עזרים כי אני נהנית מזה. (זאת אחת הסיבות שהפוסטים שלי היו קצת פחות סטנדרטיים יחסית, אני פשוט עיצבתי את מי ואת מה שאני אוהבת. בין אם הם פחות או יותר מוכרים, והיה לי מאוד נחמד להכיר את מי שזיהה והתלהב ביחד איתי.)

ואם אני מעצבת רק בשביל הכיף? כנראה שהמקום שלי הוא לא פה.

בקיצור (אני מכירה את עצמי זה הולך להיות עוד ארוך), היה לי מאוד נחמד להיות פה, עכשיו קצת פחות.

מקווה שלכם נחמד יותר.


אני אנצל את ההזדמנות לכך שזה כנראה הפוסט האחרון שלי, ויש לי כמה בקשות אליכם בניסיון להפוך את השהות פה לחוויתית קצת יותר:

תעצבו בשביל הכיף. אם אתם לא נהנים מהעיצוב, זה לא שווה את המאמץ.

תהיו נחמדים לאחרים! זה סעיף ממש חשוב, כי לא פעם נתקלתי בבלוגרים מותשים מתגובות נאצה, מהעתקות, ומהשפלות פומביות בבלוגים אחרים. תזכרו בבקשה שמאחורי כל מסך מחשב יושב בן אדם עם מוח ורגשות. תחשבו פעמיים לפני כל דבר שאתם מפרסמים. ובאותו עניין, לתת מחמאות לא הורג. אם אהבתם משהו- תכתבו! אם תשקיעו דקה או קצת יותר בכתיבה של תגובה לפוסט יכול להיות שתגרמו למישהו לחייך למשך כל היום.

תהיו מי שאתם, תביאו את עצמכם, האופי ותחומי העניין לבלוג. אתם יכולים להתחיל בשיר אהוב בכל פוסט ולסיים בפוסט שלם על איך עבר לכם החופש. להביא את עצמכם לבלוג גם יגרום לכם להינות יותר, וגם יהפוך אותו ליותר מיוחד.

• בהמשך לנקודה הקודמת- תהיו מקוריים. אל תחפשו להיות מיוחדים "בכוח", אבל בלוג עם חידושים ורעיונות לא רגילים הוא כמעט תמיד בלוג נחמד יותר. כשרעיון שלכם עולה, אתם תוכלו לשים לב למידה של התלהבות של צופים ומגיבים, דבר שגם יביא לכם גאווה: זה התחיל כרעיון שלכם. אל תעתיקו מבלוגים אחרים, זה גורם לישרא להרגיש רק תחרותי יותר ופחות נחמד.

 

אני אסיים כאן.

אולי אני עוד אחזור לבקר בבלוגים אחרים לפעמים, אולי בעתיד אני גם עוד אחזור לבלוג.

בינתיים אני ממשיכה לעצב, בעיקר לעצמי, אם אני אעלה עיצובים נוספים הם כנראה יהיו לטאמבלר שלי (FinnickIsCool221)

אני מקווה שאתם נהנים ותמשיכו להינות בישרא.

שבוע טוב (וסליחה על המגילה),

שיר ♥

נכתב על ידי DIPSLY H&D , 5/9/2015 15:57  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,291
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , שטויות וכיף , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDIPSLY H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DIPSLY H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)