לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

There is nothing more bitter than a sweet lie


קוראים לי אנה ואני אוהבת את השם הזה!!! ♥


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

זה לא חברות זה גויאבות..


המצב רוח קקהה אבל אני אופטימית!!!
מחר אספר הכל בפוסט ארוך עם תמונות =)
יש למה לצפות :P
דניאל? אני באה 3>

נכתב על ידי Anka Sexy Cookie Meow , 31/8/2010 23:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



FUCK!


איך אנשים יכולים להרוס מצב רוח...לרדת עליך מאחורי הגב..ואז לשקר שזה בכלל לא קשור אליך...
כל כך שפל!
מצב רוח כל כך חרא!
סידרתי את כל הבית הכל נקי ומצוחצח..הכל היה מעולה...
עד ששוב כמה אנשים שתמיד הורסים לי את המצב רוח ואני תמיד סולחת להם..הורסים לי אותו שוב..והכי גרוע..משקרים.(אותם שלוש בנים)
קראתי איזשהו קקה על 'אניאגרם' או משהו כזה ויצא לי טיפוס 4...(http://9types.co.il/web_articles_list.php?category_id=177)
בעיקר הקטע הזה משך את תשומת ליבי..
"מה שמכעיס אותם:
צביעות וחוסר כנות. זיוף, חוסר אותנטיות, שטחיות. כשמזלזלים בהם, מאכזבים אותם, דוחים או נוטשים אותם. 
כשהם מרגישים שלא מבינים את רגשותיהם, כשאומרים להם שהם "דרמטיים" מדי. 
צורת הביטוי של הכעס שלהם: התפרצויות לוהטות, התקפי בכי ארוכים, או הסתגרות וריחוק"
זה כל כך נכון לגבי!!!!!!!!!
וואו איך אנשים יכולים להרוס מצב רוח זה משהו ><"
טוב מחר אני הולכת להיסתפר סוף סוף...אני מבטיחה לנסות להיות הכי אופטימית שיש ^_________^
לא משנה עד כמה המצב רוח קקה ^^"
נראה לי אני אלך לישון...מבטיחה לעדכן מחר =)
אני זוכרת איך ילדה חמודה אחת ציירה אותי פעם בתוך בקבוק ^^"
נכתב על ידי Anka Sexy Cookie Meow , 30/8/2010 23:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלופ =)


תתעלמו מהכותרת...סתם מצברוח כזה...בלופי כזה ^^"
אעאעאע סוף סוף סיימתי קניות (חוץ ממחברות וחצאית) אבל נגיד שסיימתי כי מחברות כבר חלק יש לי וחצאית אמא שלי תקנה מחר =))
I'm HAPPY!
חיחיחי מצב רוח מעולה..בערך ^~^

אתמול הייתי עם אמא שלי בקניון (כמו שאמרתי) ותנחשו את מי ראיתי? נסטיה! חברה שלי מגן חובה עד כיתה ה' בערך..עצרנו דיברנו בקטנה והמשכנו לדרכינו..
אבל היא נהייתה כל כך יפה...כוסייית! *~*
אז קנינו נעלי בובה (ידעתי שהיא תשתכנע רק מלראות את המצב של נעלי הבובה שלי עכשיו XD), ג'ינס וגופייה שחור לבן פסיים =))
יאייאיאי!!!!!!!!!!!!

היום הלכתי עם דאשה לקנות חולצות לבצפר..בהתחלה עשינו הכל, אבל הכל, חוץ מלקנות חולצות :P
היה חם רצח, (נסעתי ב3 אוטובוסים לשם ^^) דאשה פגשה אותי בתחנה וישר הלכנו להתפנק על גלידה! אחר כך גם על שוקו..
ואז ראינו את החנות..נכנסנו, הכל היה צפוף אז החלתנו שנחזור יותר מאוחר..עלינו לאיזה פארק בחום וכמעט בלי צל.
הרגשתי איך שהשוקו רוצה לצאת החוצה...אבל עצרתי את עצמי לפני שהקאתי...אחר כך ירדנו טיפה לצל..ושם שכבתי על ספסל ואנסתי עץ ^^
כשהגענו למסכנה שצריך לקנות חולצות ולא לטייל..באנו לרדת עד לחנות..והיה מלא דשא..אז אני החוכמולוגית נשכבתי על הדשא והתגלגלתי עד שנתקלתי בעמוד XD
אחרי שקנינו את החולצות ראיתי שיש לי פריחה קלה מתחת לכף היד מהדשא XDD זה עדיין לא עבר וזה נראה כאילו חתכתי ורידים! XDD
בקיצור היה כייפ רק אני ודאשה..:P

אמ...אין הרבה מה לכתוב...ואני גם עייפה רצח..אז אני אבין אם לא יהיו תגובות כי הפוסט די משעמם..
נראה ליי אני הולכת לנמנם...
לילה טוב (?)
נכתב על ידי Anka Sexy Cookie Meow , 29/8/2010 18:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Anka Sexy Cookie Meow

מין: נקבה




591
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnka Sexy Cookie Meow אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anka Sexy Cookie Meow ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)