לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שאלה:"למה קמתם ונלחמתם למרות שלא היה לכם סיכוי" תשובה:"כי אנחנו לא אנשים סוג ב',אנחנו לא נשב בחיבוק ידיים אנחנו נקום ונילחם למען עצמינו" ציטוט של ניצול שואה שהשתתף במרד גטו ורשה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

בודד


אני מתגעגע לזה, מתגעגע לחיבוק של מישהי שאוהבת אותי.

אני מתגעגע להרגשה הזאת של הקרבה, ההרגשה הזו שמחבקים מישהו שאוהבים ומרגישים כאילו הכל נעלם מסביב.

שמרגישים שקט בראש ורעש בלב.

אני כל כך פחדן,כל כך.לא מסוגל לעשות שום צעד כלפי מישהי.

רק מחכה שמישהי תיגש אלי...כאילו שזה יקרה.

יש לי אומץ לעשות כל כך הרבה דברים אחרים אבל בנושא הזה אני פשוט משתתק.

מאבד את היכולת תכלס לעשות...רק לחשוב.

אמרו לי "תנסה מקסימום תקבל לא"....מקסימום....זה יותר נראה לי כמו מינימום.

פעם אחת....אני רוצה פעם אחת להצליח לא יותר רק לראות שאני כן מסוגל.....אבל זה כאילו משהו עוצר אותי לא יודע.משהו.

נכתב על ידי , 19/1/2007 18:09  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 37

ICQ: 162133841 

תמונה




6,886
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAלפציה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Aלפציה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)