לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Place


לא שונה. מיוחדת

Avatarכינוי:  סופרגירל

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בגרות במתמטיקה, איכס


אני חושבת שאין מילים לתאר את הלחץ שאני נמצאת בו כרגע, 
למרות שאני מנסה להרגיע את עצמי. למה אני לוקחת את הדברים האלה כל כך קשה?

ניגשת היום לשאלון 806 במתמטיקה. איכס.


איך עכשיו אני מעבירה את הזמן עד הבגרות עם כל הלחץ הזה סטנדרטי
אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת לאחל המון בהצלחה לכל מי שניגש היום לבגרות במתמטיקה בכל שאלון כלשהו, תפציצו! ומקווה שנפלנו על מועד קל (הלוואי). סבבי



תאחלו לי בהצלחה?

נכתב על ידי סופרגירל , 22/5/2014 11:03   בקטגוריות בגרויות, לימודים, מחשבות, רנדומלי, פרפקציוניסטים, בית ספר  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופרגירל ב-24/5/2014 22:14
 



על חברות ועל קנאה.



“The worst part of success is trying to find someone who is happy for you.”― Bette Midler

למה דווקא מהאנשים שהכי קרובים אליי, החברים הכי טובים שלי, אני צריכה לקלוט כל כך הרבה קנאה?
כשהם מצליחים, אני תמיד אומרת מילה טובה. לפחות משתדלת. וכשאני מצליחה משהו הם גורמים לזה להרגיש כאילו זה איזה פשע. כאילו אני צריכה להתנצל על כך.


וזה גורם לי לחשוב - מתי הפסקנו ללמוד לפרגן, לשמוח באמת בשביל האחר, להראות אכפתיות והתעניינות?
האם בשלב מסוים כל אחד מאיתנו נעשה מרוכז רק בעצמו, ובהצלחות שלו, שהוא כבר לא רואה את האחר? לא מסוגל להגיד 'כל הכבוד' אמיתי, מהלב, לחבר שהצליח?
ואולי גם אני גרמתי למישהו להרגיש כמו שהם גרמו לי להרגיש היום? מקווה שלא, אבל בכל מקרה לוקחת את זה בתור שיעור לעתיד.


ואולי תקופת הבגרויות עשתה לנו את זה. הפכו אותנו למכונות ציונים והכניסו אותנו לתחרות הזאת, של מי הכי מוצלח והכי חכם, מי יוגש על המגן הכי גבוה ומי יאלץ להסתפק בפחות. בכל התחרות הזאת, שכחנו איך מתנהגים לבני אדם? בסופו של יום, מה שיזכרו מכל אחד מאיתנו זה איזה אדם היינו. מה אנחנו רוצים שיזכרו? 

קנאה היא רגש כל כך מגעיל, אך עם זאת אנושי ונורמלי לגמרי וכולנו מרגישים בו בשלב כזה או אחר.
רק חשוב לזכור דבר אחד - אם אתם מרגישים קנאה כלפיי מישהו, תשדלו לא לנפנף זאת בצורה כזו ברורה במושא הקנאה שלכם, כי תאמינו לי - זה מרגיש רע ולא נעים.



 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 






עשיתי היום את מודול E. נראה לי היה בסדר, מחכה לפתרונות של יואל גבע ומקווה לטוב :)
לכל מי שניגש היום, לא משנה לאיזה שאלון, איך הלך?
אם לא הלך טוב לא לקחת ללב, יש מועד ב'. 


שבוע הבא בגרות במתמטיקה, הבגרות שאני הכי מפחדת ממנה (אחרי הבגרות בפיזיקה בעצם מוציא לשון) אז כאן החלו החרישות לקראתה. מאחלת בהצלחה לכל מי שניגש :)
נכתב על ידי סופרגירל , 15/5/2014 17:17   בקטגוריות בגרויות, לימודים, מחשבות, רגשות, רנדומלי, ביקורת, שחרור קיטור, קנאה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופרגירל ב-17/5/2014 15:55
 



סופ"ש וזה


סופ"ש, שני ימים קצרים, וכל כך הרבה להספיק.
רק בשבועיים הקרובים מחכים לי 2 בגרויות ו-2 מתכונות. ושלא נדבר על מה שיהיה אחרי השבועיים האלו.
ויש עליי את כל הלחץ הזה, להספיק הכל, להצליח בהכל, לא לפשל עכשיו אחרי שעבדתי כל כך קשה במשך הרבה זמן.
אני מניחה שיש לי יחסי 'אהבה שנאה' עם הלחץ המדובר, כי מצד אחד אני כל כך שונאת אותו ומרגישה לפעמים שהוא משתלט לי על החיים, ולפעמים דווקא אוהבת אותו בגלל התחושה המוזרה הזאת שאני מספיקה לעשות כל כך הרבה בכל כך קצת זמן. (זה כנראה הדבר הכי חנני שאמרתי בחיי אבל תסתדרו)
הזמן עובר כל כך מהר, ומשום מה מרגיש לי שאחרי שאסיים בית ספר אני כן אתגעגע לתקופה הלחוצה והמוזרה הזאת, אולי בעיקר בגלל החברים וכל החוויות שאספתי לי.

ושוב כתבתי פוסט על לימודים. נו תקופת הבגרויות של י"א, אתם לא יכולים להאשים אותי - זה פחות או יותר כל מה שיש לי בראש כרגע.

ד"א - תהיו גאים בי. לא נגעתי במהלך יום העצמאות בספרים ובלימודים, כי גם לי מגיע להנות ולנוח. זה עשה לי טוב.

סופ"ש נעים ומוצלח לכם חברים.
חיבוק של הסוררת
אמא. מתמטיקה, שאלון 806, עוד שבועיים. איך הזמן רץ כ"כ מהר?סטנדרטי
נכתב על ידי סופרגירל , 9/5/2014 10:01   בקטגוריות בגרויות, בית ספר, לימודים, סוף שבוע  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופרגירל ב-13/5/2014 20:47
 



1,674
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסופרגירל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סופרגירל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)