לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Place


לא שונה. מיוחדת

Avatarכינוי:  סופרגירל

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

רגע של אופטימיות


ופתאום הגיע לי פרץ אופטימות לא מוסבר, בלי סיבה, בלי היגיון.
ולפעמים, באמת לא צריך סיבה.
זה מרגיש כאילו הכל עומד להסתדר כמו שהוא אמור להסתדר.
מרגיש שהכל יהיה בסדר.
אני מקווה שזה יותר מסתם הרגשה.

אז למה לבכות כשאפשר לחייך, לשמוח, להנות מהחיים?
למה לבכות כשיש עולם כל כך יפה שם בחוץ?

נכון, יכול להיות שיש אלף סיבות לבכות, אבל יש גם מיליון סיבות לחייך.
ואני בוחרת לחייך, אני בוחרת לשמוח, אני בוחרת לראות את הטוב.

לא הולכת לתת לאף לאחד להרוס לי את מצב הרוח. גם לא לכל הקנאה והשנאה שמסתובבת סביבי. 
לא הולכת לתת יותר מידי משמעות לאנשים שפוגעים בי, כי לא מגיע להם.


אני כל כך הולכת לקרוא את הפוסט הזה כל פעם שאהיה עצובה, להזכיר לעצמי שיהיה טוב.




סופרגירל, שהלכה ללמוד לבגרות במתמטיקה. :(
במחשבה שנייה, אולי עדיף לבכות מוציא לשון
נכתב על ידי סופרגירל , 19/5/2014 12:04   בקטגוריות מחשבות, רגשות, רנדומלי, שחרור קיטור, אופטימיות, שמחה, אמונה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופרגירל ב-22/5/2014 07:31
 



על חברות ועל קנאה.



“The worst part of success is trying to find someone who is happy for you.”― Bette Midler

למה דווקא מהאנשים שהכי קרובים אליי, החברים הכי טובים שלי, אני צריכה לקלוט כל כך הרבה קנאה?
כשהם מצליחים, אני תמיד אומרת מילה טובה. לפחות משתדלת. וכשאני מצליחה משהו הם גורמים לזה להרגיש כאילו זה איזה פשע. כאילו אני צריכה להתנצל על כך.


וזה גורם לי לחשוב - מתי הפסקנו ללמוד לפרגן, לשמוח באמת בשביל האחר, להראות אכפתיות והתעניינות?
האם בשלב מסוים כל אחד מאיתנו נעשה מרוכז רק בעצמו, ובהצלחות שלו, שהוא כבר לא רואה את האחר? לא מסוגל להגיד 'כל הכבוד' אמיתי, מהלב, לחבר שהצליח?
ואולי גם אני גרמתי למישהו להרגיש כמו שהם גרמו לי להרגיש היום? מקווה שלא, אבל בכל מקרה לוקחת את זה בתור שיעור לעתיד.


ואולי תקופת הבגרויות עשתה לנו את זה. הפכו אותנו למכונות ציונים והכניסו אותנו לתחרות הזאת, של מי הכי מוצלח והכי חכם, מי יוגש על המגן הכי גבוה ומי יאלץ להסתפק בפחות. בכל התחרות הזאת, שכחנו איך מתנהגים לבני אדם? בסופו של יום, מה שיזכרו מכל אחד מאיתנו זה איזה אדם היינו. מה אנחנו רוצים שיזכרו? 

קנאה היא רגש כל כך מגעיל, אך עם זאת אנושי ונורמלי לגמרי וכולנו מרגישים בו בשלב כזה או אחר.
רק חשוב לזכור דבר אחד - אם אתם מרגישים קנאה כלפיי מישהו, תשדלו לא לנפנף זאת בצורה כזו ברורה במושא הקנאה שלכם, כי תאמינו לי - זה מרגיש רע ולא נעים.



 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 






עשיתי היום את מודול E. נראה לי היה בסדר, מחכה לפתרונות של יואל גבע ומקווה לטוב :)
לכל מי שניגש היום, לא משנה לאיזה שאלון, איך הלך?
אם לא הלך טוב לא לקחת ללב, יש מועד ב'. 


שבוע הבא בגרות במתמטיקה, הבגרות שאני הכי מפחדת ממנה (אחרי הבגרות בפיזיקה בעצם מוציא לשון) אז כאן החלו החרישות לקראתה. מאחלת בהצלחה לכל מי שניגש :)
נכתב על ידי סופרגירל , 15/5/2014 17:17   בקטגוריות בגרויות, לימודים, מחשבות, רגשות, רנדומלי, ביקורת, שחרור קיטור, קנאה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופרגירל ב-17/5/2014 15:55
 



מחשבות על הערכה עצמית



למה להעריך את עצמך זה כל כך קשה, ולהוריד מהערך של עצמך זה כל כך קל? כנראה שאף פעם לא אבין.

מישהו חכם אמר לי פעם שאף אחד לא יעריך אותי עד שאני לא אתחיל להעריך את עצמי.
אז התחלתי להעריך. (לפחות לנסות)
תקראו לי סנובית, שוויצרית או וואטאבר.
אבל וואלה, מגיע לי.

מציעה לכם תמיד להאמין בעצמכם וביכולות שלכם, כי רק השמיים הם הגבול לאן שאתם יכולים להגיע. ותעריכו את עצמכם - כי יש לכם סיבה טובה, אתם שווים הרבה.
מקווה שאשתמש בעצה של עצמי. מוציא לשון



"אני כאן, אני לא מתבזבז יותר" - אמיר דדון.

והנה עוד פוסט אקראי וקצר ביותר שכתבתי לי. בגרות באנגלית בחמישי, תאחלו לי בהצלחה? קריצה
נכתב על ידי סופרגירל , 13/5/2014 21:18   בקטגוריות שחרור קיטור, רגשות, הערכה עצמית, ביטחון עצמי, מחשבות, רנדומלי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופרגירל ב-17/5/2014 15:57
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,674
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסופרגירל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סופרגירל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)