לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Place


לא שונה. מיוחדת

Avatarכינוי:  סופרגירל

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

בגרות.



אז מחר אני ניגשת לבחינת הבגרות הראשונה שלי לשנה הזאת - מדעי המחשב ב'.
אני מתחילה להרגיש קצת את הלחץ מתחיל, דבר אופייני לפרפקציונסטית שכמוני יום לפני בגרות.
אני מאוד מקווה שאני אהיה כמה שפחות לחוצה, כי מניסיון הלחץ הורס לי יותר מהכל.
אני מקווה שהמבחן יהיה הוגן וכמובן מאחלת הרבה בהצלחה לכל מי שניגש מחר למדעי המחשב א' ו- ב';
תביאו איתכם חומר עזר מסודר, תהיו רגועים, תבחרו את השאלות שיותר קלות לכם ואל תשכחו לבדוק אחר כך (אל תתנו לכל מיני שטויות כמו תיעוד או נקודה פסיק להוריד לכם נקודות).

 
אז... תאחלו לי בהצלחה? חיוך 
נכתב על ידי סופרגירל , 30/4/2014 19:44  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופרגירל ב-2/5/2014 09:46
 



חיוך || 10 סיבות טובות למה לחייך



נפל עליי מצב רוב אופטימי פתאום והתחשק לי לחלוק אותו איתכם.
אז הנה לכם, עשר סיבות לחייך. וחסר לכם שאתם לא מחייכים עד סוף הפוסט כן?מוציא לשון
 


1. לחייך זה בחינם. והרי ידוע כמה ישראלים אוהבים דברים בחינם. קריצה
2. כשאנחנו מחייכים, אנחנו מפעילים קרוב ל-20 שרירים בפנים. חיטוב פנים בקלות!
3. חיוך זה מדבק. כמו פיהוק. אין לדעת מי יראה אותכם מחייכים ויחייך בגלל זה. 
4. כשאנחנו מחייכים אנחנו גורמים למוח לייצר אנדורפינים. הם גורמים לתחושת רווחה ומצב רוח טוב. 
5. חיוך הוא האקססוריז הטוב ביותר. משפט חרוש, אבל אני כל כך מסכימה איתו.
6. אם תחייכו העולם יחייך אליכם בחזרה. אני מאמינה שמחשבה יוצרת מציאות ושאם תבחרו לחשוב חיובי ולחייך, יותר דברים חיוביים יקרו לכם.
7. לפי מחקרים, כשאנחנו מחייכים אנחנו נראים טוב יותר בעיני אחרים. וזה גם הגיוני. כיף יותר להיות בסביבת אנשים מחייכים ושמחים.
8. זה בריא. אומרים שחיוך עוזר בהפחתת לחץ דם ובמניעת מצבי סטרס.
9.זה קל. מסתבר שידענו לחייך עוד ממזמן, כשהיינו ברחם.
10. סתם ככה. כי לפעמים לא צריך סיבה בשביל לחייך, מספיק שאין סיבה לא לחייך.




שבוע נפלא ומחויך שיעבור עלינו! חיבוק של הסוררת
 
נכתב על ידי סופרגירל , 26/4/2014 21:42   בקטגוריות אופטימי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופרגירל ב-29/4/2014 15:43
 



פרפקציוניזם






אם כשאת מקבלת 70 את מרגישה שנכשלת, את ממש לא מסתפקת ב-80, ו-90 בשבילך זה רק ציון נחמד,
אם יש לך את היכולת הנוראית הזאת לראות בכל מבחן את מה שלא הצלחת, את הנקודות שירדו במקום את כל אלו שקיבלת - מזל טוב. כנראה שאת פרפקציונסטית.


אנשים מסביבך יסתכלו עלייך מוזר, יקראו לך בכיינית, חרשנית ומה לא.
כנראה שהם לא יבינו אותך, וזה בסדר. גם את לא מבינה את עצמך מי יודע מה. ;)
אנשים נוטים לראות רק את הצדדים הרעים בפרפקציוניזם. אבל בעצם, אם תחשבי על זה קצת יותר לעומק, פרפקציוניזם זה לא כזה רע.
זה מה שגורם לך להציב לעצמך מטרות ולעמוד בהם, לממש את היכולות שלך עד הסוף ולהפתיע את עצמך כל פעם מחדש כשאת מגלה כמה רחוק את יכולה להגיע. 
ופתאום את מבינה שדווקא הפעמים שהיית בטוחה ש"נפלת" והרגשת את תחושת הכשלון הנוראית שכלכך מזוהה עם פרפקציוניסטים, הם הפעמים שחיזקו אותך והביאו אותך להגיע למטרה שלך.



רק אל תשכחי להזכיר לעצמך מידי פעם שאין דבר כזה מושלם, ושאי אפשר לקבל 100 בהכל.
וכן, גם לך מותר להכשל,זה בסדר. כי כולנו בני אדם ולטעות זה אנושי.
וכשאת כן מצליחה לקטוף את המאה הנכסף שכל כך רצית, אל תשכחי גם לשמוח ולהנות מזה- כי מגיע לך.




הפוסט הזה מוקדש באהבה לכל הפרפקציונסטים איי שם,

אנחנו חולקים את אותה השריטה.

אבל היי - לכולם יש שריטות. השאלה היא רק באיזה העומקמוציא לשון


 

סוף לפוסט הרנדומלי שלי. סופ"ש נפלא לכם ותקופת בגרויות מוצלחת!



 
נכתב על ידי סופרגירל , 25/4/2014 22:32   בקטגוריות בית ספר, פרפקציוניסטים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופרגירל ב-5/5/2014 19:22
 





1,674
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , האופטימיים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסופרגירל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סופרגירל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)