לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my true freedom


all my Thoughts my true freedom


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

סיפור שכזה


יש מין יום כזה שאתה מגלה את האמת את האמת הזו שאתה מבין למה הכל אחרת 

 אם אמא שלי בחיים לא הקשיבה לי ולא נתנה לי לדבר וגדלתי ככה אין פלא שכשבאמת בן אדם מקשיב

לך קשה לי להבין אתזה ולעכל אתזה אז יש הרגשת מועקה שאני מעיקה אל בן אדם בין אם זו שיחה של שתי שניות

 ליפעמים אני לא שמה לב אבל יש צביטה מכאיבה בתוך תוכי

 אני מרגישה שיש לי איזה מיפלצת קטנה ביפנים שתמיד כשרע לי ,טוב לה , ההרס העצמי הזה.

 היא ניזונה מהרוע בצד ומגדלת את השינאה בי ואת אדישות חוסר אכפתיות והקור.

איך מוצאים לזה פיתרון ? בן זוג ? באמת שישלים אותי ויתן לי את הביטחון השקט הזה ?

אוקי.

אז אמ.. איפה הוא כוסעמקק

די כבר כמה זמן שאני מיתעסקת בטיפשים, ובמערכות יחסים דפוקות.

אוף די אני רוצה שהכל יגמר ,

זה הזמן צבא וכד'לימצוא איזה משו\מישהו יציב וטוב וחם.

 אבל אין אין דבר באופק מקיפים אותי מפגרים חבשנים ,

 אולי אני יחבק עצים וזהו

 http://www.youtube.com/watch?v=oByRlqhaHMw

נכתב על ידי lala fucking lend , 14/1/2011 17:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  lala fucking lend

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlala fucking lend אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lala fucking lend ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)