לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my true freedom


all my Thoughts my true freedom


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

מה בזין.2011


יאלה בלוג חדש כרגבע בלי אופטימיות יותר מדי האנג אובר בשביל לחשוב

אוקיי 2011 ואו נירדמתי ב 2010 וקמתי 2011 חח הרבה שינה..

אין דבר שונה והאמת שום דבר לא הישתנה אני עדיין אלך מחר לבסיס, אשנא את אמא שלי, ואת החיים שלי, את התפקיד שלי ואחלום
אל חופש אמיתי ..

איפהו החופש האמיתי אולי הוא נימצא באהבה, בכימיה ?

והשלמות העצמית נימצא במה ? בחופש ? בסקס בביטחון עצמי איפה ? והכי חשוב איפה אני ?

איפה אני בכל זה אני מרגישה חלק מפזל מיותר שנישאר אי שם אפישהו שלא קשור כלל לתמונה שקוף מיותר לא פה

אני מרגישה חנוקה ולא קשורה לתסריט אני נימצאת בסרט של מישהו אחר משו לא מיסתדר לי

אני רואה כל אחרת ולא כמו שזה אמור להראות ..הראש שלי לא כאן ,המיתבודדת השונה ,הסובלת צדק

 im a dreamer  באלי להיות שום דבר וארץ כלום ולדעת לעוף לא שזה שונה כל כך מהמציאות שלי ...

לא טוב לי והמחשבות שלי בזמן האחרון די פשוטות מזה אהבה, איפה אני, מתי ,ואיפה , מתי אני אדע מי הוא האחד, יותר להתנסות ,סקס, סמים, אנורקסיה ריקנות, ליברוח .למות  

 

 מאוהבת כרונית אכולת סרטים מעופפת בלונדינית.  

 

הבלוג הזה לא יהיה עוד בלוג פשוט וגם אם אפאחד לא יהיה פה תדעו שרוב המחשבות שלכם פה לא אתבייש לדבר על כלום  אין לי אלוהים ולא פחד  בבלוג הזה יהיה הכל מהכל  

אהא ו..

happy new year MF

 http://www.youtube.com/watch?v=DiEzx4JPeAc&feature=related

נכתב על ידי lala fucking lend , 1/1/2011 17:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  lala fucking lend

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlala fucking lend אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lala fucking lend ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)