לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ציפוי

יש נשים שנולדות עם קרום חלקי.

כינוי:  S.K.A

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

7/2011


אני בעבודה עכשיו.

התוכנית misfits לא יוצאת לי מהראש.

זו תוכנית אנגלית, מבריקה, מצחיקה ואתמול נהייתה גם סקסית ברמה מפחידה, עד שלא יכלתי להתאפק ופיתתי את י' לחדר השינה.

זה היה נהדר חוץ מהעובדה שהיה לו ריח רע מהפה. לצערי הייתי חייבת להגיד לו את זה בשביל שיזהר על האף שלי ושאוכל להישאר מסורה לאקט ולגבר הפנטסטי הזה שדוהר עליי.

[ריח רע באמת מוציא את החשק, הייתי חייבת לומר לו]

 

בכל אופן,

אני בעבודה והמוח שלי מלא בסקס, לא מפסיקה לחשוב על הדמות הגברית המחוספסת שהתגלתה בסדרה.


היום אני משלימה את הלימודים מיום ראשון.

אני לומדת עיצוב בימי ראשון, מכינה.

ביום ראשון לא הלכתי והיום אני משלימה את השיעור. זה אומר ללמוד עם כיתה שאני לא מכירה וזה קצת מבאס אותי.

אבל לעזאזל כל כך עדיף יום ארוך בשלישי מאשר בראשון.

יום ראשון זה היום הכי קשה ונוראי מהשבוע, איך לעזאזל אפשר להתאושש מהסופש כשביום ראשון יוצאים מהבית בשמונה וחצי בבוקר וחוזרים הביתה באחת עשרה בערב?

זה סיוט ובשבת בערב אני כבר מתחילה להרגיש רע מזה.

 

אני עדיין רוצה לבנות בית איפשהו במזרח. בטיבט או נפאל או הודו או אנערף.

הרחבתי את הפנטזיה ועכשיו אני רוצה גם להיות גורו שם. הלוואי והנשמה שלי היא גלגול של מורה מאוד חשוב והאנשים שם יראו אותו בתוכי,

ויהפכו אותי לגורו שלהם.

ואנשים מכל העולם יבואו לדבר איתי. וככה אני אזכה לדבר עם המון אנשים שונים.

זה מאוד ישמח אותי.

האומנות האהובה עליי היא שיחה.

ללא ספק.

נכתב על ידי S.K.A , 5/7/2011 09:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



3/7/2011


השלישי ביולי,

לא הלכתי לעבודה.

הסתובבתי כמו פורפרה בבית, לא ידעתי אם להתלבש לא להתלבש, לשתות קפה לא לשתות קפה.

בסוף התקלחתי התלבשתי, שתיתי קפה ורגע לפני שיצאתי מהבית הרגשתי שאני עומדת לבכות מהדרך ומהשעות ומהכל.

אז התקשרתי אל הבוס ואמרתי לו שהקאתי כל הלילה.

הוא אמר אוי אוי אוי, תנוחי הרבה.

הדאגה שלו גרמה לי להרגיש אשמה. שאני משקרת.

אני שונאת את ההרגשה הזאת.

כלומר,

אני יודעת שאני צריכה לחשוב על עצמי קודם ולטפל בעצמי. גם אם זה בדברים הכי טריוויאלים שיגרמו לי להרגיש טוב יותר.

כמו שעכשיו אני יושבת בבית קפה שעבדתי בו פעם, וכולם מכירים אותי אז אני יכולה לשפוך את הלב. וזה קצת מקל עליי.

זה לא מתקן כלום,

אבל לפחות אני לא מוגבלת במחויבות לעבודה. מותר לי לחשוב על עצמי.

כנראה הייתי מתבלבלת לחלוטין אם הייתי הולכת לעבודה.

הייתי טועה פה או שם והטעות הייתה גורמת לי למועקה, והמועקה העצמית שלי הייתה גודלת ופועמת בתוך הבטן שלי והייתי מקיאה על המקלדת.

ואולי העבודה הייתי פשוט גורמת להכל להיעלם כי הייתי מאוד קורקטית.

בכל מקרה,

לא יכלתי להביא את עצמי לכדי לצאת מהבית.

רק חבל שאני עדיין מרגישה שאני צריכה חיזוק ואישור שמותר לא ללכת לעבודה. שמותר לי להיות הבוס של עצמי.

שמותר לי לעזאזל מותר לי!!!

אני לא ילדה ואני מכירה את ההרגשות שלי.

ולא משנה מה, אני יודעת מה טוב בשבילי. והחברה המערבית יכולה למצוץ את הזקפה האינטרנטית שלי ואת כל המוטיבציה "להגשים את עצמי" ואת כל שאר החרא המצוץ שהעידן המודרני מכתיב לי.

בחיי שלפעמים בא לי להיות קיטשית מסריחה ולברוח למזרח, לבנות בית בידיים שלי עם הגבר שלי ולגדל את הילדים שלי בשדות תירס, שירוצו וישחקו ויעשו מדיטציה מול ההרים.

 

בא לי להיות הילדה שלי בעתיד שגודלת שם בשדה ומשאלת הלב שלה היא למצוא אהבה, להקים משפחה ולטבול בשלווה.

נכתב על ידי S.K.A , 3/7/2011 09:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2/7/2011


השני ביולי.
אני נזכרת בזמנים שהשני ביולי היה חופש גדול.
הייתי מעשנת כל הלילה ויוצאת להרפתקאות בעקבות שקית גראס.
קוראת במבטים של אנשים סימנים למשהו אחר, והכל היה קל יותר לשאת אבל איכשהו  הרבה יותר קורע את הלב.
הלב שלי היה קרוע רוב הזמנים, רציתי להעביר דרכו שיפוד מתכת כדי שזה יהיה קצת יותר נסבל.
היום זה נדיר שאני מרגישה ככה אבל זה עוד קורה.
היום המועקה היא אחרת, ובעיקר אני שונאת שונאת שונאת להתלונן.
יחד עם זאת אני קוטרית אמיתית.
אני רוצה להפסיק ללמוד ב"מכינה" ולקחת קורס במקום
ללמוד פוטושופ או תפירה.
המכינה הזאת מכינה אותי לכשלון וזה בעיקר מסריח. אני שונאת ללכת לשם, לשבת 3 שעות
אני שונאת להכין את שיעורי הבית. למרות שהרעיונות אליהם דווקא מהנים עבורי.
אני מחפשת פלטפורמה לבלוג ודווקא חשבתי על וידאובלוג, אבל לא בא לי שאהוביי וחבריי יהיו מעורים בזה. 
כשאני מדברת איתם זה בניסוח אחר.
אז למה הצורך האדיר לחלוק את היומן באינטרנט?
אני לא יודעת. אולי זה חיידק הבמה ששייך לדור שלי,
אולי זה חיידק הבמה שלא מצליח לצאת לי ממתחת לעור.
כנראה השחקנית שבתוכי שלעולם לא תצא החוצה.
בא לי לבכות בגלל זה.
ביום שבו העיפו אותי מבית הספר חוויתי הקלה עצומה.
היום אני מבינה שההקלה נבעה מלצאת ממקום בו לא אוהבים אותי,
ולא הקלה מהעולם הכוזב הזה.
ביום בו עזבתי את עולם המשחק, הפכתי בנאדם כועס.
אולי הייתי ככה גם קודם, אבל היום אני מסתכלת על זה ככה
אומרים שלכל אחד יש פילטר דרכו הוא רואה את העולם, וכל דבר קטן בעולם מתפרש בתוך המוח שלו דרך הפילטר. אפילו באיך שהוא שותה מים.
בפילטר שלי מצלמים אותי.
אני מרגישה שכל הזמן מצלמים אותי.
אפילו בפעולה הכי גנרית.
מגיל קטן התשוקה הגדולה שלי היא להיות מול מצלמה, וברגע שהעולם הטיח לי בפרצוף שאני לא שחקנית,
ובכן,
אני מחפשת בכוח להרגיש שוב תשוקה כלפי משהו.
והמסקנה שלי השבוע:
אני שקרנית לעצמי
[מה שאומר שכנראה גם עכשיו אני משקרת]
אין לי תשוקה בציור
אין לי תשוקה בקולאז'
אין לי תשוקה בפוטושופ
או באופנה
או בכושר
או בחתול
אני אוהבת בעיקר שיחות.
ומה אפשר לעשות עם זה?
\
נכתב על ידי S.K.A , 2/7/2011 19:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לS.K.A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על S.K.A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)