לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  .Sparkles

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

Let's make it official


כבר כמה ימים אני חייה על המנטרה הזאת - לא להכניס זבל לגוף. וואלה? עובד!

אני מרגישה הרבה יותר טוב פיזית ומנטלית! למרות שעוד לא התחלתי להתאמן, אבל אני בונה על זה.

וגם כשאני עומדת מול פיתוי, אני לא חושבת על הטעם שאני מפספסת, אני חושבת על החרא שאני חוסכת לגוף שלי.

בנוסף, הקיבה שלי קטנה ואני ממש מרגישה את זה. אני שביעה מהרבה פחות אוכל, אבל הבעיה המרכזית שהייתה לי היא לא הכמות שאני צורכת דרך הקיבה, אלא הכמות שאני צורכת דרך העיניים. היום זה כבר לגמרי עבר. העין שלי הרבה יותר קטנה, אני משתמשת בקערות אישיות ולא בגדולות לסלט שאני מכינה, מקצצת בגבינה שאני שמה ליד הסלט, משאירה קצת מהחביתה... (;

אני רואה דרך שאני סוף סוף יכולה להתמיד בה.

 

יום שישי 19.7:

בוקר: תפוח

ביניים: תפוח

צהריים: חתיכת דג ואיטריות

ביניים: קפה, ירקות חתוכים וגבינה מלוחה 5% (גאה בעצמי כלכך שבמקום לדפוק תעוגה שאמא הכינה אכלתי את זה(; ), תפוח

ערב: סלטים, איטריות, ירך עוף, קצת סלט פסטה, 2 כוסות זירו, אבטיח.

מים: בערך ליטר (;

 

יום שבת 20.7:

בוקר: והו קמתי מוקדם. כמה ענבים + אבטיח עם גבינה מלוחה.

ביניים: 2 מלפפונים ופלפל גדול + גבינה מלוחה + חבילה של פרכיות טורטיה כאלה

צהריים: נרדמתיייייייייי

ביניים: עדיין ישנה

ערב: אפונה, וחתיכת קרקר שהרגיש לי מיותר ברגע שבלעתי אותו. תפוח.

לילה: ירקות וגבינה קשה כזאת

 

יום ראשון 21.7:

בוקר: קפה

ביניים: ירקות, סנדביץ

צהריים: קורנפלקס.

ביניים: מילקשייק ביתי כזה. הייתי אצל חברה וזה היו האופציות הכי טובות שלי.

ערב: ירקות וגבינות מלוחות

לילה: ירך עוף ואפונה

2 ליטר מים קול

 

יום שני 22.7:

בוקר: סנדביץ עם גבינה לבנה

ביניים: תפוח

צהריים: 2 שוק עוף, אפונה ואיטריות [*צריכה פחות פחממות ולהוסיף ירקות]

ביניים: קפה עם בנפייבר, סנדביץ עם שוקולד

ערב: 

לילה: 

בערך ליטר וקצת מים (;

 

יום שלישי 23.7:

בוקר: סנדביץ

ביניים: סנדביץ, תפוח

צהריים: חצי רול סושי, רטבים

ביניים: שוקולד סטנדרטי

ערב: החצי השני של הרול ♥

לילה: קורנפלקס.

שתיתי בערך ליטר וקצת.

 

 

Marina & the diamonds

~

Hayley Williams from Paramore

Charli XCX

paracism:
because hayley is a star! :D

#fatbutfab

~

of-acid:
acid-daisies:
☠soft grunge & models☠
This is more than the best. The inspo of models and the “NEW AGE

 
“The Woman is Meat” by Korehiko Hino

willweeverseetheendd:
I miss you

joshfrantakeadvantageofme:
I was walking to work and listening to amity, so I made this bc the beach looked nice.

Tumblr

s2

Gaks | via Tumblr

Zdjęcia w tle | via Facebook

• | via Tumblr

(100+) Tumblr

dark vintage  | via Tumblr

1994 | via Tumblr

*-* | via Facebook on We Heart It - http://weheartit.com/entry/65951579/via/athkor
 Hearted from: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=600983876600677&set=a.515520005147065.116146.229246817107720&type=1&theater

unicornepussyland | via Tumblr

detention:
I FOLLOW BACK 1OO%

~


“One life, one chance.”

נכתב על ידי .Sparkles , 20/7/2013 10:32  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

4,964

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Sparkles אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Sparkles ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)