לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2016

תמיד כשאנחנו רבים


תמיד אחרי ריבים יש בי את הצורך הממש בלתי נשלט הזה לדעת שהכל בסדר.

עכשיו, אנחנו אחרי ריב, אמנם הסדרנו עניינים, אבל לרגשות לוקח יותר זמן לחזור לנורמה.

ואני, לנצח ילדת חרדות הנטישה, חייבת חייבת לדעת עכשיו שהכל בסדר ואתה עדיין אוהב. 

אבל כנראה שאין לך מצב רוח להגיד שאתה אוהב, ובטח שלא לעודד אותי,

כי לריב יש שני צדדים, ושניהם יוצאים רגישים ועייפים.

אני לא אוהבת להיות הדביקי הזאת, שלא נותת לך לנשום, ואומרת המון שהיא אוהבת, וחייבת לוודא שהכל בסדר תמיד...

כי לפעמים זה ממש בסדר להיות לא בסדר.

אלה רק החרדות נטישה... שלא נותנות לי, לך, מנוח. 

כנראה שיש איזהשהו צורך בלקיחת מרחב אחרי ריב, קצת אוויר לנשימה ורגיעה.

הרבה פעמים אני לא רואה בי את הצורך בכלל להתרחק ולהיות קצת לבד, אני רק רוצה להיות איתו.

לפעמים לפעמים, אחרי שאנחנו נפרדים ואני חוזרת הביתה, אני אומרת לעצמי תכלס יכולתי לחזור אתמול,

אבל החרדות נטישה האלה... גורמות לי לא לרצות ללכת אף פעם. 

גם כשהוא מושלם,

וגם כשהוא פחות.

הרבה פחות.

אבל הוא שלי* ואני אוהבת כל כך.

 

* זמנית באופן מושאל, אין לי באמת שום אחזקה עליו, כח, או בעלות. הוא שלי מרצונו הטוב ואהבה ויכול לקום וללכת כשיחפוץ בכך.

 

ואז אנשים מתפלאים למה אני מרגישה את מה שאני מרגישה....

 

חייבת ללמוד לשחרר.

זה בסדר לומר פחות אני אוהבת, וזה בסדר לא תמיד לשמוע ממנו את התשובה,

כי את האהבה אני מרגישה.

אני חייבת ללמוד לשחרר לטובתי, ולטובת הקשר.

להרגיש מצוקה על המחשבה שלו עוזב זה לא בריא.

אני נידית מידי, ודביקה, וזה יוצר תחושת ריחוק אצלו, כמובן. ככה גם אני הייתי מרגישה אם זה היה ההפך.

בגרות, עצמאות, אמונה בעצמי וביכולות שלי ובאמת לפעול על פי הרצונות שלי, לא רק יהפכו את הקשר שלי לחזק וטוב יותר,

אלא יהפכו אותי כבן אדם, לטובה יותר.

מספיק להיות הבחורה שיושבת בצד תמיד.

 

להתחיל להאמין ולפעול.

נכתב על ידי יוז'ק , 16/5/2016 19:33   בקטגוריות ביקורת עצמית, פסיכולוגיה, אהבה ויחסים  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





44,716
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)