לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצי מהחיים לומדים איך לחיות, ואז זקנים מכדי לבצע


*אופי* העולים חייב לעבור אישור בוועדת עליה ממלכתית גלויה וקבועה # *לחייב* "מסוגלות *נפשית* להורות" כתנאי למתן טיפולי הפריה # היתבכיינות לשמה / עיניים דומעות / פנים אדומות: ניסיון לקבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות! http://www.goldy10.me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

כך שרון ידע מראש שראשות הממשלה מובטחת לו


שרון ניבחר פעם ראשונה לראשות הממשלה והקים קואליציה.
הוא החליף את הממשלה לחלוטין בלי בחירות ולאחר זמן מה הגיעה העת לבחירות חדשות.
*יומיים בלבד* לאחר תחילת תקופת הבחירות, עוד 88 ימים: הוא *כבר ידע* שיהיה רה"מ בפעם השלישית ברציפות וגם הכריז פומבית בראשות איזו ממשלה יעמוד!!!
אני הייתי מופתע: רק רגע - הבחירות כבר היו? מישהוא לא מגלה לי משהו? איך זה שעוד לא היו בחירות; ושרון *כבר יודע* שיבחר בכלל ולראשות הממשלה בפרט *וגם בטוח* בהרכב הקואליציה? מה אני לא מבין?

רק עכשיו, 03/01/2014, סוף סוף הבנתי, כי חיברתי את כל הרשומות הפוליטיות שלי:
1. נתון כי עם ישראל הוא כלומניק שיכול להיות רק הומלס באזרחות. הוא לא רוצה לחשוב על העתיד כגון שיפור איכות חייו; רק שיסדרו לו לקבל שכר כי הוא קיים ויקדמוהו רק כי נושם (ע"ע מינוי אישה רק כי אישה). בתמורה יצביע למסדר לו רק כי סידר לו ללא כל קשר למצע ככל שקיים. למעשה: מי שמצביע קודם לפי מצע *הוא המיעוט הבטל ב60*.
הסבר לקשי הבנה לפחות כמוני: העם הכלומניק היושב בציון מוכן להיות מוסלמי בפלסטין, העיקר שיסדרו לו הטבות אישיות מעצם קיומו *לרבות* קידום.

2. נתון כי בדמוקרטיה הרוב קובע רק כי הוא הרוב: כש60% מהעם חברים במועדון המקובלים (שירות ציבורי), אז זה ממש לא משנה מה המיעוט הלא-מקובל בסך 40% יצביע! (תוצאות הבחירות מכורות מראש)
2א. למעשה מרשים למיעוט את עצם ההשתתפות: רק כדי שלא יוכל להתלונן. שימו לב לניסוח המדוייק: המיעוט מורשה להשתתף אבל לא להשפיע.

ומכאן נובע:
3. המינויים הפוליטיים לשמם = בהכרח כל השיוכים הפוליטיים ובני מישפחותיהם!! ברגע שיודעים במדוייק מה *כל אחד* מעובדי השירות הציבורי (ובני מישפחתו) מצביע; אפשר לדעת *במדוייק ובוודאות* את תוצאת הבחירות מראש (כי הם רוב העם) ללא כל קשר להצבעה הכללית ביום הבחירות!!
היחידים שהופתעו מהכרזת שרון; הם רק מי שלא נולדו לתרבות ה"להחתים מהבית כמציאות יומיומית".


סיכום: בישראל ידוע בוודאות השיוך הפוליטי של 100% מהשירות הציבורי, שהם רוב אזרחי המדינה. מכיוון שבדמוקרטיה הרוב קובע רק כי הוא הרוב: "יום הבחירות לכנסת" = בפועל "סעיף בטופס".
(אני מצפה לרגע בו מיפלגת האבודה תיתן את ההרגשה ש אצלם זה לא ככה, כי הגלגל שמיפלגת המקובלים המציאה לעצמה עגול יותר מהמקובל).

ובשורה אחת: הרכב מועדון המקובלים הלאומי = תוצאת הבחירות ללא צורך בבחירות.
נכתב על ידי גולדי10 , 4/1/2014 16:30   בקטגוריות גיל ההיתבגרות, חוכמות קטנות, מיחוץ לחברה (יומיום), מטריקס, פוליטיקה, שחור ולבן בוזמנית, אקטואליה, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  גולדי10

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

18,346
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגולדי10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גולדי10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)