לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצי מהחיים לומדים איך לחיות, ואז זקנים מכדי לבצע


*אופי* העולים חייב לעבור אישור בוועדת עליה ממלכתית גלויה וקבועה # *לחייב* "מסוגלות *נפשית* להורות" כתנאי למתן טיפולי הפריה # היתבכיינות לשמה / עיניים דומעות / פנים אדומות: ניסיון לקבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות! http://www.goldy10.me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

בחני את עצמך: האם חייך מושלמים?


מיבחר שאלות לבנות המין היפה :-)
עלייך לסמן V ליד כל סעיף שתקף לגבייך.


1. יש לי לפחות זיכרון ילדות אחד בו אני מאושרת באמת.

2. מאז שאני זוכרת את עצמי; אימא/דודה/אחות גדולה מגלה לי איך להשיג חברות.
3. יש לי לפחות חברה טובה אחת.
3א. כשאני מגיעה למסגרת חברתית חדשה: אני מצליחה להישתלב.
3ב. אני חלק מחבורה / אני יוצאת לבלות עם חברות.

4. אני מצליחה להיתקבל לעבודה.
4א.
אני עובדת בסביבה בעלת רוב נשי; כי כל הגברים מפוטרים ממנה כמעט מייד.
4ב.
אם אני עושה טעות: הבוס הגבר מסביר לי מה לא בסדר.

4ב1. מעולם לא פוטרתי - תמיד אני החלטתי להיתפטר לטובת תפקיד אחר.

5. אני זאת שבוחרת את בני הזוג. מי שלא מוגדר אצלי "מר מושלם" מייד על הפעם הראשונה אי-פעם בחיים שלי שאני רואה אותו: מקבל מייד דחיה מוחלטת כאילו מינימום שליח השטן.

6. ברור מאליו שאישה בת 25 לא מיתנהגת כמו נערה בת 16, וברור מאליו שאישה בת 41 לא מיתנהגת כאילו הרגע הישתחררה משירות חובה.

7. מרצוני: היתנשקתי לראשונה בחטיבת הביניים או לפני כן.
7א. מרצוני: נגיעות קשות בתיכון או לפני כן.
7ב. מרצוני: שכבתי לראשונה עד גיל 23 או לפני כן.

8. התארסתי בין הגילאים 23 ל27 כולל: החבר שלי מזה מספר שנים הציע לי נישואים.
8א. כל החברות שלי מיתחתנות בנוסף אליי.

9. לקראת סוף ה20 נכנסתי להריון בכוונה וילדתי לפחות פעם אחת / יש לי לפחות ילד אחד לפני גיל 30.

אם סימנת לפחות V אחד: את יודעת מדוע בגילגול הבא אני חוזר אישה.

נכתב על ידי גולדי10 , 21/9/2014 10:52   בקטגוריות גיל ההיתבגרות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  גולדי10

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

18,358
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגולדי10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גולדי10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)