לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצי מהחיים לומדים איך לחיות, ואז זקנים מכדי לבצע


*אופי* העולים חייב לעבור אישור בוועדת עליה ממלכתית גלויה וקבועה # *לחייב* "מסוגלות *נפשית* להורות" כתנאי למתן טיפולי הפריה # היתבכיינות לשמה / עיניים דומעות / פנים אדומות: ניסיון לקבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות! http://www.goldy10.me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

בחן את עצמך: האם אתה פוליטיקאי?


האם אתה יודע לרצות את רוב האנשים ברוב המיקרים?

כל איש עסקים שהוא תמיד מפסיד לכל פוליטיקאי שהוא; מפני שבעסקים הבכיר ביותר מתחשב רק בעצמו ושכל אלה שתחתיו יזדיינו,
בעוד שבפוליטיקה זה בדיוק ההפך - ככל שאתה בכיר יותר; כך באופן בילתי נימנע אתה חייב לתת דין וחשבון לאנשים הרבים שהביאוך למעמדך, עד כדי לוליינות לשמה (פרמידה הפוכה).
  בפרטי ככל שאתה מקצועי יותר כך אתה מקודם גבוה יותר,
  ובפוליטי ככל שאתה ילדותי יותר כך אתה מקודם עוד יותר.


1. למה אתה הולך לפוליטיקה מלכתחילה?
א. לשרת את הציבור שלי שבחר בי: אני רוצה ליפעול לטובתם.
ב. אני אוהב את עצם ההיתעסקות, בדיוק כפי שADD אוהב את עצם הוויכוח.
ג. אני חושק בהטבות התפקיד, ככל שקיימות.
ד. אני אוהב את הצומי שהניבחרים מקבלים, כגון להופיע בטמבלוויזיה.


2. אתה נוסע לתאילנד 'בשביל המיקדשים'. אתה חושב שנהנתה.
עשרות שנים מאוחר יותר באים אלייך אנשים שאתה לא מכיר, ומראים לך ווידאו בו אתה 'נהנה מהמיקדשים'. דרישתם: "אתה בוחר מיתוך בחירה לוותר על מועמדותך, או שאתה בוחר להיתמודד מול הצילומים האלה".
כיצד אתה מגיב?

א. שיט! הלך לי החלום להיות פוליטיקאי.
ב. מחפש ליכלוך שווה ערך על המועמד השני.
ג. טוען שזה היה פעם, מזמן, והיום אתה אדם אחר: 'כמו לישפוט אותי על דברים שעשיתי בגיל הגן'.
ד. 'כשאתה נימצא במדינה כלשהי אתה כפוף לחוקיה'.


3. היתערבותך האישית נידרשת. כיצד תינהג?

א. אין בעיה: אני מגיע למקום באופן אישי להסביר את עמדתי; במפורש ובמדוייק.
ב. בדיוק בשביל זה יש לי את הפרצופים הוותיקים, ולרבות את מיספר שתיים שניבחר לפני זמן קצר.
ג. הנושא ניכנס אל סדר עדיפויות.
ד. אני מוכן לימסור הודעה בכתב.


4. היכן אתה מעדיף לינאום?
א. בכל מקום שמזמין אותי: אני שמח על האפשרות להביא מצביעים חדשים.
ב. בפני ציבור שהוא 100% שלי: בית המיפלגה ו\או הפגנה המורכבת כולה מכימעט-זהים לי.
ג. באספות בחירות, בזמן תקופת בחירות, במקומות שאורגנו לכך מראש.
ד. בעימותים נגד בעלי דעה הפוכה משלי.


5. כולם יודעים שאתה יודע במדוייק מי אשם. כשתדבר האחראי הישיר לכך יספוג פגיעה אנושה לקריירה שלו, ללא כל קשר למה שיקרה איתך אח"כ. לכן מזמינים אותך לטמבלוויזיה, לשידור החי, כדי שתסגיר במישרין את האחראי.
אתה מגיע לאולפן ואומר:

א. את השם המפורש והמדוייק שלו, ומוסיף חלק מהידוע לך.
ב. מישתמש בביטוי מעורפל: "יש פה 'ידיים מכוונות'", וגם: "יד מכוונת אחראית לכך".
ג. רומז.
ד. 'אני לא מלשן'.




6. למה אתה הולך לכלא?
א. כי הורשעתי.
ב. כי העזתי להצליח להוכיח אובייקטיבית שאני טוב יותר ומוצלח משמעותית מר"המ הנוכחי.
ג. כי כשגדולים ומקושרים משמעותית ממני עושים בדיוק אותו דבר: זה מצחיק, אבל כשאני מחקה אותם בקטן: זה פשוט אינו-לא-בילתי יעבוד.
ד. כי ניתפסתי.


6א. למה החברה שלך הכריזה פשיטת רגל?
א. כי הייתה ממונפת מידיי: הבסיס היה רעוע מאז ומעולם.
ב. כי העזתי לתת הוראות בפומבי לשר המיסים. תשובתו אליי הייתה תחילת הסוף.
ג. כי לא הצלחתי להשיג כמות אינסופית של מזומנים שתחזיק את הפרמידה המסובכת.
ד. כי נירדמתי בשיגרה.


7. אמרו לך לעשות טעות מכוונת: להיתמודד במישרין נגד הבוס הגדול שנימצא בשיא כוחו.
כיצד תימנע מענישה על כך שעשיתה את מה שאמרו לך?
א. מיתכופף מהמותן בפני מען דבעי עד יעבור זעם.
ב. מייד עם סיום ההצבעה: מודיע פומבית שהולך לברכו על ניצחונו.
ג. 'עשיתי כמיטב יכולתי'.
ד. 'מועמד יחיד יש רק בדיקטטורה'.


8. מישהוא העז להיתבטא באופן לא-זהה לך: יש משוחד-חוקית בעירייה, שלא נולד עם הידע שהוריו עשו אותו רק כדי להצביע לך, או ליבחור מיתוך בחירה להפסיק לינשום. כיצד תינהג?
א. אערוך עימו שיחה מאיימת, והפחד שיפגין בפניי הוא תנאי להמשך כהונתו.
ב. ארמוז לו את הדרך החוצה ע"י הורדתו לדרגה נמוכה משמעותית מזו המכהן בה כעת. אם זה לא ניראה לו הוא יכול ליבחור מתוך בחירה להפסיד לי בבי"מ לעיניינים מינהליים.
ג. אדריך את כל מחלקות העירייה להפסיק את התיאום עימו, וגם להפנות אליו את כל האשמה על כל הנזקים שיגרמו מכך.
ד. עם סיום החוזה שלו הוא עף מהעירייה לנצח.


9. אתה נואם בחוץ ואנשים עומדים לידך.
במשך הזמן השמש משנה את מיקומה בשמיים: הדוכן שלך מקבל אור שמש רב מאוד בזווית חדה יותר ויותר, עד-כדי-כך שאנשים שהתחילו בלהאזין לך לידך; עוברים למולך היכן שהצל, ואתה נשאר לנאום לבדך בשמש היוקדת.
כיצד תינהג?

א. אבין את הרמז להפסיק לינאום ו\או לארגן גגון.
ב. אמשיך לינאום תוך כדי אחיזה בפינות הדוכן; כאילו היו קרנות המיזבח.
ג. כל מי שעוזב לצל מקבל מיספר מילים לזכותו; כדי לשכנע אותו לחזור לצידי.
ד. מעביר בעצמי את הדוכן אל הצל וממשיך לינאום.


10. מישהוא רוצה להצטרף למערכת הבחירות של המיפלגה, ישירות אל עמדה לא-זוטרה. מה היא השאלה הראשונה שאתה שואל אותו?
א. אין לי מה לישאול כי כל התפקידים תפורים: אני מכיר אותו ממסגרת חברתית קודמת או ש אין לנו על מה לדבר.
ב. "כמה קולות אתה מביא איתך?".
ג. "לך תשים מגנטים בתיבות דואר".
ד. "יש לך ניסיון קודם?".




11. ידוענית מובילה בתחומה אומרת מה שב- כ' שלה, ובתגובה מגיבים בתשלום עושים הרבה רעש.
כיצד אתה מכשיר אותה, כאילו היא דווקא כן בסדר?

א. גורם לה להיתנצל על קיומה.
ב. מדקלם לה: "את רק צריכה להגיד שאת דווקא כן בעד X, שX זה כן בסדר".
ג. 'לי אישית באותה תקופה זה לא התאים, אבל היום דעותיי אחרות'.
ד. "צעירים אומרים שטויות".


12. איך אומרים בדיפלומטית "לך תיזדיין אתה והבעיות המיזדיינות שלך"?
א. "אני לא אחראי על זה".
ב. "תישמור את זה אצלך, אני אטפל בזה אחרי שאחזור מחו"ל ".
ג. "הוא מכיר אותך באופן אישי?"
ד. "פנייתך הועברה לדרגה שתחתיי והיא תשיבך ישירות".

נכתב על ידי גולדי10 , 23/3/2015 08:50   בקטגוריות bb, גיל ההיתבגרות, חוכמות קטנות, פוליטיקה, סנובים, שחור ולבן בוזמנית, אקטואליה  
הקטע משוייך לנושא החם: תוצאות הבחירות
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  גולדי10

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

18,341
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגולדי10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גולדי10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)