לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצי מהחיים לומדים איך לחיות, ואז זקנים מכדי לבצע


*אופי* העולים חייב לעבור אישור בוועדת עליה ממלכתית גלויה וקבועה # *לחייב* "מסוגלות *נפשית* להורות" כתנאי למתן טיפולי הפריה # היתבכיינות לשמה / עיניים דומעות / פנים אדומות: ניסיון לקבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות! http://www.goldy10.me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כמובן, אבל אולי 2


 




 




 




נכתב על ידי גולדי10 , 15/4/2015 08:09   בקטגוריות גיל ההיתבגרות, איכות היא כן מילה גסה, יום הדיכאון לשואה ולגבורה, מטריקס, מיחוץ לחברה (יומיום), סנובים, שחור ולבן בוזמנית, תמונות, שכירים, ביקורת, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמובן, אבל אולי (בהשראת louis c.k)















נכתב על ידי גולדי10 , 14/4/2015 08:10   בקטגוריות יום הדיכאון לשואה ולגבורה, מטריקס, סנובים, פוליטיקה, תמונות, שכירים, שחור ולבן בוזמנית, ביקורת, שחרור קיטור, איכות היא כן מילה גסה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחשבות אקראיות 5: יהדות


העם היהודי מעולם לא חזר אל מולדתו, כי ניכחד בשנת 70 לספירת הנוצרים. כל הציונים היום הם לכל היותר שומרי מסורת, וזה עוד המיקרה הטוב. 

"יהדות" היא סעיף בטופס עבור מפ"אי הפסיכופתים: *תירוץ בילבד* כדי להצדיק לעצמם הטבות אישיות גדולות ומשמעותיות יותר: באותה מידה בדיוק יכלו 'להקים מדינה' ליבוסים ו\או לחיתים ו\או לאשורים.

 ערבים בחו"ל שואלים אותי אם נגיע לשנתינו השמונים... ולרוב אני חושב שלא: כפי שהיהודים בתקופת התנ"ך הפסידו את מדינתם בתוך שני דורות, כך גם המצביעים שמפ"אי מייבאים יפסידו את 'מדינתם' עד לשנתה ה80 .

אני מיסתכל על הבחירות של ה17.3 והדבר היחיד שעובר לי בראש: מיובאי מפ"אי לא יתנו לה להפסיד, וכל השאר יצפו מהמציאות להישתנות בתנאי שתישאר בדיוק אותו דבר.

המצב היום שונה מהותית ומשמעותית משהיה בתחילת שנות ה90 של המאה ה20: אם בימנו 'הימין של ישראל' חושב שהוא ש"ס אז אין שום ימין, ואם היום 'השמאל של ישראל' עושה טובה לאנושות שעובר את % החסימה: אז אין שום שמאל.
רוב המצביעים הם מפגרים-נורמאלים שחוץ מעצם קבלת ראשות השילטון לא רואים בעיניים,
רוב ערבי שכבר עכשיו מוכיח חד-משמעית ש"ישראל" היא דו-לאומית בפועל,
ו'מעמד בינוני' שחושב שהוא עושה טובה למישהוא; כשהוא מגיע לקלפי כדי להכניס את הפתק מהפעם הקודמת.

 

זדיינו כולכם.

נכתב על ידי גולדי10 , 16/3/2015 09:01   בקטגוריות bb, מטריקס, יום הדיכאון לשואה ולגבורה, פוליטיקה, שכירים, אקטואליה, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תקציר פוליטי


כימעט כל הישראלים הם צאצאי מצביעים: כולל כל הערבים שמגיעים במיסגרת 'איחוד מישפחות'.

1. המילכוד והאבודה הן אותה מיפלגה בדיוק ללא קשר אופוליציה-קואזיציה: ככל שתיתכופף טוב יותר בפני קבלני הקולות הגלקטיים מאר"הב כך הסיכויים גדלים שתקבל את ראשות הממשלה; ללא כל קשר לסעיף בטופס שניקרא "יום הבחירות" / "מצע" / "דעה פוליטית":
דויד (לכתוב בטופס "מדינה יהודית"; כתירוץ בילבד לעצם קבלת הטבות השילטון הכוללות חיים מושלמים: הכי עשיר + "סמכויות"
+ ליזום מלחמה אקראית שתוצאותיה ידועות מראש <"פחד נישלט">) =
מנחם (כאילו עבור מיזרחיים, אבל באמת לתת את לא-ת"א לערבים)
=
רע-בין (שיתוק השב"כ כדי שעם ישראל יבין את הרמז להעלות את מחיר הנ"דלן בת"א, וגם

יסוד פחד נישלט קבוע; שמזכיר למצביעים להשאירו בשילטון) =
בינימין (טיפוח הפחד הנישלט הקבוע; כדי שיצביעו רק למה שהטמבלוויזיה שבשליטתו המלאה אומרת, +
מיחזור האתמול: קודם כל להיזדרז להיתרגל לבעיה ש'פיתאום' נוחתת מהשמיים אחר-כך ליראותה נוצרת, וגם

להיסתפק ב100% "לתת את ההרגשה ש" וללא תוצאות בשטח, לרבות כשהדבר מבטיח מוות) =
אריאל (גירוש יהודים מביתם הלא-ת"אי + 'איפוק זה כוח': מנחם 2 + רע-בין 2)
=
ציפורה (שיחרור מחבלים במיידי ללא קשר לנזק: רע-בין 2).

 

1א. *כל* פוליטיקאי שיתכופף קשות בפני קבלני הקולות הגלקטיים מאר"הב *פשוט* יקבל את ראשות הממשלה: עומד בראש מפ"אי או מחליף אותה (מילכוד / קקי). כשהערבים ילמדו להיתכופף בפני מי שבאמת קובע את השילטון פה: ל"ישראל" יהיה ר"מ ערבי.

2. רק עכשיו קלטתי - רק עכשיו הפנמתי:



תחשבו על ההלם הזה לשניה: מנחם בגין הקים את המילכוד כשהוא יודע מראש שמטרתו היחידה היא *עצם קבלת ראשות הממשלה*, בתמורה לריצוי *עיוור* של בעלי מפ"אי... אני המום :-0
אבודה = מילכוד = קקי = הקבורה קיימת אך ורק קודם כדי לקבל את ראשות הממשלה: בראשן עומד תמיד מי שמוכן לרצוח את ילדיו תמורת קידום העיקר קבלת ראשות השילטון המרכזי. בגלל זה הם תמיד 'בוגדים' במצעם ובמדינתם - רואים רק את עצמם באופן קיצוני למדיי: מעולם לא הייתה כל 'אידאולוגיה' או 'עקרונות'.
אני שמח שסוף-סוף אפשר להצליח להוכיח ש"מדינה יהודית" (לא ליהודים!) ו"אחרי 2K שנות גלות" זו תעמולה בילבד.


3. מי שקובע את השילטון ב"ישראל" זה אך ורק קבלני הקולות הגלקטיים מאר"הב, באמצעות ייבוא בזדון של 100% כלומניקים מהעולם השלישי: הם לא קודם יהודים אלא קודם מצביעים רק למי שמייבא אותם. לכן
זה לא משנה שציפורה יודעת שאפילו מר"צ נגד 'קודם כל לשחרר את המחבלים שניתפסים על חם'.


4. ביבי הצביע בעד הגירוש לא כי היה עם הגב לקיר, אלא כי ידע מצויין שאם לא יחקה את המיתכופף המתאים יותר ממנו: *לעולם לא* ישוב לראשות השילטון. קבלני הקולות הגלקטיים יפקפקו בנאמנותו להם; ואז בשביל מה להקים את המילכוד (ע"י מנחם), אם לא אך ורק כתירוץ בילבד *לעצם* קבלת ראשות הממשלה?

5. הביוב-שלי השלים את בניית הגדר שעל גבול סיניי לא כי אנשי הקונצרטים הם גזענים שרוצים את הפרענקים בחוץ; אלא כי מהגרי-העבודה-ממרכז-אפריקה סידרו *לעצמם* מיבצע עליה עצמאי; *מבלי* שקודם מאבחני העליה מטעם המוסד יוודאו שהם כלומניקים מהעולם השלישי!
בניגוד לנוצרים מרוסיה הם דווקא למדו עיברית: מהר ובאופן עצמאי,
בנו את סביבתם הפיזית באמצעות רכישות מסודרות של מוצרים לבית (בניגוד ל'צפון אפריקה': שרק רוצים להימתקד בעצם כלומניותם הנוכחית),
ואף בנו את אישיותם (בניגוד לאנשי הקונצרטים; שמיתגרים מינית מלהרדם בעמדת המפתח שכבשו לעצמם),
בנוסף יזמו הקמת עסקים: בתחילה בלי רישיון ואחרי אכיפה עם. (בניגוד לישראלים שנולדו פה, שמכריחים את המציאות לעבוד אצלם
או שהם בוכים שלא רוצים אותם כי שקר כלשהו: דורשים להמשיך לעבוד לרבות כשחסרי כל תועלת / גורמים רק לנזקים ועיכובים).

לו היו ממשיכים להגיע היו יוצרים מאסה קריטית שהייתה מעיפה את מפ"אי מהשילטון, ואז בשביל מה ליכתוב בטופס "מדינה יהודית"?  (לא ליהודים!) (אמן הערבים יכבשו אותנו: אני אדע שסוף "ישראל" הגיע כשביבי יפרוש מהפוליטיקה המפ"איניקית בשביל ג'וב בחו"ל).


6. הדרך היחידה ליגרום לקבלני הקולות הגלקטיים לעפעף לעצמם; איך הם 'היחידים שמרוויחים מזה' שהאופי שלהם הוא לחכות לשעת כושר שלעולם לא תגיע:
ליפתוח את *אופי* מיכסות העליה בפני וועדת עליה ממלכתית גלויה וקבועה: מיפלגת השילטון מקבלת את ראשות הוועדה, השניה בגודלה מקבלת את הסגנות, *וכל שאר סיעות הבית* מקבלות לפחות נציג אחד. לכולם יש זכות הצבעה שגם מחייבת.
אפשר להתחיל ב5% חובה מסך כל מיכסות העליה ולטפס משם.
כל עוד ר"המ מוסמך ליקבוע לבדו ובילעדית איזה סוג אופי רק המוסד מעלה: שילטון קבלני הקולות הגלקטיים מאר"הב הוא בילתי נימנע - מפ"אי זה רק הברירת מחדל...

7. החלפה קטנה היא בתמורה ל: היתבטאות קבועה במילים קשות וחריפות נגד מדינה שלא הוקמה קודם כדי לפרנס אותם; וכך ר"המ מקבל את הפקודה לעשותך שרה-ביטחון ("לפרסים" זה סעיף בטופס).
"ישראל" יכולה להשיג תיקו נגד
ایران ובמיוחד כשהאסטרטגיה שלהם היא בונקר, בעוד ש中国 בוודאות תנצח מהר (אולי המיתמודד הערבי יתבטא נגד 中国 *כאילו* מדובר درایران, העיקר עכשיו עצם קבלת ראשות השילטון המרכזי?).
כדי לימנוע ממנו לשדרג היתכופפות: משה קיבל אזהרה ראשונה בדמות "הורדה בדירוג" (בבחירות המקדימות במיפלגת השילטון), ואהוד א. קיבל כלא (כי הצליח להוכיח שמתאים יותר מהביוב-שלי).
  מי שלא מסכים להבין את הרמז (גידעון); כי חי בסרט קשה שיש דבר כזה "להיתנגד למי ששולט ב100% אופי מיכסות העליה": מורד לדרגת "קבלן קולות" - אפילו לא 'סתם' ח"כ במיפלגת 'סוג-של' מפ"אי.


8. כל מי שהיה במילכוד והקים מיפלגה מישלו, ולרבות משה ואביגדור; הפך בפועל למיקור-חוץ בשביל להיכלל בשילטון: הולך בלי ומרגיש עם - לא יהיה ר"המ אבל כן שר (בכיר).
נכון שמיצד אחד הם לא מיתכופפים בפני מי שר"המ מיתכופף בפניהם, אך מצד שני המערכת הפוליטית ניבנתה כך; שמי שלא נותן שוחד-חוקי למצביעי מפ"אי: בהכרח לא עובר את % החסימה.
      >>כשביבי יתאחד עם זנבותיו כאילו מדובר באבודה-יש"עתיד:
יבטיח רוב בחוק לעצמו, והאבודה תעפעף למה זה פשוט לא יעבוד (שהם אישית מקבלים פחות מ100%). מה שלא ימנע מהם להצביע 'בעד' בכל מיקרה.


8א. מכיוון ש"מיקור חוץ של השולטת" (אביגדור ומשה כ.) נעשה שר (בכיר): משה כ. מטופח ביח"צנות רבה אך ורק כדי שהמילכוד יוכל למתג עצמו 'חברתי'. מכאן נובעת המסקנה החד-משמעית שלמשה *כבר הובטח* תיק חברתי כלשהו; ומהיכרותי הציבורית עם הביוב-שלי זה בוודאי רווחה.
בימקום לעשות מהפכה בבנקאות ו\או בנד"לן כפי שמצהיר; משה ימצא עצמו, במקרה הכי טוב: משחק בקקה שניקרא קיצבאות הביטוח הלאומי. כך המילכוד ימותג חברתי *מבלי* שמשה יצליח לשנות את המוכר מאתמול! - כשרוב העם אינו ניזקק לקיצבאות וגם כל שינוי בהן הוא 10% לכל היותר: משה עושה בלי לשנות. בדיוק מושלם מה שהביוב-שלי מתכנן.
להבא שמשה יתעקש על תיק *כלכלי*. משיובטח לו קודם כלכלי, יידע בוודאות שאין סיכוי שמדובר ברווחה.

9. היכן העולים מנורווגיה, שבדיה, דנמרק, אוסטרליה? מאז העליה השניה כולל: מדיניות ייבוא המצביעים היא אך ורק עולם שלישי! צפון אפריקה היא עולם שלישי בדיוק מושלם כפי שמיזרח אירופה היא עולם שלישי: בימנו המוסד קיבל את ההוראה הבילעדית מביבי "לייבא מצביעים מהודו" (ויש גם כמה מדרום אמריקה).


@%^*@%^*@%



10. "יום הבחירות לכנסת" זה קישקוש: מה שלא נותן שוחד-חוקי למצביעים שמפ"אי מייבאת לא עובר את % החסימה, ובמיקרים קיצוניים השב"כ 'משכנע' אותו להימחק מרשם המיפלגות.
10א. 'המו"מ להרקבת הקואזיציה' זה סעיף בטופס: מי שלא סוגר דיל עם ביבי לפני יום הבחירות לא יהיה בממשלה.

11. העם של ביבי רוצה רק את *עצם ההרגשה ש* - כל הדורש "שינוי המוכר מאתמול" מקבל את התשובה: "כרגע מיכסות העליה מלאות".

עמי-שראל רוצה להשאיר את המטרה באופק בזמן שהוא נישאר במצב המתנה - כל הרוצה להשיגה כדי ליצור מחר אחר: לא עובר את % החסימה.



בונוס: עזר הבחירות 'למי להצביע', במאקו ובישראלאיום: לא כולל את הרשימות שאינן מפ"אי - מרשים לנו לדעת רק ממי שעכשיו בשילטון, ולרבות המקודם ע"י ביבי. למה זה מצחיק ואיך אני היחיד שמרוויח מהאופי הזה?

>>במאקו: מי שבוחר "מתנגד בהחלט" להכל מקבל את ביבי, ו"מסכים בהחלט" בהכל מקבל את בוז'י.

   בישראלאיום מי שבוחר "מתנגד בהחלט" בהכל מקבל את יהדות התורה, מר"צ והערבים, ומי שבוחר "מסכים בהחלט" ו"בכיוון הנכון" מקבל את הביוב-שלי.

נכתב על ידי גולדי10 , 15/2/2015 11:45   בקטגוריות bb, גיל ההיתבגרות, חוכמות קטנות, יום הדיכאון לשואה ולגבורה, מטריקס, מיחוץ לחברה (יומיום), סנובים, פוליטיקה, תמונות, אקטואליה, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיתאום הבנתי! 6


 




 





חדר חקירות , משרד


למה הן אומרות *לך* "לא"


מרגע שנקבה חווה לראשונה בחייה זוגיות: הכרות ראשונית, וגם אהבה אפלטונית, וגם נגיעות קלות, וגם נגיעות קשות (מיזמוז / סקס יבש / אוננות הדדית) ולרבות זיון / לישכב / חדירה:
היא כבר חוותה את השלב הבא - היא מפסיקה להיתרגש מכך! זה כבר לא חדש *לה*!
ומכיוון שכך: זאת בעיה להשיג מישהיא שכבר היזדיינה.

ביגלל זה הכי קל להשיג "ילדה עם תוספות" בחטיבה: היא זאת שמתחילה לדבר איתך - היא פשוט יוזמת מצידה קשר כלשהו איתך.
ביגלל זה קל מידיי להשיג נערה: לבושה בבקיני עם מיני פתוח / לא רכוס במיפשעה.
ביגלל זה בסדיר יש חיילות נחמדות אלייך: הן בתולות!!

אם קל לך מאוד להשיג מישהיא בין 23 ל30: הינה חברותית *אלייך* למרות שאינך אלפא / לא-עשיר / לא-מופיע בטמבלוויזיה: סימן שהיא 'שומרת את עצמה לחתונה'.

וואו: מגיע לי פרס נובל על הגילוי הזה!!
 


גילוי זה מחזק את הידיעה שבכל גיל כרונולוגי; עלייך להיות מבוגר בלפחות עשר שנים בגילך הנפשי(!) כדי שתוכל להשיג מישהיא-כלשהיא למטרת שקר-כלשהו:
אם ביסודי אתה מתחת ל12 בראש ולרבות מתחת ל9 בראש (כי אחיך הגדול לא גילה לך את העתיד, ולכן אתה שפוט של מלך המקובלים),
ואם בחטיבה אתה פחות מ17 בראש (כי דוד שלך לא גילה לך את העתיד, ולכן אתה מקנא במי ש'נולד עם הידע'),
ואם בתיכון עדיין אין לך הבנה של בן עשרים ושבע (כי הקשר עם אביך רופף, ולכן אתה מנותק מ'המבוגרים הצעירים'):
אז זאת ה-סיבה למה אתה לבד!! בבגרותך כבר מאוחר מידיי כי החוק אוסר על קשר עם קטינות, ובנוסף כל בנות גילך כבר מאורסות ולרבות נשואות עם ילדים.


נ.ב
יתכן שהן יגידו לך "כן" רק כי הן צריכות שמרטף לבן פחות מחמש מגבר אחר, אבל זה סביר הרבה יותר מתחילת השלושים שלהן.
נכתב על ידי גולדי10 , 11/11/2014 13:53   בקטגוריות איכות היא כן מילה גסה, חוכמות קטנות, גיל ההיתבגרות, אלה לא נשים, מטריקס, יום הדיכאון לשואה ולגבורה, תמונות, פסימי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדינת הבינוני 4


 


נכתב על ידי גולדי10 , 1/11/2014 11:21   בקטגוריות יום הדיכאון לשואה ולגבורה, מיחוץ לחברה (יומיום), סנובים, שכירים, תמונות, אקטואליה, ביקורת, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדינת הבינוני


אתה נולד למעמד,

או ש

אתה 'מיתקדם' אל האופק

 

מינימום הכרחי המתאים לרוב הכלומניקים ברוב המיקרים;
הנוצר אך ורק למען *עצם* השגת המטרה עצמה




 




 









נכתב על ידי גולדי10 , 29/10/2014 09:35   בקטגוריות גיל ההיתבגרות, יום הדיכאון לשואה ולגבורה, מטריקס, מיחוץ לחברה (יומיום), סנובים, פוליטיקה, שכירים, תמונות, אקטואליה, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נערות לועגות 2


 




 




 




נכתב על ידי גולדי10 , 24/10/2014 10:56   בקטגוריות אלה לא נשים, יום הדיכאון לשואה ולגבורה, מטריקס, מיחוץ לחברה (יומיום), תמונות, ביקורת, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נערות לועגות


 




 




נכתב על ידי גולדי10 , 23/10/2014 10:22   בקטגוריות אלה לא נשים, יום הדיכאון לשואה ולגבורה, מטריקס, מיחוץ לחברה (יומיום), סנובים, תמונות, פסימי, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אושר ברגע


אני לא-מאושר = אני לא יודע שאני עושה כרצון אחרים

אם אתה לא-שמח בחייך, אם אתה עצוב, אם אתה מדוכא ומיואש, אם 'השלמתה עם זה': זה אך ורק בגלל שאתה לא יודע שאתה עושה את מה שאחרים רוצים שתעשה,
בימקום שתעשה את מה שאתה אישית כן רוצה לעשות.
אתה בכלל לא מודע לעובדה שאתה ניגרר אחרי תוכניות שהוכתבו לך ע"י אחרים (ושאתה מקבל אותן רק כי נולדתה אליהן). זאת בימקום שתשב עם עצמך ותנסח אורח חיים ברור לעצמך ומטרות מדוייקות כירצונך ובשבילך - ללא כל קשר למציאות הנוכחית שאתה בכלל לא יודע שניכפת עלייך (ובגללה אתה עכשיו לא-שמח).

ניסוח עצמאי ומדוייק של מטרות מסויימות כירצונך, שמרגישות לך נכון, וללא כל קשר למציאות סביבך: נותנות לך מצב רוח טוב ותיקווה לעתיד, לרבות כשכרגע אין לך שום מושג איך לעזאזל תצליח להגשימן; כי כרגע אתה חלק-חילוף במציאות שאחרים קבעו לך.
נכתב על ידי גולדי10 , 20/10/2014 10:19   בקטגוריות איכות היא כן מילה גסה, חוכמות קטנות, גיל ההיתבגרות, מטריקס, מיחוץ לחברה (יומיום), יום הדיכאון לשואה ולגבורה, סנובים, אופטימי, אקטואליה, ביקורת, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי:  גולדי10

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

18,345
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגולדי10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גולדי10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)