לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצי מהחיים לומדים איך לחיות, ואז זקנים מכדי לבצע


*אופי* העולים חייב לעבור אישור בוועדת עליה ממלכתית גלויה וקבועה # *לחייב* "מסוגלות *נפשית* להורות" כתנאי למתן טיפולי הפריה # היתבכיינות לשמה / עיניים דומעות / פנים אדומות: ניסיון לקבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות! http://www.goldy10.me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כך תהיה שמוק 2


 




 

 

 

 

 


נכתב על ידי גולדי10 , 5/10/2014 08:14   בקטגוריות השטויות של ישרא, מטריקס, סנובים, צרחנות, שחור ולבן בוזמנית, שכירים, תמונות, אינטרנט, ביקורת, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


באיזה מין בית את גרה?
מוזר כזה; עם קירות ותיקרה.

עם מי את חולקת את הבית שלך?
עם האגו שלי.

האם את מגדירה בית כמקום בו את גרה? אם לא, מהו בית בעינייך ומהו ביתך?
בית זה מקום בו מרגישים בטוחים, שיודעים שהוא רק שלך.

מה יהיה הדבר הראשון שזר שנכנס לביתך יגיד עלייך?
אף זר לא נכנס לביתי.

איזה רהיט בבית שלך היית רוצה שיישאר במשפחה לדורות?
לא ישאר: כולם גנבים העיקר שלאחרים לא יהיה.

האם היית רוצה לחיות בחדר אחר בבית מהחדר שאת גרה בו עכשיו?
לא.

אם היו מוסיפים לביתך קומה שהיא חדר אחד ענק, איך היית משתמשת בה?
לא יספיק לאגו שלי.

באיזה חדר אין לדעתך מספיק שימוש בבית שלך?
כל חדר מקבל את השימוש הראוי לו.

הוריקן העתיק את ביתך ממקומו, היכן היית רוצה לנחות?
בגנעדן.
נכתב על ידי גולדי10 , 17/5/2014 12:44   בקטגוריות השטויות של ישרא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קואליציה זה מצחיק



קרדיט: http://izismile.com/2014/01/08/funny_picdump_54_pics-6.html
נכתב על ידי גולדי10 , 8/1/2014 17:35   בקטגוריות גיל ההיתבגרות, השטויות של ישרא, תמונות, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להטבים צבועים



נכתב על ידי גולדי10 , 8/1/2014 15:15   בקטגוריות אלה לא נשים, גיל ההיתבגרות, מטריקס, סנובים, תמונות, אקטואליה, השטויות של ישרא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניסיון חיים: תחילת ה30


1. השוטרים מרשים לעבריינים לפתח אירגוני פשיעה; כי אין קידום על טיפול בקטנים.
המשטרע לא אחראית על אכיפת השמוק אלא על עצם קידומה האישי: אם כדי לקבל קידום צריך "לעשות", אז הציבור יקבל מצג שווא של עשיית עבודתה.

2. התישקורת זה קודם כל עסק - הדיווח היחיד שאפשר להאמין לו זה דו"ח מודיעין.
2א. תוכנית העבודה של התישקורת: "הקלטת עם התוכניות היא תירוץ בלבד לצורך שידור הקלטת עם הפירסומות, אז ברור מאליו שנעשה רק מינימום הכרחי כגון לשדר ריגוש בלבד לבנות 65+; כי רק הן קונות בקביעות את המיתפרסם".

3. אין דבר כזה "טוב" או "רע". מה משנה זה אך ורק עם כמה אנשים סיכמתה מראש שיהיו לטובתך ויהי מה, אך ורק מעצם קיומך. ככל שהם בכירים יותר כך טוב יותר. ככל שהקואליציה שלך גדולה/חזקה/בכירה יותר כך אתה יותר "טוב" ו"צודק", וככל שהיא קטנה/חלשה/עושה רוח/לבדך: כך אתה יותר "רע" ו"טועה".
למשל: לפרוטוקול לרצוח זה לא חוקי, אבל אם ממשלה עושה "חיסול" אז זה מצחיק. כשיחיד מחסל מייד עוצרים אותו: אם המשטרע לא תקבל קידום על מעשי המחוסל, היא בהכרח תקבל קידום על הרשעת המחסל.
 למשל: לפרוטוקול זה לא חוקי להטריד, אבל אם לחוקר הפרטי יש קשרים בשילטון אז זה מצחיק לגרום לתמימה להתנצל על קיומה בטמבלוויזיה.
  למשל: לפרוטוקול להימנע מתשלום שכר בכוונת זדון זה לא חוקי, אבל אם עשיתה פוליטיקה מצחיקה לשר התמ"ות; אז מותר לך להפתיע את המועסקים עם היותם מתנדבים.
   למשל:
זה מצחיק כשאידיוט אחרונוט יוזמים את הרעיון "אנשים שצריך להרוג", אבל כשאתה הלא-מגובה-מראש, שונא הומואים מסיבות אובייקטיביות: זה פשוט לא יעבוד.
    למשל: כשאתה עוד בלוגר אין לך זכויות, אבל כשעושים אותך 'אחראי על הנושא החם' אז זה מצחיק שהנהלת ישראבלוג עוברת לעבוד אצלך.
     למשל: התישקורת מעפעפת שלהיות אישה או הומו זה מצחיק, ולרמוז ללא-זהה להם את הדרך החוצה זה משעשע, אבל להתנגד להם ללא קואליציה מראש: זה פשוט לא יעבוד.
      למשל: כשעבריין רוצה לפוצץ אותך מכות כי בא לו: "זה מצחיק", אבל כשאתה מעז להילחם בכל השכונה שלו וגם לנצח, פיתאום יש מיליון עדויות נגדך.

לכו אתם לאוגנדה: http://news.walla.co.il/?w=/17/2705057 פעם אחרונה שבדקתי ביבי לא מינה אתכם להיות אחראים על שלילת אזרחות ל לא-זהים לכם, רק כי הקואליציה שלכם הכי חזקה.

בבקשה תכתבו "חוקי" בטופס ותגישו נגדי תלונה על הבעת דעה לא-זהה לשלכם; כדי שעורכי דיננו יפגשו בבית משפט: נראה אם כבר יש מצב להגשים את הפנזטיה הפסיכופתית "להוציא את הלא-להט"ב אל מחוץ לחוק רק כי לא זהה לי"

למשל: כשאנשים משפילים אותך ומעליבים אותך כי זה מצחיק אותם לראות אחרים מתעצבנים: אז ברור מאליו שהורייך עשו אותך במיוחד קודם כדי שתעבוד אצלם. אבל כשאתה מעז לכתוב להם בחזרה מייד אתה מקבל איומים על חסימה. כי כשהם החברים של בעל הבלוג זה מצחיק, אבל כשאתה בעל כבוד זה פשוט לא יעבוד.
"האמת" לא מעניינת אנשים. "עובדות אובייקטיביות" לא משפיעות על אנשים. הדבר היחיד שמזיז להם זה אך ורק "חברים שלהם", ומה שלא עובד אצל "חברים שלהם" הינו בלתי משפיע עליהם בעליל. בגלל זה הם מסוגלים לעפעף לעצמם למה זה מצחיק שהאופי שלהם הוא להפסיד ללא יכולת לנקום, כמו במקרים בהם הגבר מנצח את האישה (רוצח את הילדים ומיתאבד): כל מה שנותר לפמניסטיות לעשות; זה לעפעף לה למה זה מצחיק שהיא היחידה שמרוויחה מזה שהאופי שלה הוא להפסיד.

4. "משפחה" זה *רק* בשביל לגדל את הילדים: "הורים שחיים ביחד" = מוסכמה חברתית היא ששני ההורים מגדלים את הילד במקום מוגדר.

זה המצב הטיבעי והנכון והנורמאלי: http://www.youtube.com/watch?v=INP_1mx7ObE
מעניין מתי יתבעו את יוצרי הסירטון; רק כי הם לא זהים לילדי האופוריה שהוריהם מממנים את הקישקושים בתישקורת, וכעת גם את סתימת הפיות ל לא זהים להם באינטרנט הישראלי.
נכתב על ידי גולדי10 , 19/12/2013 11:33   בקטגוריות איכות היא כן מילה גסה, השטויות של ישרא, יום הדיכאון לשואה ולגבורה, סנובים, פוליטיקה, פסימי, מטריקס  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תרבות תיסכול 202


תרבות תיסכול 202

 

תרבות תיסכול זו העובדה שנשים עושות טובה שמסיימות להתלבש, ואז מתלוננות על הטרדה מינית כשסטרייטים לא מחמיאים להן על הנעליים / עגילים / לק, במקום ללמד אותן שגם לזכרים יש יצר והם אינם נשים שעירות ושתילמדנה להתמודד עם זה (אלא אם כן מדליק אותן להיות חד-הוריות ו\או חושקות בזוגיות עם וויברטור/חתולים)

 

תרבות תיסכול זאת המחשבה שמישהוא, אי-פעם, בכל העולם הזה, "דרש בדידות" או "הביא דחיה על עצמו".

 

תרבות תיסכול זה להמציא את הגלגל מחדש כל הזמן בזמן אמת, ו\או לקוות שאנשים יניחו שבגלל שאתה 30+; אז ברור מאליו שכבר היו לך מערכות יחסים מלאות.

כשאתן מלגלגות על זה "אם אצלי זה ככה אז ברור מאליו שאצל 'כולם' זה ככה"; אתן בריוניות.

 

תרבות תיסכול זה החיפוש המתמיד בפירצה ששומעים על מישהוא שנותר מאחור; כחסר ניסיון חברתי. "אולי הוא מפגר”, "אולי אתה לא רוצה?", "אולי אתה מכוער?", "אולי התנהגתה בצורה מסויימת", "אולי לא נולדתה עם ניסיון של בן 40 ו/או לא הכפלת אותו מידיי שנה, כפי שכל אישה הטוענת 'לא נכון'; עושה מעצם קיומה?", "אולי בלי שאתה מודע לזה?".

 

תרבות תיסכול זה "תפסיק לדבר שטויות".

 

תרבות תיסכול זה העובדה שמי שלא נולד עם הידע ו\או קרוב למנוסים ממנו: הוא זה שאשם במצבו, כאילו שאנחנו צריכים לעזור לחברה לדחות אותנו.

 

תרבות תיסכול זה הביטוי "מוזר"; כאילו צריך לירות במי שלא זהה למקובלים.

 

תרבות תיסכול זאת הנחת היסוד שמישהוא מגזים/משקר ומשתמש בדחיה חברתית כתרוץ לצומי. אני לא כותב שכולם לא מתפתחים, אני כן אומר שקשה להאמין שמי ש*נראה* מבוגר, בהחלט חושב על עצמו שהוא באמת ילד קטן, ולא מהבחינה של "מרגיש צעיר". וכרגיל- האשמת הקורבן.

 

תרבות תיסכול זה בכל מקום ובכל זמן. אנחנו מחונכים לזה ומשכנעים את עצמנו שדווקא אנחנו כן חווים את החיים, בזמן שבאמת רואים את כולם חיים חוץ מאיתנו. איך מעיזים להתעצבן על הבחור שלא מתנגד (כי יענישו אותו פיזית על הבעת עצמאות), כי החל מהיום הראשון לגן חובה הוא צריך להיוולד עם ידע בנושא כישורים חברתיים שלא צונחים עליו 'פיתאום' – במקום ללמד אנשים לפתח חוש שיפוט ואת חשיבתם האגואיסטית לדרג במקום שני לכל היותר. כמה מביך מאוד זה לספר, גם אחרי כל מה שהוא רואה בעיניים שלו אצל אחרים כל הזמן: "אולי הוא בכלל לא סטרייט?", "אולי הוא לא רוצה לעבוד?", "אולי הוא נולד מתוסכל?", "אולי הוא רואה את מה שהוא מאמין בו ומאמין במה שהוא רואה?", "אולי הוא לוקה בשיכלו", "אולי הוא באמת 'בתיפקוד גבוה'", "אולי הדימיון שלו מישתולל". אף אלטרואיסט לא רוצה להיות לבד. בידוד בהגדרתו הינו להלבין פני חברך ברבים וזה גרוע ממוות. "אם הוא היה רוצה הוא היה מצליח להתחבר". כאן זה נגמר. די לנסות להקטין, לתרץ, ולהגדרת "זציה" כל בידוד חברתי מכוון.

 

תרבות תיסכול, באינגליש frustration culture, היא נושא מאוד לא מדובר, במיוחד בישראל, כי כולם עסוקים בלעשות את עצמם סופר מאצ'ו, כאילו "מקובלים לא-מקובלים" קיים גם בגילאי ה30 וה40. בחיים לא קרה שהעלתי את הנושא – חיות המחמד שלי לא מסוגלות להבין מציאות בה שופטים מישהוא למוות חברתי; רק כי חלק אחד של החברה סובל רק את עצמו, והחלק השני רוצה רק לעשות ללא חוש שיפוט. למה להם לוותר על הסידור הנוח? אני כותב על הניסיון האישי שלי, בתור אחד שמזלו שאישיותו חזקה יותר ממנו. אני כותב רק על מה שאני מכיר, ולצערי מעולם לא הזדמן לי להכיר אחרת. למה לכם להכיר את הנושא? הרי אתם הצלחתם בחיים.

 

מבוסס על הרשומה המקודמת:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=803934&blogcode=13949936

נכתב על ידי גולדי10 , 29/10/2013 22:22   בקטגוריות השטויות של ישרא, אלה לא נשים, גיל ההיתבגרות, מטריקס, סנובים, פסימי, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי: שוקולד


האם את יכולה לקרוא לעצמך חובבת שוקולד? באיזו מידה: נמוכה, בינונית או גבוהה?
אני אוהב מאוד שוקולד.



מה סוג השוקולד האהוב עלייך ביותר?
כהה. כמה שיותר כהה ככה יותר טוב.



אילו תוספות את הכי אוהבת עם השוקולד שלך (קרמל, אגוזים, קרם ועוד ועוד ועוד)?
תפוז :-) . שוקולד בטעם תפוז זה פשוט מושלם!



איפה אכלת את השוקולד הכי טעים?
כל שוקולד בכל מקום הוא הכי טעים.
  




מה עמדתך לגבי שוקולד מריר?
אויש נו באמת שאני אוכל שוקולד מריר.

האם תגדירי שוקולד לבן כשוקולד או לא?
איכס לבן! לבן = מריר.

האם את מעדיפה את השוקולד שלך מוצק או נוזלי?
ביטחון עצמי זו תכונה מושכת.




האם קינוחים שכוללים שוקולד ינצחו אצלך קינוחים אחרים?
כן... כמובן...



אם היית שוקולד איזה סוג של שוקולד היית?
כהה.



נכתב על ידי גולדי10 , 2/10/2013 02:20   בקטגוריות השטויות של ישרא, איכות היא כן מילה גסה, גיל ההיתבגרות, תמונות, אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את פעילה מינית? מה זה אומר מבחינתך?
עוד לא היזדיינתי כי לכל נשות כדור הארץ יש חבר, ואני לא אנס.

האם יש לדעתך משקל לגיל בהנאה מפעילות מינית?
לא.

האם יש הבדלים משמעותיים לדעתך בין נשים לגברים בקשר לפעילות מינית? מהם?
לא.

איזה מטען ספגת בבית לגבי דיבור על יחסי מין?
"אויש נו באמת שאני אראה אחרים נהנים".

האם הייתה לך פעילות מינית בניגוד לרצונך?
עוד לא.

האם כפית על מישהי פעילות מינית בניגוד לרצונה?
עוד לא.

האם את מדרגת את עצמך בכל מה שקשור למין?
אין לי מושג :-( .

מהם חיי המין האידאליים מבחינתך?
מישהיא שאומרת *לי* "כן", ולא הולכת אח"כ להיות טכנאית מז"פ.

למי את מספרת על חיי המין שלך, אם בכלל?
כולם הנגטיב שלי.
נכתב על ידי גולדי10 , 27/8/2013 19:11   בקטגוריות השטויות של ישרא, יום הדיכאון לשואה ולגבורה, מיחוץ לחברה (יומיום), מטריקס, אהבה ויחסים, אקטואליה, פסימי, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


נכון שעכשיו החופש הגדול אבל יש מי שממשיכות לעבוד או כאלו שעובדות דווקא בחופש. מה המצב התעסוקתי שלך?
חולם.

כמה שעות מהיום שלך את עובדת או עבדת?
בסביבות ה8.

את מרוצה מהתנאים? מהעבודה? מהשכר?
הכל אחלה, חוץ מעם ישראל החולרה.

באילו עבודות הספקת לעבוד?
המון, מי סופר... בעיקר זמניות ושכירות שאפשר להכשיר להן תוך כדי עבודה.

אם היית מנהלת חברה או מקום שבו עבדת היית עושה משהו אחרת? מתנהגת אחרת כלפי העובדים שלך?
מכניס את כל הלקוחות למועדון סגור: מי שלא רוצה לדעת להתנהג אני מוותר על הכסף שלו.

האם התפטרת פעם? למה עשית את זה?
התפוטרתי לא-מעט פעמים. מטרת העסק היא ללקק לבוס - "הגדרת התפקיד" זה סעיף בטופס.

האם פיטרו אותך? על רקע מה?
לא ליקקתי לבוס, ולא נולדתי עם הניסיון הקודם שהמקושרים מוכשרים אליו לאחר שהיתקבלו.

אם היית בוחרת עכשיו מקצוע ועבודה חדשים מה היית רוצה לעשות או ללמוד?
מרפא מחלות גופניות באמצעות התת-מודע:
אני יודע לפרש חלומות באופן שמביא שינוי מעשי לאנשים, אז למה לא לעשות מזה כסף? לרבות לאחר שהרפואה המערבית התייאשה ממרפא.

את חושבת שהיית יכולה לעבוד מהבית? היית רוצה?
באופן חלקי ביותר. שורה תחתונה צריך לצאת החוצה לפגוש אנשים.

אם היית זוכה בכמה עשרות מליונים ולא היית צריכה לעבוד לפרנסתך - האם היית עובדת בכל זאת?
כן, בתור תחביב. כל המחלות באות מלשבת בבית.
נכתב על ידי גולדי10 , 14/7/2013 23:59   בקטגוריות השטויות של ישרא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את נכנסת לדף הראשי של ישרא-בלוג בכל פעם שאת נכנסת לאתר?
כן.
מדובר במקור המידע העיקרי שלי לבלוגים כלשהם.

את חושבת שמי שמגיע לישרא-בלוג בפעם הראשונה יודע איך להתמצא באתר?
כן. העמוד ברור ונוח.

האם יש דברים מהותיים שהיית משנה בעיצוב של הדף הראשי בישרא? מהם?
כן:
1. כל בלוג ייאלץ להרוויח את קידומו בכל יום מחדש; ע"ב כניסות *שלא* הגיעו מהראשי. אני משוכנע שישנם בלוגים שמקבלים אינסוף כניסות רק כי הם מקודמים בראשי בקביעות, ללא כל קשר לתוכנם.
2. השחור לבן הזה לא עושה לי טוב והתמונות הציבעוניות קטנות מידיי.
3. תוכן הכפתורים 'המלצת אורחים' / 'נושא חם' / 'בלוגים אקראיים' וכו': צריך להיות זמין תמיד ללא צורך בללחוץ עליהם.
4. בכל קטגוריית בלוגים שבצד ימין צריכים להיות קישורים גלויים ללפחות שני בלוגים אקראיים, ללא צורך בללחוץ על העץ. כל בלוג מתפרסם בדיוק פעם אחת בכל העמוד.
5. "תפריט הבלוגים" צריך להיות טור בצד שמאל.

האם יש דברים שהיית משנה / מורידה / מוסיפה בתכנים שמתעדכנים בדף הראשי? מהם?
כל בלוגר מגדיר מראש את תחומי העניין שכן מעניינים אותו, וגם את תחומי העניין *שלא* מעניינים אותו; וכך המערכת יודעת להתאים לו אישית את הבלוגים שיוצגו ב"עודכנו לאחרונה" כולל "המלצת עורכים".

אף בלוג לא מתפרסם / מקודם יותר מפעם אחת לבלוג אחד בכל רגע נתון - רק פירסום אחד לבלוג אחד!

יש דברים חשובים יותר מאחרים בדף הראשי של ישרא-בלוג?
כן: *אני* הכי חשוב בדף הראשי של ישראבלוג.
גם אני רוצה המון כניסות כל יום רק כי אני מקודם ללא כל קשר לתוכן.

האם יש דברים שלא היית מוותרת עליהם בשום אופן?
קידום בלוגים שפירסמו רשומה חדשה.
לפרסם *כל* בלוג *רק כי* פירסם רשומה חדשה זה ה-בסיס לקיומו של ישרא.

האם את חושבת שעיצוב מחדש של דף הבית ישנה לגמרי את האתר?
כן!!! הגיע הזמן! סוף-סוף.

האם את פתוחה לשינויים? איך את מגיבה כשהם קורים?
פתוח לגמרי ומקבל אותם בברכה כל עוד יש קשר ישיר וחד-משמעי בין השינוי לדרישות הביקוש (גולשים).
אני אתאכזב מאוד כשאגלה שהעמוד החדש כבר מוכן לפירסום, והסקר הזה הוא סעיף בטופס.

יש עוד משהו שלא שאלנו אבל את רוצה לכתוב?
*גם אני רוצה מאות/אלפי כניסות ביום.*
אני מרגיש שהסטטיסטיקות שלי עושות טובה כשמציגות כמה עשרות כניסות ליום, וזה עוד במקרה הטוב.
נכתב על ידי גולדי10 , 10/5/2013 09:13   בקטגוריות השטויות של ישרא  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי:  גולדי10

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

18,346
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגולדי10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גולדי10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)