ראיתי כתבה לא מזמן על שירות לקוחות. בכתבה דיברו בגנותה של עבודה מסוג זה.
אני הייתי רוצה לצדד במגנים!!!!!!!!!!!!!!!!
פשוט נוראי.
אני עובד בשירות לקוחות של חברת תקשורת כלשהי והדבר היחיד שמחזיק אותי בעבודה זו העובדה שבעוד כחודש אני מסיים לעבוד שם :)
עבודה שדורשת הרבה תעצומות נפש והסרת האגו.
במהלך העבודה נתקלים בהמון לקוחות קשים וקשים יותר שלחלקם תלונות מוצדקות בהחלט וכנציג שירות אני צריך להיות נורא אדיב במהלך כל השיחה ולהיות יצירתי במציאת פיתרון שיהיה טוב גם לחברה בסופו של דבר.
יחד עם זאת אני נתקל בהרבה מכירות לא איכותיות של נציגי מכירות שהחסירו מידע מלקוחות ואני כנציגי שירות לקוחות צריכים להתמודד עם התיסכול של הלקוח, ובצדק.
יתר על כן גם הסביבה בו עובדים מלחיצה אותך לתת שירות ב5 דקות, דבר שלא תמיד אפשרי, ולמכור שירותים בו בעת. בלחץ לפעמים כ"כ גדול שלפעמים זה אף מעודד מכירות לא איכותיות רק בשביל לעמוד ביעדים שהוצבו לך.
זה נכון שאף אחד לא מכריח אותי לעבוד שם אבל אין אלטרנטיבה טובה יותר (מלצרות פחות מתאימה לי). חברות התקשורת מגייסות עובדים כל הזמן ומצליחות בזה כיוון שהן לא דורשות ניסיון! מה שגם שנתונים טובים יכולים לזכות נציג, אפילו מתחיל, בבונוסים שמנים.
יש עוד דבר טוב : האנשים שאתה עובד איתם הנמצאים באותה הביצה :)
בכל מקרה, לאחר שאעזוב את החברה :
לא אעבוד בשירות לקוחות יותר בחיים!!!!!!!!!
(לעולם אל תגיד לעולם)
Jackton,
i will always love you