לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפני ככלות הק(כ)ול


בן 24 והגעתי למסקנה שאהבה (וההליכה לעברה) היא הסיבה היחידה לחיים האלה, לאחר מכן פתחתי בלוג.

כינוי:  jackton

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

אוהב, לא אוהב?


אני שואל את עצמי בימים אלה: כמה אני באמת בארון?




שלא תבינו לא נכון. אני לא. חלקית לפחות. המשפחה שלי לא יודעת על היותי גיי, אבל כל חבריי כן יודעים. גם סתם מכרים בתל אביב יודעים עליי.


אך בכל זאת, אני מפקפק לעתים במידת הקבלה שלי את עצמי.


מה שגורם לי לפקפק זה חוסר היכולת שלי לצאת לדייטים. אני לא יוצא לדייטים. אני יוצא בד"כ לסטוצים, למרות שאני מפרסם בכל הזדמנות שאני מחפש קשר רציני. אני באמת רוצה קשר רציני, זv האידיאל, אך בפועל' מסתפק בפחות.




אני לא מכיר גייז. ז"א, אני מכיר, אבל אין לי חברים שהם גייז וכל מי שבכל זאת קרוב אליי, כמו סטודנטים שאני מכיר- אנחנו מתנהגים כמנוכרים האחד אל השני. השיחות שלי עם גייז מזדמנים הם לא על גייז, אלא שיחות שיכולות היו להתקיים בין סטרייטים. 




אני מודע לזה שאני בארון חלקית כי המשפחה שלי לא יודעת כלום, אבל אני לא רוצה לחשוב שעכשיו, אחרי המעבר לתל אביב, לימודיי באונ' וכו, אני עדיין לא מקבל את עצמי ולכן מושך לעברי דווקא את הדברים שאני פחות צריך. 


זה מוזר, גם כשגבר יחייך אליי ברחוב או בפאב גייז (אותם אני פוקד לעתים רחוקות לצערי), אני מפנה את מבטי. אני מקבל פלאשבקים בתקופת הצבא הארורה בה מתי 3 שנים בדמות של סטרייט.




אני מקווה שאני שאוהב את עצמי מספיק בשביל לצאת מהלופ המיותר הזה.




i will always love you


jackton

נכתב על ידי jackton , 15/3/2013 11:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אדם יצרן


אני יצירתי. זו התקופה הכי טובה שלי. יש משהו בלהיות יצירתי, החל מלפתור תרגיל במתמטיקה וכלה בהמצאת רעיון לסדרה חדשה (בכל תחום ניתן לתת דוגמה) שמעורר בך את החיות. החיים שמדוכאים ע"י כל מיני מערכות כמו נישואים, דת ועוד נורמות חברתיות שחוסר מודעות לקיומן בחיים של כל אחד, יכול להביא חיים לאבדון, גם אם הם חושבים שחייהם גולשים על הגל הנכון. במידה ואראה אדם מאושר ששקוע בתוך ההבניות החברתיות שלנו, אני בטוח אראה משהו נוסף שנעשה מחוץ למסגרות והבניות אלו. 


אני בטוח. לא יכול להיות שלא.




אני מדבר על כל אחד כסובייקט. אני לא דן יחסי עבודה סתמיים ולא על הליכה שבועית לחדר כושר. אני מדבר על משהו שממלא את הנפש, פרטי ושהייתם מוכנים לעשות בחינם, ללא דאגות... גם כשהשכנים לא מסתכלים.




i will always love you,


jackton

נכתב על ידי jackton , 10/3/2013 07:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גאווה , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjackton אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jackton ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)