לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me, Myself and I


"החיים אינם מסדרון ישר וקל שבו אנו נעים בלא קושי,אלא מבוך של מעברים שאנו נאלצים לגשש ביניהם את הדרך, כאנחנו טועים ומדי פעם מגיעים למבוי סתום-אבל אם נאמין, הקב"ה תמיד יפתח לנו דלת-אולי לא אותה דלת שהיינו חושבים עליה בעצמנו,אבל דלת שבסופו של דבר תועיל לנו"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

פוייקה עם השבט והתלבטות...


אתמול עשינו פוויקה עם השבט- היה צחוקים!!
למרות שלפעמים אני מרגישה שכאילו אם אני מתנהגת באופן חופשי עם הבנים הבנות מסתכלות עליי מוזר כזה... זה נורמלי?? 
כיאלו אני ממש ביחסים סבבה עם רוב הבנים בשבט (בעיקר עם אלה שהם לא הכי מקובלים...) ולפעמים שאר הבנות מזלזלות בהם קצת....

מה אכלתי אתמול: (קצת השתבש בגלל הפוייקה)
בוקר:טוסטעים-1 (חבילה)
2 כפות שטוחות ממרח שוקולד-3
2 כוסות חלב 1%- 2
צהריים: סלט-1
טוסטעים אחד עם כפית ממרח שוקולד-1
ערב: פשטידת בצל-6
גבינה לבנה-1
פוייקה: פוייקה-6
4 כוסות מיץ-4

סה"כ- 25 =]

התלבטות: אני ממש אוהבת לשיר ולא כזה יוצא לי להשמיע לאנשים אחרים איך שאני שרה (בגלל שאני דתייה והכל... וגם מול הבנות של הכיתה אני מתפדחת!) אז חשבתי לעלות (באופן אנונימי כמובן) את עצמי שרה- זה נורמלי או מפדח??

נכתב על ידי lilshanee , 5/4/2012 11:11  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי!!


חחח אחרי שנים שלא עדכנתי פה-חזרתי!!
עבר עליי הרבה מאז הפעם האחרונה שעדכנתי-
נהייתי מדריכה בבני עקיבא,עברתי סיבוב הופעות מוצלח עם הלהקת הצגות שאני משתתפת בה,נעשיתי יותר רצינית לגבי הקטע של הזומבה וכמובן שיש את הלימודים באולפנה....
ועכשיו אני אפרט על כל אחד מהם =]

מדריכה- ההדרכה היא מאתגרת וכייפית עבורי- היה למשל את המספע פסח שלשום-היה לי כיףף וקשה מאוד- חניכות שלי בכו, חניכים שלי רבו אחד עם השני וכו'
אבל הכי קשה לי זה נירא לי הקטע שאני מרגישה כאילו אני המדריכה הרעה- שני המדרכים שאיתי הם סבבה-באמת!! 
אבל איכשהו תמיד שצריך להעיר למישהו על משהו או לעשות לו קצת "נו נו נו" זאת תמיד אני-אני לא חושבת שזה בא מקטע רע של המדריכים שאיתי אבל אני חושבת שהם פשוט לא שמים לב לכל הדברים הקטנים האלה...

הצגות- בהצגות היה מטורף!!! אני פשוט אוהבת להציג- להיכנס לנעליים של דמות אחרת ולהתנתק מכל העולם למשך כמה שעות על הבמה זה מדהים בעיני!!

זומבה ודיאטה- אני פשוט אוהבת זומבה! זה מחזיר אותי לתקופה שהייתי בלהקה ריקוד-אלא רק היופי של ריקוד בלי כל הלחץ של הופעות ושורות של להקות יצוגיות וכו'-וזה מדהים!!
אני לא רק עושה זומבה בשיעור אלא גם מדריכה את חברות שלי וזה מדהים!
לגבי הדיאטה-לא מזמן שחררתי קצת את הרצועה ועליתי עם כל ההופעות והבת מצווה של אחותי אבל עכשיו אני חוזרת ברבאק!! שיטת הנקודות זאת השיטה!! =]
זומבה כייפי רצח:
נכתב על ידי lilshanee , 4/4/2012 13:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  lilshanee

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אומנויות הבמה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlilshanee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lilshanee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)