לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"You gave me roses and I left them there to die"

Avatarכינוי:  המסכה ירדה, ונשארה אני.

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

BOYS BOYS BOYS


אני לא יודעת מה קורה לי...

אני פשוט לא יודעת מה לעשות...

התחלתי להידלק על בנים שגדולים ממני בשלוש שנים, וזה ניראה לי מגוכך פשוט...

כאילו כלום לא יקרה, נכון?

אני סתם מפתחת צפיות ומדברת איתם בפייסבוק מרב שיעמום...

אבל אני מתאהבת מהר... מהר מדי!

בפוסטים קודמים דברתי על מישהו שאני דלוקה עליו אבל שהוא גדול ממני בשלוש שנים ושלא אכפת לו מזה,

ואז פתאום איבדתי בו עניין, והוא נפרד מחברה שלו והוא נחמד...

אבל ירד לי...

ועכשיו הוא העלה תמונה שלו מחבק בת...

ונתקפתי קינאה...

מה קורה לי?

אולי אני עדיין מרגישה משהו...?

ומה עם הילד האחר, שעליו גם נדלקתי למרות שאף-אחד לא ממש מבין למה...

ומה עם החמודי האחר שאנחנו בוהים אחד בשני כל היום?

ומה עם האהבה שלי מתחילת השנה שחזרתי לאהוב (לא שהפסקתי) והתחלתי לדבר איתו הרבה...

מה קורה כאן?

יותר מידי בנים.

אוויר.

נכתב על ידי המסכה ירדה, ונשארה אני. , 23/2/2012 19:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

3,575
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמסכה ירדה, ונשארה אני. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המסכה ירדה, ונשארה אני. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)